Nie polecam i odradzam zakupu przedmiotów w sklepie internetowym home&you. Pierwszy raz zdarzyła mi się takowa sytuacja, w innych sklepach (również podczas zakupów internetowych produktów ozdobnych - porcelana) reklamacja była uznawana, bez robienia problemów (i wszystko było robione tak jak podczas reklamacji w home&you). Ale wracając do tematu… Zakup w home&you, to pół biedy, dwa przedmioty na trzy całe, ale reklamacja uszkodzonego (trzeciego) przedmiotu to jakiś cyrk. Panie z działu reklamacji, z którymi miałam kontakt, to dramat wołający o pomstę do nieba. Dla dyrektora/ kierownika działu reklamacji proponowałabym zwrócić uwagę na pracowników i ewentualnie zrobić z nimi porządek, bo jak widać pracują tam osoby niekompetentne, widzące wadę przedmiotu ale uznające roszczenia reklamacji „[…] za bezzasadne” - cytat z maila… Skoro jest możliwość reklamacji do „[…] 2 lat od dnia wydania rzeczy.” - informacja na stronie internetowej oraz na karcie reklamacji dołączonej do zamówienia, to należałoby się do tego stosować, bądź ewentualnie zmienić informacje, że takowa możliwość nie istnieje. O takowej sytuacji jaka mi się przytrafiła poinformuję znajomych, aby mieli na uwadze, żeby przed ewentualną próbą złożenia reklamacji zapatrzyli sobie melisę…
Zamówienie to nic w porównaniu z tym co trzeba zrobić, żeby dokonać zwrotu. W 2021r., gdzie przesyłki oddaje się paczkomatem lub kurierem, który przychodzi zamówiony online tutaj proces jest jak w 2000r. tj. wydrukować formularz i dołączyć do paczki, którą odesłać na WŁASNY KOSZT. Dodam, że zamówienie przyszło w wielkim pudle, w którym 3/4 to były wypełniacze z kartonu. Odesłanie takiej paczki to koszt ponad 40zł! Było to moje pierwsze i ostatnie zamówienie w tym sklepie.
Szanowni Państwo, kupiłem u Państwa ramki 2szt. MULTIRAMKA VENEZIA 60x60. Ramki przyjechały na palecie. Jedna ramka wada fabryczna. Podrapana krawędź z przecierkami, najwyraźniej pakujący nie zwraca uwagi co pakuje. Wymieniliście jedną ramkę ale już przyjechała bez palety. Pierwsza przesyłka reklamacyjna potłuczone szkło i dwie kolejne reklamacyjne przesyłki - rozsypane ramki.
Powinni tam pracować ludzie bardziej myślący a nie nie liczący się z nikim. Dziś mi odmawiacie wysyłki gwarancyjnej bo się nie opyla a dalej te ramki sprzedajecie na stronie internetowej. Strasznie to smutnie.
Kupilam towar: pudełko z zewnątrz idealne w środku kolejne uszkodzone a w nim zmasakrowany bieliźniak a w nim dobra pościel. Świadomie przesłany uszkodzony towar. Infolinia nie odbira mimo,iż jestem 1 w kolejce czkam po 12 min i nikt nie odbiera.