Arteria Customer Services

5 ocen
Gal Anonim
15 listopad 2022 12:36
Brak możliwości awansu (tylko bliscy znajomi liderów coś osiągają ) .

Faworyzowanie .Jeżeli lider Cię nie lubi masz przerąbane za byle co . Zmiany grafików bez wiedzy i zgody pracownika, ucinanie godzin (wyganianie do domu bo następna zmiana niema gdzie usiąść xD) porażka . Pracowałem 3 lata , wyrabiałem wyniki , czasy rozmów itp,itd nie mogłem dostać umowy o pracę bo za każdym razem słyszałem "to jeszcze za mało". Na uprawnienia do potrzebnych mi programów do obsługi klienta i jego usług czekałem do roku . Brak profesjonalizmu . Nie polecam . Nie polecam nikomu .
pokaż więcej...
Dawid Popiół
03 listopad 2022 22:05
Gdyby była możliwość to dałbym 0 gwiazdek. Już 2 miesiąc czekam na należną mi wypłatę. Z całego serca odradzam pracy w tym miejscu.
pokaż więcej...
Agnieszka B-k
02 lipiec 2022 20:55
Przepracowałam na projekcie Tauron 1,5 roku, bardzo miło wspominam ten czas.

Atmosfera wśród pracowników spoko, jak najbardziej na +.

Ogólnodostępna jadalnia dla pracowników z możliwością podgrzania posiłków, lodówka automat z jedzeniem na ciepło i inne bajery z automatu kto pracował to chociaż raz spróbował.

Minusem jest umowa zlecenie, z której ciężko było przejść na umowę o pracę ale to rok 2017/18 więc nie wiem jak obecnie.

Nigdy nie musiałam prosić się o wypłatę zawsze była na czas.
pokaż więcej...
Biały Twaróg
06 lipiec 2021 17:15
Brak możliwości awansu, tylko umowa zlecenie.

Pomimo wyrabianych wyników i czasów brak jakichkolwiek premii, dodatków itd.

Coraz więcej osób od kontrolowania, a coraz mniej od sprawdzania wyników i dążących do poprawy warunków pracy.

Tylko ludzie "z branży" trzymają mnie w tej pracy póki co.
pokaż więcej...
Jakub Piatkowski
30 sierpień 2017 09:27
Co za firm, prosiłem ponad 10 razy by niedzwoniono do mnie z ofertą Tauron. Żaden z zarządzających call center pracowników nie miał odwagi się ze mną skontaktować. Dodatkowo jak już ja zadzwoiniłem do działu kadr to znów nie był nikt osiągalny z call center. Naciągacze, gówniarze i w dodatku zero szacunku i odwagi. Nie wiem kto może polecać tą firmę do pracy, chyba kolesie co ją stworzyli bo profesjonalizm jest na poziomie 0. Ludzie, z daleka od call center gdzie trzeba naciągać klientów.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Arteria Customer Services

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Arteria Customer Services
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości