w celu przyjęcia gotówki na moje konto w tym banku... zaproponowano mi odczekanie godziny, moja gotówka trafi do innego banku... a twój Super Bank... poczeka
Krzyczący do klienta przez telefon pan Tomasz W., który nie bardzo wie o czym mówi, raczej posługuje się wyuczonymi formułami. Buduje bardzo niski standard i wizerunek banku. Czy naprawdę juz nikogo lepszego nie było??? Współczuję wszystkim klientom.
Najgorsza instytucja finansowa z jaka miałem do czynienia. Notorycznie mylą się w rozliczeniach i ścigają za nie zapłacone faktury, które są opłacone w rzeczywistości. Potem uparcie twierdzą, że jest prawidłowo. Dopiero jak upierdliwie się wyjaśnia to przyznają rację.
Drodzy przedsiębiorcy jeżeli rozwazacie faktoring BNP w swojej firmie to uwierzcie mi, że może on zniechęcić skutecznie waszych kontrahentów tak jak nas.
Uzupełnienie,
Przeslalem Panu korespondencję z Państwem. Dla potwierdzenia załączam zdjęcie maila od Państwa.