Miałam problem, omyłkowo przesłałam zapłatę za fakturę na błędny rachunek, bardzo miła pani z którą mnie połączono, sprawa wyjaśniona w błyskawicznym tempie oraz środki przeksięgowane na odpowiednie konto klienta,, także super reakcja, taka życiowa pani pracującej w biurze.
Nie rozumiem tych negatywnych opinii ,podpisanie umowy trwało max 20min ,bardzo miła obsługa i czekałem aż 15sekund jak mnie ktoś przyjmie ,pozdrawiam serdecznie i polecam
Nie wiem czy ktokolwiek zerka na te opinie, ale chciałabym ogromnie pochwalić obsługę klienta na miejscu. Przesympatyczne panie, bardzo pomocne i sprawnie obsługujące. Całą sprawę załatwiłam dosłownie w 15 minut od wyjścia z parkingu. Dla porównania, dokładnie to samo w Enei zajeło mi 1,5 godziny i to zresztą bezskutecznie.
Dział obsługi klienta Topchik :) Ponowna rejestracja zamówienia w mniej niż 15 minut. Tłumaczyli, opowiadali, szturchali palcem, co i gdzie wypełnić. straż pożarna
Tak jak w przypadku wielu możliwości wypowiedzenie się w internecie wiekszość komentarzy negatywnych bo "wody nie było przez jeden dzień" a może przez kilka godzin. I tak z awariami bywa, że są nieplanowane i nie sposób o nich poinformować pani, która akurat na teraz zaplanowała sobie pranie majtek czy relaksująca kąpiel w południe. Dla przywrócenia pokory polecam podjęcie próby kontaktu z PSG Oddz. w Poznaniu lub firmą ENEA. Pozdrawiam odbiorców wody.