Burda Media Polska

14 ocen
Ryszard Dziopa
18 listopad 2023 16:59
pokaż więcej...
Adam M
18 październik 2023 15:52
Nikt o nic nie dba nikt nic nie wie. Pani telefonistka nie ma pojęcia o niczym i nie udziela informacji jakiejkolwiek na jakikolwiek temat( jest bo jest) prenumerata często przychodzi bez faktur każdy chyba ma wywalone na wszystko.
pokaż więcej...
Paweł Jurewicz
17 lipiec 2023 19:16
Spółka utrzymuje w swoim portfolio nieuczciwą firmę niania.pl, która ściąga comiesięczny abonament informując o tym malutką czcionką u dołu strony. Takie firmy powinny być zamykane za nieuczciwe praktyki. Może warto zrobić porządek w swoim ogródku?
pokaż więcej...
Michal 2298
29 czerwiec 2023 22:46
Działają tylko gdy działa też poczta. Nie dotarł do mnie jeden magazyn - zgłosiłem reklamację, szybko zadziałali i wysłali przesyłkę ponownie, jednak listem poleconym, który mimo złożonej kilka miesięcy wcześniej dyspozycji listonosz zostawił w Placówce pocztowej, dla mnie zostało jedynie awizo. Pani na infolini powiedziała, że wszystko zadziałało poprawnie. Po stronie Burda Media jak najbardziej, po mojej wyszła tylko strata czasu i pieniędzy, bo nie będę stał 30 minut w kolejce po to by odebrać magazyn za 10zł. Szkoda, ale nie przedłużę subskrypcji
pokaż więcej...
Walter Robert
26 luty 2023 03:32
pokaż więcej...
zoska59
31 grudzień 2022 07:45
Przyjazne miejsce pracy i ciekawi ludzie. Zupełnie jak nie w korpo. Polecam wszystkim, którzy lubią otwarte środowiska pracy i wyzwania zawodowe.
pokaż więcej...
Emilia K
29 grudzień 2022 17:31
Zdecydowanie nie polecam zamawiać prenumeraty :( Magazyny przychodzą z dużym opóźnieniem, już od dawna są w kioskach, gdy ja dopiero dostaję maila do Burdy, że oni wysłali magazyn. W tym miesiącu magazyn w ogóle nie dotarł, a ja nadal czekam na odpowiedź ze strony Burdy :/ Gdybym wiedziała, że to tak wygląda, to po prostu kupowałabym magazyny w kiosku. Zdecydowanie nigdy już nie zamówię prenumeraty.
pokaż więcej...
Mateusz Majcher
13 grudzień 2022 10:09
pokaż więcej...
Michał Możdżonek
24 listopad 2022 22:50
pokaż więcej...
Damian Racławski
23 sierpień 2022 20:09
Miejsce warte polecenia.
pokaż więcej...
Pan Kin
26 maj 2020 11:14
Fatalna obsługa klientów, opłacone zamówienie 10 dni nie zostało wysłane, brak kontaktu i szacunku do klientów
pokaż więcej...
Wojciech Olszewski
26 sierpień 2019 12:40
Fatalny czas oczekiwania na zamówione prenumeraty. Wysyłka numeru potrafi trwać miesiąc. Część z nich nie dochodzi. Zrobiłem błąd wybierając tę firmę.
pokaż więcej...
Michał R.
07 luty 2019 12:02
Fatalna obsługa klienta. Ponad tydzień oczekiwania na odpowiedz na maila, za to automat telefoniczny doprowadza do szału. Odradzam jakiekolwiek zakupy w tej firmie.
pokaż więcej...
Jakub Jóźwicki
18 marzec 2017 20:44
Bardzo dobra firma z całą masą fajnych ludzi.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Burda Media Polska

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Burda Media Polska
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości