Wszystko super, szybki montaż - na następny dzień od zamówienia Pan przyjechał i zamontował router, internet działa bez zarzutu. Obsługa w salonie bardzo miła i służącą pomocą. Polecam :)
Jak działa to jest ok, ale podczas awarii nigdy nie da się dodzwonić, a wystarczyłoby dodać komunikat o awarii zamiast sygnału połączenia, a nie wyłączać telefon
Najbardziej beznadziejny internet w życiu! Kontakt z nimi chyba gołębiem pocztowym bo jak mają awarię to maja wyłączony telefon.
Na dodatek ich wytłumaczenia są dobre na poprawę humoru . Ciekawe jakby tak odliczać ile się nie ma internetu to powinien być zwrot pieniędzy za każdy dzień.
Jeśli coś jest nie tak to uzyskać pomoc czy odpowiedz graniczy z cudem, serwis nie osiągalny w większości przypadków. Kiedyś ten internet działał bez zarzutów. W ciągu ostatniego roku już wiele razy byłam zmuszona dzwonić aby serwisant usunął usterkę, niestety uzyskać połączenie z serwisantem to prawie jak wygrać 6 w lotka.
Jeśli chodzi o internet dla odbiorców komercyjnych to średnio można polegać na ich łączu. Nie ma miesiąca bez choć krótkiej awarii w godzinach biznesowych. Niby w widełkach SLA ale jednak
Od wielu lat jesteśmy klientem firmy cheeloo. Mam kilka punktów po światłowodzie oraz radio. Ogólnie jesteśmy zadowoleni z ich usług. Nigdy nie mieliśmy większych problemów z połączeniem. Polecam
Zła opinia tylko za pana którego firma wysłała,żeby nam podłączył internet.Zachowanie karygodne! Starszy pan najpierw trzasnął drzwiami,kiedy usłyszał,że w butach wejść nie może.Po czym wspiął się po drabinie na balkon i tak wlazł z buciorami! A schodząc uszkodził elewacje! Na koniec bezczelnie przeszedł po macie z posadzonymi roślinami jakby obok schodów nie było! Ten człowiek nie powinien być dopuszczony do tej pracy. ZERO KULTURY!
Szczerze byłam bardzo zadowolona z chello i z telewizji i z internetu, który mieliśmy dobre kilka lat.Niestety musieliśmy się z dnia na dzień wyprowadzić z wynajmowanego mieszkania i chcieliśmy wypowiedzieć umowę. Okazało się ,że nie ma takiej możliwości. Zero chęci pomocy oraz dogadania sie ze strony chello, wynikiem czego jest przymus płacenia 6 miesięcy za coś czego nie jestesmy w stanie używać. Już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy, nie warto.
Rozłącza internet 3 razy na minutę nie nadaje się do niczego, od początku istnienia tej marki internet na tym samym najniższym poziomie.Dzwoniąc na infolinie ciągle mówią że u nich wszytko ok i zawsze jest wina routera lub urządzenia nie ważne że na 4 innych jest tak samo