EO NETWORKS S.A.

10 ocen
Norbert Jabłoński
28 maj 2023 16:39
Od lat korzystaliśmy z Samsunga niestety reklamacja piekarnika spowodowała że już więcej nie skorzystamy z tej firmy . Pan który przyszedł na reklamacje za parowanego ekranu i tworzeniu się kropli wody na górnym panelu powiedział że nie mamy wentylacji od dołu piekarnika że w dolnej półce szafki która podtrzymuje piekarnik powinien być otwór ponieważ piekarnik ma tam wentylację :D żeby było mało dodał że robimy potrawy które generują zbyt wysoką wilgotność :D nie wiedziałem czy się śmiać czy płakać natomiast żona która mniej zna się na takich sprzętach smiala się tak że musiała wyjść do drugiego pokoju :D po zapytaniu czy w ogóle są szafki z otworem w dolnej części serwisant odpowiedział jak najbardziej zapytałem czy może pokazać taka szafkę niestety nie mógł tego udokumentować :) zmieniliśmy piekarnik na inną firmę ponieważ urodziło nam się dziecko i baliśmy się o nasze zdrowie. Z innym piekarnikiem o innej firmie kłopotu nie ma i pieczemy takie same potrawy bez względu na wilgotność :D Dziwię się że firma Samsung korzysta z takich specjalistów :D
pokaż więcej...
Eliza N.
18 maj 2023 19:36
Beznadziejny serwis. Współpraca z Samsung bez komentarza... Przetrzymują sprzęt ponad miesiąc. Mimo informacji, że monitor nie jest do naprawienia i nastąpi zwrot gotówki albo wymiana, od ponad tygodnia sprawa nie została zamknięta. Brak profesjonalizmu powala. Przed zakupem sprzętów marki Samsung lepiej mocno się zastanowić, bo w razie awarii w tym serwisie przepadną na długie tygodnie.
pokaż więcej...
SSM Serwis
15 marzec 2023 12:13
Jestem bardzo zadowolony z obsługi gwarancyjnej .
pokaż więcej...
Piotr Włodarczyk
13 luty 2023 21:40
Fachowcy, których warto polecić jeżeli chodzi o monitory Samsung.
pokaż więcej...
Anna Bronikowska
27 grudzień 2022 12:03
Dziękuję za sprawną naprawę mojej lodówki. Uratowaliście mi Państwo święta.
pokaż więcej...
Kozlaw Kozlaw
28 październik 2022 22:23
Bardzo dobry serwis monitorowy Samsung co do innych sprzętów nie wiem, nie mam, nie będę się wypowiadał. Szybko i sprawnie, cała operacja naprawy mojego ekranu zajęła im 4 dni z transportem. Ja mogę polecić.
pokaż więcej...
Marcin Kaźmierczak
16 październik 2022 18:04
Oddałem laptopa Lenovo Thinkpad T495s w ramach gwarancji. Został naprawiony w około 10 dni. Pani w punkcie odbioru jest bardzo miła. Została wymieniona górna część obudowy i oddali mi sprzęt razem z fabryczną folią. Jestem bardzo zadowolony.
pokaż więcej...
Paweł Ogrodnik
10 październik 2022 22:00
Ekran zgłoszony do Samsunga, w tym samym dniu otrzymałem na maila informację o rejestracji zgłoszenia w Serwisie EO Networks wraz z numerem chyba określali go jako serwisowym wiec duży plus za to. Po tygodniu zostałem mailowo poproszony o dosłanie dowodu zakupu, tu fakt nie załączyłem go. Pozwoliło mi to podpytać co się dzieje bo na stronie Samsunga widniała tylko informacja, iż części do naprawy zostały zamówione. Zostałem poinformowany przez Pana, który się kontaktował, iż będą składać wniosek wymiany ze względu na brak części. Po kolejnym tygodniu (tu prawda przydałaby się lepsza komunikacja) zadzwoniłem pod numer komórkowy z maila podpytałem co się dzieje z ekranem, ten sam Pan odpowiedział mi , iż wniosek jest zaakceptowany i czekają na rodzaj wymiany cokolwiek to oznacza. Potem nieco gorzej ale to już z winy Samsunga bo zaczął kombinować z modelem na wymianę ale za duży plus to, że ciągle miałem kontakt z tym człowiekiem z serwisu i pomagał mi w tym procesie. Po miesiącu otrzymałem nowy ekran. Opinia o serwisie z mojej strony pozytywna bo choć trudno się dodzwonić jeśli nawiąże się kontakt nikt mnie zbywał i zostali ze mną do końca.
pokaż więcej...
Gabriel Drwal
02 październik 2022 19:59
Samsung odesłał monitor Odyssey G7 w celu naprawy gwarancyjnej właśnie do tego serwisu. Problemem była odklejającą się matrycą od ramki. Po naprawie, firma nawet nie poinformowała o wysyłce sprzętu więc kompletnie przez przypadek natknąłem się na kuriera z przesyłką na klatce. Matryca została wymieniona na jak się okazało nie działającą w ogóle. Nie rozumiem jak można nie sprawdzić przed wysyłką do klienta czy sprzęt działa poprawnie. Monitor wrócił do mnie w kartonie z tyloma dziurami i zniszczeniami, że ciężko nawet stwierdzić co się z nim działo w tym serwisie. Na matrycy były widoczne tłuste ślady paluchów w akompaniamencie jakiś kropek jakby ktoś na monitor nagminnie kichał. Obrzydlistwo.
pokaż więcej...
Exred
14 wrzesień 2022 14:13
Musiałem oddać na naprawę gwarancyjną monitor Samsunga na prawdopodobnie wymianę matrycy. Minęły już ponad 2 tygodnie, żadnego odzewu, linie do dzwonienia mają całkowicie wyłączoną. Nie zdziwię się jak ten monitor tam sobie poleży jeszcze z miesiąc i dalej się nie odezwą. A z tego co widzę inne opinie są podobne i muszę się z nimi zgodzić, że ktoś z Samsunga dalej utrzymuje z nimi współpracę, bo jest to co najmniej nieśmieszne. Oby tak dalej. (Szkoda, że skala jest minimalnie od 1 pkt.)
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o EO NETWORKS S.A.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie EO NETWORKS S.A.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości