DoubleTree by Hilton Hotel

15 ocen
Jula Jędrzejuk
14 lipiec 2023 21:29
Świetny hotel, standard na bardzo wysokim poziomie oraz dobra lokalizacja. Polecam
pokaż więcej...
Bartosz Burdecki
12 lipiec 2023 19:51
Świetny hotel jak i obsługa, wszystko jest bardzo schludne i nowoczesne.
pokaż więcej...
Jerzy Dębowski
12 lipiec 2023 01:20
pokaż więcej...
Magdalena Borowska
11 lipiec 2023 15:25
Świetny hotel, trzymają bardzo wysoki poziom, pokoje optymalnie wyposażone, wanna, prysznic, szlafrok, kapcie, woda, kawa i herbata, żelazko z deska do prasowania. Polecam!
pokaż więcej...
anna klu
11 lipiec 2023 12:29
Ładnie, czysto, zadbane, miła atmosfera i obsługa profesjonalna. Niestety jedzenie wygląda dużo lepiej niż smakuje.
pokaż więcej...
Paweł Banaś
14 kwiecień 2023 21:44
pokaż więcej...
Magdalena Paczkowska
14 kwiecień 2023 20:52
Bardzo ładny hotel, miła obsługa. Jedzenie bardzo smaczne. Polecam pobyt.
pokaż więcej...
Lola Garcia Pinto
14 kwiecień 2023 20:02
pokaż więcej...
Agnieszka Fałatowicz
14 kwiecień 2023 17:04
pokaż więcej...
Seba Szybki
13 kwiecień 2023 18:33
pokaż więcej...
Marek Kuklewski
24 listopad 2022 17:20
W skrócie: piękny, czysty z dużym parkingiem. Bardzo ładne i czyste pokoje z pięknym oknem dachowym na 4 patrze. Słabe niestety ogrzewanie. W pokoju trochę zimno było i nie dało się nagrzać więcej niż 22 stopnie, pomomo ustawienia temp. na 26. Smaczne śniadanka z kucharzem przygotowującym np. omlety. Basen z saunami czysty i zadbany. Saunami sucha i mokra dostępne bez dodatkowej opłaty. Na minus to niezrozumiała dla mnie doplata sterf jacuzzi. Dla gości hotelowych powinno być za darmo. Parking zewnętrzny ogromny i w cenie pokoju!
pokaż więcej...
Magdalena Wiśniewska
13 listopad 2022 09:05
Byłam w tym hotelu kilka razy, zawsze byłam bardzo zadowolona - przepiękny nowoczesny wystrój, czysto, obsługa wychodząca z ręka do gościa, możliwość przyjazdu z pieskiem, piękny ogród, duży wybór śniadania, wspaniałe spa. Wszystko to nadal prosperuje ale…może jest to przyczyną wymiany pracowników ale jest tu duży chaos i nieumiejętność komunikacji między obsługą. Jednego dnia jeden pan na recepcji mówi jedno, następnego dnia pani wypiera się tych słów. To samo dotyczy recepcji w spa. W poniedziałek był zaplanowany przyjazd naszej kadry piłkarskiej, w efekcie już od piątku w hotelu była wielka panika i zaczęto ograniczać usługę dla ,,zwykłych gości”, rozumiem, ze przyjeżdzają VIP goście ale mozna wcześniej o tym poinformować ;). Panie, ktore sprzątają nie są zazwyczaj Polkami, do tego nie maja zamiaru nauczyć się chociaż podstawowych słow w języku polskim. Jedna weszła do naszego pokoju pomimo próśb aby tego nie robiła i zaczęła sprzątać łazienkę kiedy my nie byliśmy ubrani. Śniadania stają się ubogie, przecieka prysznic. Ktoś konkretny musi się zająć tym hotelem i ratować go poki jeszcze nie traci gości.
pokaż więcej...
Dawid Witych
12 listopad 2022 11:02
Stosunek jakości do ceny jest adekwatny, natomiast z troski o rozwój, przekazuję konstruktywny feedback:

1) restauracja - mało empatyczna obsługa, gdy przychodzi się z niestandardową prośbą, zazwyczaj jest odrzucona, lub wykonana po łebkach. Warto zrobić szkolenie z customer experience.

2) szlaki - ciężko znaleźć klubik dla dzieci, czy basen - brakuje kierunkowskazów, czy oznaczeń na widzie. Same dodatkowe atrakcje - bardzo dobrze przygotowane (doskonałe miejsce dla rodziców z dziećmi)

3) w saunie parowej brak klepsydry, odmierzającej zalecany czas relaksacji. Plusem są 2 rodzaje sauny do wyboru i obrazkowa instrukcja obsługi. Pięknie wygląda w pokoju okno na suficie.

4) prysznic, przy przełączeniu rodzaju strumienia wody, zmienia temperaturę na "lodowatą", co powoduje nieprzyjemny szok dla organizmu. Sama łazienka dobrze przemyślana.

5) irytująca procedura powtarzania imienia, po zapoznaniu się z dokumentem tożsamości, przez recepcję. Sama recepcja miła i pomocna.



Jako projektant doświadczeń użytkowników z zawodu, przyznaje 3/5.
pokaż więcej...
Daria Domaradzka-Guzik
18 sierpień 2022 12:17
Bardzo ładny, elegancki hotel. Przestronne wnętrza. Ładne, czyste, gustowne pokoje z minibarkiem (odplatnie) oraz zestawem do herbaty. Duża łazienka, kabina prysznicowa wygodna. Lustro w łazience nie paruje :) to ważne. Cichutka obsługa, niemal nie widoczna, mało inwazyjna. Spory basen z wodą lekko słoną, z fajnym wyjściem na taras na zewnątrz. Słabością leżaki pokryte płótnem, stale mokre oraz jedna winda desykowana strefie spa and wellness.. Sauny sucha i parowa. Największą siłą hotelu są śniadania. Eleganckie w formie szwedzkiego stołu, z ogromem dań do wyboru, smażonymi omletami, jajecznicą na żądanie. Kids corner to miejsce wielkiej słodyczy. Gofry, nutella, bita smietana, ciastka, pancaki itp.. słodki oczopląs .. szczególnie doceniam miejsce z serwowanym prosciutto lub jamon dlugodojrzewającą wędliną, serwowane przez szefa kuchni. Albo nam się tak trafiło albo tak jest zawsze?? Pyszna kawa. Sporo wind kursujących pomiędzy piętrami. Nie było tłumów. Ciekawy lobby bar na dole, uprzejmy barman chętnie doradził w wyborze drinkow:) świetna restauracja na tarasie hotelu. Pysznie, jakość pasuje do ceny. Smakowita perliczka i makaron vege. Boski czarny makaron z krewetkami na białym winie. Pyszny, aromatyczny. Polecam :) zastanowiło mnie jednak, że do obiadu apperol spritz kosztował 22pln a wieczorem w tej samej restauracji już 38pln. Może coś przeoczyłam. Niemniej hotel dobry, sprawne zameldowanie, mila obsługa, wysoka jakość usług. Chętnie wrócę:)
pokaż więcej...
Anna Kosinska
15 sierpień 2022 12:39
Miałam okazję być w hotelu dwa razy, pewne rzeczy są super, ale niektóre wymagają poprawy.



Hotel 5/5

Ładne, zadbane pokoje i łazienki, wszystko adekwatnie do standardu. Za pierwszym razem trafiłam na bardzo wygodny materac, ale za drugim materac tak strasznie skrzypiał, że budziłam się przy każdym ruchu (pokój 2080). Basen super, ogród i leżaki też.



Śniadania 5/5

Różnorodne, smaczne, bardzo duży wybór.



Restauracja a la carte 1/5

To największy minus hotelu, obsługa nieuchwytna, trzeba za nią biegać żeby zamówić, a manager sali widząc klientów czekających na złożenie zamówienia, nie zwraca na nich uwagi (dodam, że za każdym razem w restauracji zajętych było kilka stolików). Wybór dań bezmięsnych bardzo ubogi, jedna przystawka wegańska, która wg mnie nie była smaczna, tatar z tuńczyka również nie zachwyca. Dania główne są w miarę ok. Natomiast naprawdę warto popracować nad obsługą w restauracji aby ogólna ocena hotelu była lepsza. Reasumując, do hotelu pewnie wrócę, natomiast na obiad i kolację pójdę do restauracji poza hotelem.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o DoubleTree by Hilton Hotel

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie DoubleTree by Hilton Hotel
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości