Instytucja wydaje się sztucznym tworem prowadzącym nieustanne walki z GZDiZ, niestety GZDiZ wygrywa te codzienne potyczki. Pracownicy DRMG mili i uprzejmi.
Urząd miejski na Żaglowej 11. Niesamowicie nieprofesjonalne podejscie do klienta. Fatalna obsługa. Straszenie karami. Osoby o taki podejsciu nie przetrwaly by na normalnym rynku pracy. Jak widać pozostało im tylko gnębienie ludzi w okienkach. OMIJAĆ!!!
Cały czas można skręcić z ul. Niepołomickiej na remontowaną Świętokrzyską w lewo co strasznie korkuje wyjazd w prawo. 30 minut dziś czekalem, aby przejechać 250 m. Był ten temat poruszany na trojmiasto.pl, a także ludzie dzwonią i się skarżą. Jest kilka wariantów jak to rozwiązać, ale nikomu się nie chce. Panowie kierujacy tam ruchem nie panują nad syuacją, tylko czekam, aż dojdzie tam do wypadku to dopiero będzie ubaw. Oczywiście za wszystko jesteście odpowiedzialni WY!
Jako mieszkanka dzielnicy Stogi mam kilka pytań odnośnie remontu ulic i torowiska. Czy prace postępują zgodnie z planem, czy ktoś z Dyrekcji nadzoruje ten remont. Odnoszę wrażenie, że na budowie panuje chaos i jest zbyt mało pracowników jak na taki duży bo 3 kilometrowy odcinek. Prace które można było wykonać przed sezonem dopiero się rozpoczynają (np. wykopy na chodniku w stronę plaży przy Lidlu przejścia nie ma i trzeba przemieszczać się ulicą, co stwarza duże niebezpieczeństwo potrącenia przez samochody. Zabiera nam się chodniki niedługo nie będzie można dojść do sklepów przy ulicy Stryjewskiego. Panowie pracujący więcej stoją i rozmawiają ze sobą niż remontują.Kiedy przewidziany jest koniec remontu?