Elavon

25 ocen
Lucjan Charnik
26 październik 2022 14:18
Przestrzegam przed tą firmą, której działalność nosi znamiona organizacji przestępczej. Zrezygnowałem z ich usług 3 miesiące temu gdyż jest to najdroższa firma na rynku a opłaty astronomiczne. Teraz borykam się z ich zemstą w postaci wezwań do zapłaty pomimo że wszystkie płatności były na bieżąco regulowane. Dla świętego spokoju zapłaciłem kwotę 104zł widoczną na wezwaniu pomimo iż im się to nie należało i nie było wyjaśnione z czego ta zaległość powstała. Po kilku dniach otrzymałem od nich na konto zwrot tej kwoty. Dziś otrzymałem kolejne pilne wezwanie do zapłaty 104zł. Zadzwoniłem na infolinię celem wyjaśnienia sprawy. Niestety pracownik nie mógł mi odpowiedzieć skąd ta zaległość, gdyż nie mógł mnie zweryfikować z powodu nieaktualnego nr dowodu osobistego (który stracił ważność rok wcześniej i mam już nowy). To jest jakaś kpina. Teraz pozostaje tylko walka w sądzie.
pokaż więcej...
Piotr Czajkowski
12 październik 2022 13:03
Od 2015 r. związani jesteśmy z firmą Elavon w zakresie prowadzenia obsługi bezgotówkowej, tj. realizacji płatności bezgotówkowych w naszych urządzeniach i Punktach Obsługi Klienta.



Współpraca przebiega w sposób niezakłócony i sprawnie. Dzięki tej współpracy korzystamy z najnowszych technologi. Świadczą o tym kolejne przedłużane kontrakty. Ostatnio w miesiącu lipcu zawarty został nowy kontrakt. Utrzymany jest stały kontakt za naszym opiekunem Panem Robertem, który służy pomocą w razie naszych pytań dotyczących bieżącego rozliczania, raportowania, funkcjonowania portalu klienta, itp. Ponadto opiekun informuje nas na bieżąco o aktualnych zmianach prawnych, które mogą wpłynąć na naszą współpracę, co jest bardzo istotne do celów decyzyjnych. Wszelkie sprawy związane z wyjaśnieniem reklamacji czy jakiekolwiek wątpliwości są rozwiązywane na bieżąco, po ich zgłoszeniu. W związku z takim profesjonalnym podejściem, ZDZiT sprawnie obsługuje zgłaszane reklamacje, co wpływa na nasz wizerunek jaki i operatora.



Dostarczone systemy pozwalają nam bieżące śledzenie operacji zachodzących na naszych urządzeniach. Są czytelne i w dużym stopniu intuicyjne. W przypadku jakichkolwiek pytań, Pan Robert służy pomocą.



z poważaniem
pokaż więcej...
Iwona S
11 październik 2022 14:03
Współpracuję z firmą od kilku lat i jeżeli chodzi o doradcę (p.Roberta) to życzę każdemu takiej wspaniałej współpracy- jaką mam ja. Szybka, profesjonalna obsługa. Nowy terminal nie jest problemem- szybka dostawa. Poprzedni konsultant to był koszmar. Grunt to dobry doradca i żaden problem nie jest straszny - a wiadomo, że takie też się zdarzają, jak u wszystkich. Nie ma ideałów :)
pokaż więcej...
Marta Lewandowska
25 lipiec 2022 12:35
Krótko mówiąc - nie polecam, a nawet odradzam. Totalny chaos i dezinformacja!!

Ponad miesiąc czekania na certyfikację, która jak się okazała nie jest wymagana w moim przypadku (SoftPos na telefon). Zero informacji na ten temat.

Po kilku próbach kontaktu usłyszałam "może Pani już korzystać z aplikacji", tylko pytam jakiej?? Nikt nie poinformował jak się nazywa, jak się logować itp. Na infolinii panie nie wiedziały jak mi pomóc. To kto ma wiedzieć?



A co najlepsze, na koniec i tak się okazało, że proponowano mi Softpos tylko na Android - na Iphone nie można zainstalować. O czym mnie nikt nie poinformował!!! W sumie 2 miesiące czekania na nic. Nie polecam!
pokaż więcej...
TOMASZ PACHOCKI
27 czerwiec 2022 10:39
Daje gwiazdkę ale CONAJMNIEJ minus 10

Mimo opłaconych faktur nękają firmy - swoich klientów przez swoją firmę windykacyjną.



Reklamacja, odpowiedź na nią ma trwać 14 dni. A możliwości płacenia przez klientów sklepu są zablokowane. Windykator do, którego dzwoniłem zignorował moją sprawę i był zajęty oglądaniem ,, czegoś,, zapewne na komputerze, bo odgłosy z pomieszczenia były głośniejsze niż jego głos.

Sprawy ze mną nie wyjaśnił i nie zainteresował się nią. Żenada.



Chamstwo w postępowaniu Ekavon i ich firmy windykacyjnej. Sprawa zdecydowanie do rozgłośnienia w mediach i urzędach.



Fakturę zapłaciłem 10. Czerwca, a możliwość płatności za pośrednictwem Elavon zablokowano mi 20. Czerwca z powodu nie zapłacenia tej faktury.



Uważajcie, przy dużych obrotach może taka praktyka wyłożyć każdą firmę.

Zdecydowanie nie polecam tego pośrednika płatności Elavon.



Współpracując z firmą Elavon potrzeba liczyć się, że swoich praw dochodzić będziecie jako właściciele firm w sądzie.

Ja to zrobię.



Jak są poszkodowani proponuje zbiorowy wniosek do sądu przeciwko praktykom firmy Elavon.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Elavon

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Elavon
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości