Emons Group / co Van Huet Glastransport

5 ocen
Mariusz Cuch
09 wrzesień 2022 15:17
pokaż więcej...
oleg pushkarov
10 maj 2022 10:53
pokaż więcej...
Oliwia O.
09 wrzesień 2021 11:29
Rodzinna firma z nowoczesnymi i ekologicznymi naczepami. Serdecznie polecam!
pokaż więcej...
Vovan Hz
09 marzec 2020 23:03
Krótko mówiąc, jest to najlepsza firma w Polsce.

A teraz bardziej szczegółowo.



Sama firma jest holenderska, w Polsce to tylko biuro. Przyczepy - większość inloaderów (do transportu szkła) i niektóre typu 2WIN (google).



Plusy:

- pensja wypłacana na stałe 2 razy w miesiącu ok 1770 zł netto + 55 EURO (lub 75 zł jeśli w Polsce, ale to bardzo rzadko) dieta za każdy dzień w domku (również soboty, niedziele i święta). Za pełny miesiąc pracy uzyskuje się około 2100 EURO. Na Boże Narodzenie i Nowy Rok bonus w wysokości 150 EURO. Do tego jakieś inne premie i czasami dodatek za staż pracy.

- urlop między kadencjami jest w pełni płatny - 1770 zł.

- zaprojektuj natychmiast w umyśle o pratse.

- nie ma norm zużycia paliwa, a zatem wypaleń.

- nie ma żadnych kar i potrąceń, ładunek i samochód są w pełni ubezpieczone. To prawda, jeśli dużo kosisz iw okropny sposób, po prostu cię zwolnią.

- stan ciągników i przyczep bardzo dobry, tabor na bieżąco aktualizowany i serwisowany w serwisie.

- pracuj tylko na tacho, bez naruszeń. Dyspozytorzy i inni pracownicy w biurze są absolutnie odpowiedni i zawsze zrozumieją i pomogą.

- Załadunek / rozładunek szklanego bagażnika lub 2WIN jest wielokrotnie łatwiejszy i szybszy niż te twoje deski.

- szkolenie z obsługi przyczepy pod szybą trwa tylko 2 dni i jest prowadzone przez specjalnie przeszkoloną osobę (Daniel), w przeciwieństwie do konkurentów na szkle, którzy mogą siedzieć w bazie miesiąc lub dłużej na własny koszt i nikt Cię nie uczy.

- na początku każdej kadencji dają zaliczkę pieniężną w wysokości 300 EURO na koszty pracy (firma płaci za wszystkie samochody, prysznice, drobne przedmioty, takie jak narzędzia ręczne itp.).

- płatność za wszystkie drogi jest automatyczna, nie ma nieporozumień, kiedy trzeba zapłacić kartą, a wtedy ci zwrócą.

- możliwość wyboru czasu trwania kadencji (3 tygodnie pracy / 1 tydzień urlopu, 6/2, 9/3, 12/4 itd.).

- niedaleko polskiego biura znajduje się hostel, w którym kierowcy zatrzymują się przy zmianie kadencji. Możesz zostawić swoje walizki na terenie hostelu, aby nie musieć za każdym razem ciągnąć ich ze sobą do domu.

- jest system - "przyprowadź znajomego kierowcy i odbierz 500 EURO".



Wady:

- przejazd autokarami z Polski do bazy w Niemczech lub Holandii (jednak połowa normalnej diety jest opłacana podczas podróży).

- niektóre lokomotywy szklane mają ciągniki z małymi kabinami, ale od zeszłego roku zostały one zastąpione nowymi ciągnikami z dużymi kabinami i klimatyzatorami postojowymi.

- Drogę wybiera dyspozytor, a nie kierowca, czasami wysyłają obywateli.



Mogę też dodać, że jeśli dostaniesz pracę w firmie, lepiej od razu iść do biura na rozmowę i zapytać Piotra lub Asię, ponieważ telefony na stronie są bardzo trudne.
pokaż więcej...
HaffMan
17 luty 2019 22:12
OK
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Emons Group / co Van Huet Glastransport

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Emons Group / co Van Huet Glastransport
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości