Objazd. Dla wszelkiej ochrony. Poczekaj 1-2 tygodnie na wynagrodzenie po le cadence. Nie ma automatów. Firma jest w koszu. Rozładunek / załadunek w mieście Dawno, dawno temu była firma. Teraz: każdy samochód jest brudny i śmierdzi. Wcześniej tego praktycznie nie było. Zmniejszone zarobki. W lipcu otrzymałem 1800€ w 25 dni. Na wczoraj zaczęto dawać warunki i wbijać się w kark. Trzy tygodnie z rzędu praca w nocy. Wygląda na to, że od września zwiększą dietę do 77 €. Wygląda na to, że przestali też naliczać paliwo, ale po tym, jak kierowcy pozwali firmę. Naturalnie późno. 300 € grzywny. Jedynym plusem są promy. Nieustannie każe naruszać reżim pracy i odpoczynku.Na zapłatę czekasz do 3 tygodni. Czterdzieści pięć nie jest opłaconych. W Polsce 320 zł przy pracy powyżej 8 godzin. Opłaty za przejazd autobusem nie są płacone. Z bazy jedziesz 15 godzin autobusem do Francji, nie licząc dotarcia do bazy. Base Peel to po prostu obrzydliwa i chamska postawa. Jeśli nie zrezygnujesz, 180 € zostanie potrącone w ciągu trzech miesięcy. Latem kierowcy masowo rezygnują.
Po 2 miesiącach pracy w STK zdałem sobie sprawę, że tutaj dając z siebie maksimum, dostajesz maksimum. Jestem zadowolony z firmy. Shimon jest najlepszym dyspozytorem.
Przyjechałem tutaj i zostałem bardzo dobrze przyjęty. Cieszę się, że mogę dołączyć do tego zespołu, ponieważ zespół tutaj jest bardzo zżyty. W tej kampanii wszystko jest zaplanowane. kierowca ma wszelkie udogodnienia i wysokie wynagrodzenie
Objazd. Dla wszelkiej ochrony. Poczekaj 1-2 tygodnie na wynagrodzenie po le cadence. Nie ma automatów. Firma jest w koszu. Rozładunek / załadunek w gomnem.
Omijamy kołchoz. Nie ma zdjęć prawdziwych z tego miejsca. Nie płacą, jak to mówią. Szukaj wszystkiego! Praca w wieku maks. 45 lat w skurczach zakazu Avtohofi. Nie ma hoteli. Jeśli solarium zostanie skradzione, gdy kierowca śpi, opłata zostanie pobrana przez kierowcę. Bronią wszystkiego!! Hegelman jest lepszy od CTK
Krótko mówiąc, nie marnuj nerwów, omiń ten kołchoz
Dobry dzień koledzy. Pracowałem dla tej firmy. Wrażenia były nie tylko negatywne, ale i straszne. W przypadku sterowników po prostu STK nie jest brane pod uwagę. Nie liczą się jako ludzie. Pracuj nad Maxem i napraw. W CMP nie ma poprawki, tylko data. Istnieje zapłodnienie in vitro. I o dziwo, zawsze wypalenia. Chociaż komputer maszyny pisze zasady. Wysyłanie prac budowlanych i instalacyjnych z urządzenia maszyny nie jest wysokiej jakości i za to również jest kara grzywny. Dyspozytor daje ci punkty. Przypomina to HOPTRANS I GERTEK. Chociaż piszą zakład. Ostateczna kwota Cię nie zadowoli. Możesz dużo napisać o niedociągnięciach (firmy STK), ale to nie naprawi sytuacji. Koledzy, dobrze się zastanówcie, z czym spotkacie się pracując w STK. Powodzenia wszystkim i doceń siebie i swoją pracę.