Niestety najgorzej zainwestowane pieniądze. Produkt od samego początku się psuł. Serwisowanie, serwisowanie. Dziś już po gwarancji po 5 msc od serwisu, znowu się zepsuł. Porażka. Nie polecam.
potwierdzam negatywne opinie poprzedniczek . autoklaw wysłany 26.04 do dziś (14.06) nawet nie rozpoczęta naprawa . dwukrotnie konkatowalam się z serwisem w tym czasie . kwota za naprawę jest narzucona odgórnie bez względu na usterki. wczoraj dopiero dowiedziałam się, ze nie rozpoczęli naprawy bo nie opłacałam fv - co zabawne fv której przez ten miesiąc nie dostałam. Pani Klaudia , proszona o pilny kontakt olewa sprawę i nawet nie odp i nie oddzwania . dopytując o „ górę „ serwisu żeby moc skontaktować się z kimś wyżej brak odp . nie polecam
Tragedia. Non stop się psuje ! Odradzam. Wrocil z serwisu po kilku dniach znów usterka. Nie warto tego kupować. Serwis drogi, ma dosłownie wywalone na klienta. Kupiłam porządny autoklaw. To stoi jako złom. Szkoda pieniędzy.
Nie polecam, non stop się psuje, w trakcie trwania gwarancji na serwisie był 4 razy, kupiłam autoklaw za 5000 tysięcy, naprawa pogwarancyjna 2000 tysiące, to jakaś porażka, zanim ktoś się zdecyduje kupić poczytajcie na grupach fb, że praktycznie każdy autoklaw się psuje.
Zdecydowanie nie polecam samego autoklawu jak i serwisu. Autoklaw po 236 cyklach z awarią, naprawa pogwarancyjna 1070zł, bez sprawdzenia co w ogóle stało się, do wymiany oczywiście wszystkie elementy które miały mieć żywotność 2000 cykli, po mojej uwadze potwierdzono, że faktycznie filtr hepa nie musi być wymieniony ale cena nie uległa zmianie. Pieniądze za serwis zaksięgowane 31.05 autoklaw mial zostać naprawiony w terminie do 7 dni. Dziś 21.06 nadal cisza, upominałam się już raz, dostalam odpowiedź ze autoklaw zacznie być naprawiany 15.05, od tej pory nadal nikt się nie odezwał z informacją co dalej. O fakturę Również musiałam upominać się trzykrotnie. Szkoda nerwów I pieniędzy, przy kolejnej awarii zdecydowanie wybiorę kupno nowego autoklawu, innej firmy.
Serwis sprawny, więc przemykałam oko na awaryjność 2 autoklawów póki nie skończyła się gwarancja. Po gwarancji sprzęt bardziej opłaca się wywieźć na złom niż serwisować za bardzo wysokie sumy. Za ta cenę kupicie porządny autoklaw o większej pojemności. Chwalicie niewielkie rozmiary? A dwie ogromne butle które trzeba pokombinować i gdzieś schować to także część tego urządzenia.
Nie polecam zakupu autoklawu, po gwarancji wszystko pada. Raz złożona reklamacja nie otrzymałam autoawu zastępczego bo nie... niewiado.o dlaczego ale przez tydzień nie mogłyśmy pracować. Straty w firmie ogromne a Enbioo ma klientów w poważaniu. Obecnie kolejny błąd numer 12- naprawa 1709 zl plus vat- zenujace podeście. Nie kupujcie bo będą was skubać do ostatniej złotówki. Zdecydowanie zakupie autoklaw z innej firmy i wam radzę podobnie!!!