Mamy sporo tych automatów w Michelin w Olsztynie. Na początku uważałem je za zaawansowane technicznie maszyny, ale.. te robiące kawę często leją sam wrzątek, oczywiście pieniędzy nie zwrócą bez dzwonienia do serwisu. Z nich przestałem korzystać gdy już łącznie 'okradli' mnie na 20 zł. A te do przekąsek - cały czas sądziłem że jak kupiona przekąska nie spadnie i nie przetnie wiązki na dole to pieniądze same powrócą na konto. A zdąża się to bardzo często. Tutaj znacznie większa szansa że nie odda. Na tym automacie też już zostałem 'okradziony' na kilkadziesiąt złotych myśląc że mi to automatycznie oddaje. Płatność kartą.
Odradzam.
Edit: jak zadzwonisz i poprosisz o zwrot to zakręcą tak że w końcu zrezygnujesz bo nie będziesz miał siły się z nimi użerać. Na zasadzie wróć za 7 dni jak już potwierdzisz że nie oddało (oddaje gdy po ponownym zakręceniu dalej nic nie spadnie - z tym że w większości przypadków nie ma ponownego zakręcenia), oczywiście o ile dalej pamiętasz numer automatu, czas transakcji i o ile twoja prośba zostanie pozytywnie rozpatrzona...
Poniżej najczęstsze widoki przy używaniu automatów tej firmy.
17.05.2023 - jakoś automatów w mojej pracy poprawiła się diametralnie. Zawdzięczamy to codziennym wizytom serwisanta. Poprawiam więc ocenę, ale nie na maksymalną - niesmak pozostał, do tego pozostałe automaty bez codziennych serwisów dalej szwankują.
Pyszna czekolada, automaty zadbane, czyste, nie ma problemów z serwisem i reklamacjami, bo jak wiadomo to tylko maszyna, czasem coś nie zadziała. Serwis reaguje bardzo szybko, dość spory wybór produktów. Genialna kawa ziarnista. Polecam!
Korzystałem z tych automatów wiele lat. Fakt że czasami się zawiesił i czegoś nie wydał ale jest to złośliwość rzeczy martwych. Problemem nie jest firma tylko ludzie w naszych firmach i ich decyzję gdzie te automaty mają stać. Jeżeli stoją w zimnym i wilgotnym to normalne że czasem podajnik zwilgotnieje i nie da mi kawy tylko wodę więc radziłbym się zastanowić kto jest winny. Czego mi brakuje? Zmiany artykułów w automatach ale z tego co się dowiadywałem to też jest wybór firm które zamawiają takie automaty a szkoda. Ogólnie polecam.
Smaczna kawa. Świeżo mielona, aromatyczna i w dobrej cenie. Ostatnio automat zjadł mi pieniądze. Jednak po kontakcie z infolinią, pieniądze zostały zwrócone na konto.
Mamy sporo tych automatów w Michelin w Olsztynie. Na początku uważałem je za zaawansowane technicznie maszyny, ale.. te robiące kawę często leją sam wrzątek, oczywiście pieniędzy nie zwrócą bez dzwonienia do serwisu. Z nich przestałem korzystać gdy już łącznie 'okradli' mnie na 20 zł. A te do przekąsek - cały czas sądziłem że jak kupiona przekąska nie spadnie i nie przetnie wiązki na dole to pieniądze same powrócą na konto. A zdąża się to bardzo często. Tutaj znacznie większa szansa że nie odda. Na tym automacie też już zostałem 'okradziony' na kilkadziesiąt złotych myśląc że mi to automatycznie oddaje. Płatność kartą.
Odradzam.
Edit: jak zadzwonisz i poprosisz o zwrot to zakręcą tak że w końcu zrezygnujesz bo nie będziesz miał siły się z nimi użerać. Na zasadzie wróć za 7 dni jak już potwierdzisz że nie oddało (oddaje gdy po ponownym zakręceniu dalej nic nie spadnie - z tym że w większości przypadków nie ma ponownego zakręcenia), oczywiście o ile dalej pamiętasz numer automatu, czas transakcji i o ile twoja prośba zostanie pozytywnie rozpatrzona...
Poniżej najczęstsze widoki przy używaniu automatów tej firmy.