Twoi kierowcy są niesamowicie niegrzeczni i traktują klientów jak zwierzęta!
Dzisiaj otrzymałem moją pracę po tym, jak kierowca DHL powiedział nam wczoraj 4 grudnia, że „teraz albo nigdy”, jeśli nie wrócimy do domu w ciągu 15 minut!
Przesyłka miała zostać nadana w punkcie DHL (9 w naszej okolicy) i tak się nie stało.
Dziś rano przesyłka została dostarczona 5 grudnia.
Jest to całkowicie nieprofesjonalne, przydarzyło mi się to już trzeci raz.
Wysłałem raport o numerze 0011485/12/23.
Nie przestanę, dopóki nie uporam się z tymi konkretnymi sterownikami.
Nie ma chyba gorszej firmy kurierskiej, która nie trzyma się absolutnie żadnych standardów. Podają godziny dostarczenia przesyłki, w rozpiętości 4 godzin, ale telefonu do kuriera już nie - więc siedź człowieku w domu i czekaj, bo kurier dzwoni jak już jest pod drzwiami (oczywiście licząc na to, że nikogo nie ma w domu). Jak się powie, że się będzie w domu w godzinach podanych przez DHL, to kurier zawsze, ale to zawsze ma problem. Dno absolutne.
Świadczyliśmy usługę dla tej firmy. Termin płatności 60 dni wypadało 5 stycznia 2019r. Do tej pory brak zapłaty. Telefony nie odpowiadają. Po kontakcie ze spedytorem 1 @ bo na więcej nie odpisywał stwierdził że firma nasza zapodziała się przy dodawaniu. Kwota śmieszna bo niecałe 800 zł brutto i nie mogą zapłacić. Omijać ich jak najdalej.