Brak możliwości awansu (tylko bliscy znajomi liderów coś osiągają ) .
Faworyzowanie .Jeżeli lider Cię nie lubi masz przerąbane za byle co . Zmiany grafików bez wiedzy i zgody pracownika, ucinanie godzin (wyganianie do domu bo następna zmiana niema gdzie usiąść xD) porażka . Pracowałem 3 lata , wyrabiałem wyniki , czasy rozmów itp,itd nie mogłem dostać umowy o pracę bo za każdym razem słyszałem "to jeszcze za mało". Na uprawnienia do potrzebnych mi programów do obsługi klienta i jego usług czekałem do roku . Brak profesjonalizmu . Nie polecam . Nie polecam nikomu .
Przepracowałam na projekcie Tauron 1,5 roku, bardzo miło wspominam ten czas.
Atmosfera wśród pracowników spoko, jak najbardziej na +.
Ogólnodostępna jadalnia dla pracowników z możliwością podgrzania posiłków, lodówka automat z jedzeniem na ciepło i inne bajery z automatu kto pracował to chociaż raz spróbował.
Minusem jest umowa zlecenie, z której ciężko było przejść na umowę o pracę ale to rok 2017/18 więc nie wiem jak obecnie.
Nigdy nie musiałam prosić się o wypłatę zawsze była na czas.
Co za firm, prosiłem ponad 10 razy by niedzwoniono do mnie z ofertą Tauron. Żaden z zarządzających call center pracowników nie miał odwagi się ze mną skontaktować. Dodatkowo jak już ja zadzwoiniłem do działu kadr to znów nie był nikt osiągalny z call center. Naciągacze, gówniarze i w dodatku zero szacunku i odwagi. Nie wiem kto może polecać tą firmę do pracy, chyba kolesie co ją stworzyli bo profesjonalizm jest na poziomie 0. Ludzie, z daleka od call center gdzie trzeba naciągać klientów.