Od 2015 r. związani jesteśmy z firmą Elavon w zakresie prowadzenia obsługi bezgotówkowej, tj. realizacji płatności bezgotówkowych w naszych urządzeniach i Punktach Obsługi Klienta.
Współpraca przebiega w sposób niezakłócony i sprawnie. Dzięki tej współpracy korzystamy z najnowszych technologi. Świadczą o tym kolejne przedłużane kontrakty. Ostatnio w miesiącu lipcu zawarty został nowy kontrakt. Utrzymany jest stały kontakt za naszym opiekunem Panem Robertem, który służy pomocą w razie naszych pytań dotyczących bieżącego rozliczania, raportowania, funkcjonowania portalu klienta, itp. Ponadto opiekun informuje nas na bieżąco o aktualnych zmianach prawnych, które mogą wpłynąć na naszą współpracę, co jest bardzo istotne do celów decyzyjnych. Wszelkie sprawy związane z wyjaśnieniem reklamacji czy jakiekolwiek wątpliwości są rozwiązywane na bieżąco, po ich zgłoszeniu. W związku z takim profesjonalnym podejściem, ZDZiT sprawnie obsługuje zgłaszane reklamacje, co wpływa na nasz wizerunek jaki i operatora.
Dostarczone systemy pozwalają nam bieżące śledzenie operacji zachodzących na naszych urządzeniach. Są czytelne i w dużym stopniu intuicyjne. W przypadku jakichkolwiek pytań, Pan Robert służy pomocą.
Współpracuję z firmą od kilku lat i jeżeli chodzi o doradcę (p.Roberta) to życzę każdemu takiej wspaniałej współpracy- jaką mam ja. Szybka, profesjonalna obsługa. Nowy terminal nie jest problemem- szybka dostawa. Poprzedni konsultant to był koszmar. Grunt to dobry doradca i żaden problem nie jest straszny - a wiadomo, że takie też się zdarzają, jak u wszystkich. Nie ma ideałów :)