Specjaliści od dostarczania paczek za drzwi klatki schodowej. Dzisiejszy as nie był wyjątkiem. Na paczce jak byk pełny adres podany, ale paczka dostarczona pod drzwi klatki, bo jaśniepan do mieszkań nie nosi. Nadawca równie zdziwiony, jest pewien, że zamawiał doręczenie pod konkretny adres, nie na klatkę.
Miałem do nadania paczkę do Austrii, firma przysłała mi etykietę z instrukcją żeby "zawieść do DHL". A pudło dość spore i ponad 20 kg. Pół Warszawy objechałem zanim piąty albo szósty punkt zgodził się to łaskawie przyjąć. Wszystko w jakichś sklepikach teraz się mieści. Okazuje się że oni przesyłek międzynarodowych nie obsługują, ale na stronie z lokalizacjami praktycznie nie da rady tego odfiltrować. Do centrali podjechałem nawet, kiedyś tam coś nadawalem. Teraz zamknięte na 4 spusty, jest jakiś paczkomat do którego duże pudło nie wejdzie. Jakiś kurier wychodzący z roboty mi poradził żeby łapać kurierów wracających samochodami na bazę, może któryś się zgodzi wziąć tą paczkę. No ja p@#$lę, jeszcze w autostopowicza miałbym się bawić. Potem byłem w jednym punkcie w którym teoretycznie przyjmują zagranicznej, ale im system nie działał - sklepik 1 Minute coś tam. Obszedłem okolicę z paczką na wózku, bo dziewczyna z obsługi mówiła że jeszcze jeden punt powinien być tam za rogiem. Ale, nie było, nikt go nigdy nie widział. Pojechałem do kolejnego na Metro Wilanowska - tym razem już na mapce szukałem oznaczonego logiem DHL. Łażę wkoło jak jakiś zgubiony turysta, nigdzie nie ma. Kurrrr..., okazało się że był w podziemiach na stacji metra. Bez windy, i na dodatek okazało się że to znowu sklep tej samej sieci. Dziewczyna o dziwo stwierdziła że przyjmuje zagraniczne i że system jej działa. Ale jak jej zataszczylem to pudło, to stwierdziłam że takich dużych nie przyjmuje . No ale jej pokazałem na stronie DHL że jednak przyjmuje, to się łaskawie zgodziła. Półtorej godziny jeżdżenia mi to zajęło...
Jak by była możliwość postawić mniej niż jedna gwiazdka, to chętnie to bym zrobił. W 8.30 otrzymał wiadomość, że przesyłka zostanie doręczona od godziny 10 do 12, i to co ja muszę zrobić z tą informacją? Śledził przesyłkę przez stronę internetową, o godzinie 11 pokazuje że kurier jest na magazynie, w 11.02 dzwoni i mówi że jest na miejscu. Najgorzej jest to, że nie ma żadnych rozwiązań problemu
Absolutnie zła obsługa! Przesyłka dotarła do DHLP POP Point i minęło już 6 dni, a wciąż czeka na odbiór kochany DHL!! Nigdy w życiu nie widziałem strasznej usługi!
Edytuj: Minęło 10 DNI i nadal nie ma postępu. Obsługa reklamacyjna jest również okropna! ! Nigdy nie używaj tej biednej firmy do swoich przesyłek! ! !
Masakra, po raz kolejny wybrałem DHL i się zawiodłem. Widzę że w DHL to już standard czasu przesyłki 2 dni zamiast jednego jak to jest w innych firmach :( Więcej nie skorzystam.
Przesyłka przekazana do pukntu odbioru bez próby doręczenia. Telefon do kuriera w celu wyjaśnienia - kurier informuje o przekierowaniu z powodu błednego adresu ( co nie jest prawdą ), rozłącza się i blokuje numer. Po telefonie z innego numeru, ponownym przedstawieniu się i dalszej próbie wyjaśnienia przekierowania kurier ponownie się rozłącza i blokuje numer.... a widząc inne opinie najwyraźniej firma akcceptuje taklie podejście do kliejnta
Słaba praca, słaba dostawa. Wysyłaliśmy paczkę, upakowana była w 5 warstw folią bąbelkową + papier podarunkowy, w środku karton. Paczka nie dotarła, przyszła poszarpana, rozgnieciona.
Wielka ściema, po co płacić za dostawę kurierem, skoro paczka i tak trafi do punktu odbioru bez próby doręczenia z automatu. I do tego jeszcze nieuprzejme odpowiedzi od kuriera.