Arval Service Lease Polska Sp. z o.o.

30 ocen
Marcin Łąka
09 luty 2023 08:28
Nie polecam obciążają dodatkowymi kosztami nie informując wynajmującego czy wyraża na nie zgodę.
pokaż więcej...
Sebastian Barański
31 styczeń 2023 12:10
Nie polecam
pokaż więcej...
Sebastian Barański
31 styczeń 2023 12:09
Nie polecam
pokaż więcej...
Bartosz Krzystanek
30 styczeń 2023 16:50
Dramatyczne doświadczenie. Aplikacja, infolinia, czas reakcji. Po 1,5 roku naprawdę czekam dnia, gdy nie będę musiał mieć z tą firmą nic wspólnego
pokaż więcej...
Ochmaning Ochman
25 styczeń 2023 21:25
Nie polecam
pokaż więcej...
Alojzy Gelender
27 wrzesień 2022 17:02
Obsługa klienta to jakiś żart. Jak zwykle nic nie wie i nic nie potrafi załatwić, mam czekać aż jakiś anonim z "centrali" przetworzy moją sprawę. Nie jest to pierwszy raz kiedy tak się dzieje, że nie da się skontaktować z nikim decyzyjnym, bo wszelkie numery są poukrywane. Po prostu jeśli nie podoba się komuś praca infolinii to nic nie może z tym zrobić, bo jedyny kontakt dla klienta to zlewające go call center, które sobie żyje własnym życiem i najwidoczniej nikt ich nie rozlicza za to jak pracują. Można tylko w kółko dobijać się na infolinię gdzie są dwa typy pracowników: niekompetentni i niemili oraz niekompetentni ale mili. Może to nie ich wina tylko jakiś geniusz-dyrektor tak to zaprojektował żeby nic się nie dało załatwić i pozatrudniali byle kogo? Przecierpię do końca umowy i nic więcej nie chcę mieć z tą firmą wspólnego.
pokaż więcej...
Greg Turnau
24 lipiec 2022 01:34
3letni wynajem kia proceed. Pierwsze 2,5 roku na 4gwiazdki. Wszystko ok za wyjątkiem bezużytecznej aplikacji do której nie da się zalogować i problemów z kontaktem z firmą. Na szczęście wymianę opon można umówić bezpośrednio w warsztacie. Natomiast ostatnie pół roku zasługuje na -1 gwiazdkę. Najpierw problem z umówieniem naprawy uszkodzonych drzwi co ledwo udało się załatwić przed końcem kontraktu tylko dzięki mojemu uporowi. Na sam koniec zostałem wprowadzony w błąd na infolinii co do zdania samochodu co zmusiło mnie do osobistego zawiezienia auta pod Warszawę. Na dodatek żeby tą informację wydobyć z pracowników infolinii spędziłem 1,5 godziny na telefonie wysłuchując w kółko tych samych zapowiedzi. Każdy z pracowników kazał mi podawać te same dane żeby przekierować mnie do właściwego działu co w praktyce było przekierowaniem na początek zapowiedzi infolinii. Szczytem była rozmowa z jedną Panią, która zarzuciła mi bezpodstawnie kłamstwo i po prostu rzuciła słuchawką. Na szczęście jak już traciłem nadzieję, że cokolwiek załatwię znalazł się jeden kompetentny Pan, który w kilka minut udzielił mi wreszcie konkretnej informacji, która choć niezgodna z wcześniejszymi ustaleniami to chociaż umożliwiła mi zdanie pojazdu w terminie. Na plus fakt, że końcowa wycena stanu auta moim zdaniem obiektywna. Ogólnie szkoda, że macie tak kiepską infolinię... W dzisiejszych czasach jak się komuś obiecuje że się oddzwoni to wypada to zrobić choć raz na kilka przypadków.
pokaż więcej...
Gadoszka
23 czerwiec 2022 17:35
Jesteście najgorszą firmą z jaką miałem możliwość współpracy. Mój samochód był już na dwóch przeglądach okresowych, na 20 i 40 tyś km. Na każdym poprosiłem o wymianę dywaników, ponieważ już przy 15 tyś km wytarła się dziura - dostałem dwie odmowy. Ale to nie problem, na ostatnim przeglądzie poprosiłem o wymianę klocków hamulcowy, dziś po 2500 km od przeglądu klocki pękły i porysowały tarcze. Ludzie, tu chodzi o bezpieczeństwo, jak ten samochód mógł zostać oddany po serwisie w takim stanie? Zadzwoniłem do serwisu Marimex Kraków Zakopianka i potwierdzili mi, że na wniosek o wymianę klocków dostali odmowę od firmy arval - skandal. Dla mnie nadaje się to do nagłośnienia. Ciekaw jestem ile macie poszkodowanych przez Wasze olewanie potrzeb klientów. Tu chodzi o BEZPIECZEŃSTWO!
pokaż więcej...
Marcin Juskowiak
16 czerwiec 2022 00:11
Firma całkowite nieporozumienie, jaki kolwiek serwis załatwić to ciężki temat, o ewentualnej awarii już nie wspominając, bo wtedy człowiek jest zdany sam na siebie. Ale prawdziwy cyrk to dopiero jest w biurokracji, auto oddane prawie rok temu, a dalej dostaje informacje że mam opony zmienić lub przegląd okresowy wykonać, a Biuro Obsługi Klienta, zlewa wszystkie zgłaszane na ich temat problemy, osoby pracujące na słuchawce żeby spławić dociekliwego klienta wrednie się rozłączają bo myślą że temat zniknie lub spadnie na kogoś innego... . Dla mnie firma całkowita porażka, raz i nigdy wiecej. Nikomu nawet wrogowi nie polecam.
pokaż więcej...
Magdalena
21 kwiecień 2022 15:36
Opinie ludzi, którzy są bardzo zadowoleni z obsługi klienta świadczonej przez Arval, to chyba opinie wystawione przez samych pracowników zatrudnionych w Arvalu, a niektóre z nich są nawet identyczne! ☹

Centrum Obsługi Kierowców rejestruje problem i na tym kończy się ich kontakt z klientem w sprawie usług serwisowych. Po mimo wielu telefonów, maili w tej samej sprawie, każdy z pracowników infolinii, działu technicznego zbywa tylko obietnicą zajęcia się sprawą.

O to jeden z ostatnich przykładów kilkuletniej współpracy:

23 marca umówiłam na 22 kwietnia na wymianę opon z usługą door to door.

Wczoraj dostałam z Arval wiadomość z przypomnieniem a dziś o 08:42 dzwoniłam do warsztatu z potwierdzeniem.

Kierowca wrócił z warsztatu z informacją, iż pojazd nie był umówiony, opon nie wymieniono i nawet info o sprawie do Account Manager Expert nie pomogło. Znowu doprowadzenie do wizyty w warsztacie zajmie dużo czasu i nerwów…

Nie polecam!!!
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Arval Service Lease Polska Sp. z o.o.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Arval Service Lease Polska Sp. z o.o.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości