Autopay

5 ocen
Wiktoria Szwabowicz
17 listopad 2023 12:59
Korzystam z usług firmy Blue Media i Autpay od wielu lat. Każda transakcja jest realizowana sprawnie i szybko. Zawsze przy wyborze pośredników w płatnościach wybieram tą firmę. Osoby pracujące w obsłudze klienta są mile i pomocne. Nigdy nie nie zawiodłam.
pokaż więcej...
Iwona Wrzosek
17 listopad 2023 11:00
Witam za co ściągnęli cie mi z konta 102 zł? Nie wiem o co chodzi ściągnęliście mi z konta 102 z groszami, dowiedziałam się o was wczoraj jak zaczęłam szukać kto mi ściągnął z konta. Mogę prosić o jakiś nr kontaktowy do was chciałabym to wyjaśnić
pokaż więcej...
Patryk Płotka
15 listopad 2023 20:54
Doładowanie telefonu nie doszło, dodzwonić się do tej instytucji to nie można... Połączenie trwa od ponad godziny i już zwątpiłem. Oddam im te 30 zł,niech kupią sobie ciastka do kawy...jedynym słowem dno totalne, omijać szerokim łukiem
pokaż więcej...
George Garlicki
25 październik 2023 17:30
Zlecenie zapłaty API przez AutoPay do dziś nie zostało wykonane pomimo otrzymania z AutoPay potwierdzenia i numeru transakcji. Na szczęście konta nic nie zeszło. Zapłatę za fakturę musieliśmy wykonać po terminie tradycyjnym przelewem. ŻENADA!
pokaż więcej...
Monika B.
27 wrzesień 2023 20:14
Firma wysyła wiadość BLIK prosząc o pieniądze. Za każdym razem inna kwota. Aktualnie nic nie zamawiałam a tym bardziej przez płatność Blue Media więc uważam to zwykły spam był. Bądźcie uważni ja anulowałam te prośby dzisiaj ale pewnie znajdzie się dużo ludzi którzy myśląc że za coś nie zapłacili zaakceptowali tą prośbe. Sprawa zgłoszona gdzie trzeba.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Autopay

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Autopay
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości