Razem z rodziną jesteśmy nowymi użytkowanymi pompy, gdy przymierzaliśmy się do zakupy firma wydawała się pomocna i zapraszała nas nawet do showroomu'u, jednak wszystko było tylko pozorne. Po założeniu pompy otrzymaliśmy szczątkowe informacje o jej użytkowaniu i nawet podczas sprawdzania Pan serwisant był zdziwiony, że pompa sama sprawdza przepływ wody (co już świadczy o jakości). Gdy chcieliśmy dokupić czujnik okazało się, że nie możemy go kupić, mimo iż jesteśmy użytkownikami, bo tylko osoby zakładające pompę mogę kupić czujnik. Aby się dodzwonić na infolinie trzeba mieć dużo cierpliwości i chęci. Oczekiwanie na konsultanta, który nie ma żadnej wiedzy i chęci pomocy może potrwać co najmniej do 40 minut. Konsultanci obiecują, że dowiedzą się jakiejś informacji i oddzwonią, lecz rzadko to się zdarza. Szkoda, że dopiero zostawienie negatywnej opinii sprawia chęć pomocy i kontaktu z klientem.
EDIT/ODP DLA FIRMY:
1. Źle się wyraziłam, ponieważ chodziło mi o jakoś serwisantów, którzy byli zdumieni, że pompa sama sprawdza przepływ wody.
2. Po 3-krotnym dzwonieniu z rzędu w końcu otrzymaliśmy od konsultanta kontakt do Pana Mikołaja, który był pierwszą kompetentną osobą i była w stanie pomóc nam rozwiązać problem.
3. Szkoda, że konsultanci nie odbierają tak szybko telefonów, jak szybko dostaje się odpowiedź na negatywną opinię.
Serwis tragiczny. Nie da sie dodzownic, jak juz sie poczeka godzine w kolejce to informuje ze oddzwonia po czym to nigdy nie nastepuje i trzeba dalej dzwonic. Od ponad miesiaca probuje uzyskac pomoc do mojej wadliwej pompy, spedziliem na infolinii juz ponad 5 h.
Tragedia!!! W tamtym roku w kwietniu zrobiłem przelew na pompę ciepła. Mija zaraz rok i pompy jak nie było tak nie ma. Dzwonisz to cie spławiają nie odbierają. Dowiedzieć się nic nie możesz. Rozumiem że mogą być jakieś trudności w dostawie komponentów, obsunięcia, ale rok!?! To jakieś drwiny k...!
Nie polecam. Po miesiącu pompa zaczęła pobierać kosmiczne ilości prądu. Trzy tygodnie prosiłem sie o pomoc Serwisu. Przyjechał obrażony Pan nic nie potrafił zaradzić. Dopiero firma zewnętrzna rozwiązała problem. Rachunek za prąd ogromny. Firma nie widzi problemu.
Pod koniec lutego zostala zamowiona dla mnie pompa ciepla Altherma 3 ERGA08EV-Split dwustrefowa 8kw z modulem wewnetrznym EHVZ08S18 przez waszego przedstawiciela firme eko technologi z Sieradza wlasnie minelo 8 miesiecy a towaru nadal nie ma za ktory juz pobrano pieniadze na moje zapytania slysze tylko jedna odpowiedz nadal nie ma komponetow zbliza sie zima a ja nie mam juz pieca gdyz zaufalem waszej firmie ze na zime bede sie cieszyl z nowego urzadzenia na podstawie roznych opini wybrale wlasnie was i czy ktos mi jest w stanie odpowiedziec co mam teraz zrobic czy na tym polega zaufanie pomiedzy firma a klientem .Ubolewam nad tym ze nikt nie potrafi tego nalezycie zalatwic i na koniec jedno pytanie czy do naszego kraju nie przychodza zadne pompy dwustrefowe