Jak gdzieś jest i działa to ok. Ale jak nie to droga przez mękę. Lepiej zapłacić niż dzwonić. Do tej pory czekam na odpowiedź dlaczego pobierali pieniądze w czasie pandemię jak wszystko było pozamykane. Chyba ledwo ciągną skoro taki brak szacunku dla klientów.
Produkt jest w porządku, ale kontakt z klientem oceniam bardzo nisko. Infolinia w ogóle nie działa. Próbowałem się dodzwonić dziś i wczoraj i nic. Estymaty czasowe które podają na infolinii są nieadekwatne- nie maja pokrycia w rzeczywistości. Trochę jak telefon do przychodni NFZ.
Podczas pandemii chciałem zamrozić członkowstwo, czego nie umożliwia MyFitness - dlatego byłem zmuszony wypowiedzieć umowę. Próbuję yatem od niemal roku wypowiedzieć umowę, zarówno telefonicznie, jak i dwukrotnie E-Mailem -bezskutecznie. Sieciówka w prostacki sposób wypowiedzeń nie chce uznać, tylko zwyczajnie naciąga klienta. Absolutnie nie polecam usług tej sieci, a w podziękowaniu wszystkim znajomym opowiadam o ich "customer friendly" zachowaniu. Próbują wyszarpać kilkaset zł, tracąc customer lifetime value.