DAKAR - TOYOTA RZESZÓW Sp. z o.o. Sp. k.

5 ocen
Anna Tabęcka-Łonczyńska
15 lipiec 2023 11:58
Jestem bardzo niezadowolony z ostatniej wizyty na przeglądzie samochodu. Pani w Kasie (starsza blondynka) to osoba kompletnie nie nadająca się do obsługi - niemiła, opryskliwa. Nie mogłem również skorzystać z punktów Toyota more, choć powinienem mieć taką opcję. Pracownicy nie mogą sprawdzić stanu punktów i odliczyć należnego upustu. T chyba coś nie tak z percepcją. W ogóle nikt nie poinformował mnie, że przegląd po 3 latach użytkowania auta nie jest obowiązkowy do zachowania gwarancji na akumulator hybrydowy. Takim traktowaniem klienta na pewno Państwo nie przyciągniecie. Jest to bardzo przykre, że taki jest szacunek do klienta. Może trzeba pomyśleć nad poprawą kompetencji załogi.
pokaż więcej...
Dawid Mc
02 lipiec 2023 10:11
Byłem ostatnio na serwisie.

Bardzo mi się podobało, że czas w jakim miał być zrobiony przegląd i wymiany olejów był dokładnie taki o jakim mnie poinformowano.

Miłym gestem jest prezent w postaci krówek i zawieszki zapachowej, którym otrzymałem po serwisie.

Obsługa też bardzo miła, jest miejsce dla oczekujących z kawą i herbatą.

Trzeba tylko zadbać o estetykę tego miejsca, bo fotele są nieco brudne a z klimatyzacji "wychodzi" brud.

Poza tym pozytywnie.

PS Szybkie terminy na serwis są dodatkowym atutem tego miejsca.
pokaż więcej...
Anna
15 czerwiec 2023 17:45
Auto oddane do naprawy. Czas oczekiwania 4 tygodnie. Auto w środku było bardzo zadbane. Było kilka wymian z powodu wypadku (nie z mojej winy). Panel przy klimatyzacji wygląda teraz na używany, ukruszony przy brzegu i poplamiony jakby klejem super glue. Nie idzie tego domyć. Tak na pewno nie było. Nie wiadomo co przez ten czas się z moim autem działo. Co sobie podmienili. Pieniądze dostali duże, auto ma 2 lata, więc oczekuje się nowych rzeczy, a nie używek. Omijać szerokim łukiem. Co z tego, że ASO. Lepiej jechać do zaufanego mechanika.
pokaż więcej...
Paweł Chmielewski
13 kwiecień 2023 11:48
Jestem zachwycony! Przemiła obsługa na każdym etapie wizyty w serwisie, ogólnie nie na się do czego przyczepić. Dostępny ekspres oraz automat z przekąskami.
pokaż więcej...
Mateusz Królicki
24 marzec 2023 16:22
W styczniu odebrałem nową Toyotę Corollę, po czym zawiozłem ją do serwisu Toyoty w Świlczy w celu przyciemnienia szyb i niestety akurat ten serwis to był wielki błąd.

Po kilku dniach niemal na każdej przyciemnianej szybie zauważyłem białe plamki, były to pęcherze powietrza. Wróciłem do serwisu z reklamacją. Reklamacja oczywiście została uznana, ale naprawione zostały jedynie 2 szyby i jak się dowiedziałem nie jest to laboratorium i pęcherze mogą występować. W załączeniu zdjęcie szyby, która nie została naprawiona pomimo wielu pęcherzy.

Ponadto przy pierwszym myciu samochodu zauważyłem że szyba, która była poprawiana w serwisie jest czymś wysmarowana, czymś czego nie dałem rady niczym zmyć więc 28 lutego 2023 zgłosiłem szkodę wyrządzoną przez serwis Toyoty w Świlczy. Dziś jest 24 marzec i do tej pory nikt się ze mną nie skontaktował w sprawie naprawy szkody wyrządzonej przez serwis Toyoty.

W załączeniu zdjęcia zniszczonej przez serwis Toyoty w Świlczy szyby od zewnątrz i od wewnątrz, gdzie widoczne są plamy.

Dramat.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o DAKAR - TOYOTA RZESZÓW Sp. z o.o. Sp. k.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie DAKAR - TOYOTA RZESZÓW Sp. z o.o. Sp. k.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości