ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Rekrutacja:-Koordynowanie procesu rekrutacji -tworzenie i publikowanie ogłoszeń -selekcja aplikacji , wspólpraca z kadrą zarządzającą w celu ustalenia potzeb stanowiskowychAsystent/asystentka :-Przygotowywanie procesów serwiso
2025-12-16 11:30:10Merkury MarketZakres obowiązków:Prowadzenie sekretariatu placówki, sporządzanie i wysyłanie pism, obsługa SIO, zamówienia publiczne, RODO, przygotowanie i wydawanie zaświadczeń, legitymacji, sporządzanie i wprowadzanie sprawozdań GUS, obsługa programu Vulcan-
2025-12-19 18:40:34Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w szkoleniach zawodowych
2025-12-18 07:27:59Poszukuję pracownika na stanowisko kuriera DPD w rejonie Jasło.(90-100 adresów dziennie, firmy + domy prywatne + punkty pickup DPD)Oferuję pracę w stabilnej firmie, w zgranym zespole kilku kurierów. Jestem pracodawcą, na którego można liczyć – g
2025-12-17 16:25:01ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Rekrutacja:-Koordynowanie procesu rekrutacji -tworzenie i publikowanie ogłoszeń -selekcja aplikacji , wspólpraca z kadrą zarządzającą w celu ustalenia potzeb stanowiskowychAsystent/asystentka :-Przygotowywanie procesów serwiso
2025-12-16 11:30:10Merkury MarketTwój zakres obowiązków, Sprzedaż produktów oraz usług Play, Obsługa klientów zgodnie ze standardami Play, Budowanie długotrwałych relacji z Klientami, Realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych), Dbanie o prawidłowe..
2025-12-11 14:41:20Twój zakres obowiązków, Wsparcie Dyrektora Handlowego w zarządzaniu całym obszarem sprzedaży krajowej i/lub zagranicznej., Realizacja strategii sprzedażowej oraz rozwój portfolio produktów., Koordynacja pracy zespołu handlowego — wyznaczanie..
2025-12-09 17:41:00Szczegóły: - Doświadczenie:: brak - Osoba ze zdjęciem - Akceptuje obecność zwierząt - Posiada prawo jazdy - Praca z zamieszkaniem: Nie Obowiązki: - Opieka nad osobami niepełnosprawnymi, - Podawanie leków, - Pomoc w utrzymaniu higieny i pielęgnac
2025-12-09 05:10:02Twój zakres obowiązków, Tworzenie i realizacja strategii sprzedażowej, ze szczególnym naciskiem na rozwój nowych możliwości sprzedażowych, Pozyskiwanie nowych kontraktów, prowadzenie negocjacji handlowych i doradztwo w zakresie oferty produktowe
2025-12-04 12:41:29Twój zakres obowiązków, Wsparcie przy przygotowywaniu dokumentacji i wyliczeń instalacji wod-kan, w tym współpraca z innymi branżami oraz edycja projektów., Kontakt z urzędami i instytucjami, przygotowywanie pism i kompletowanie potrzebnych..
2025-12-04 09:41:30Twój zakres obowiązków, Przeprowadzanie bieżących kontroli w zakresie BHP na budowie z ramienia Generalnego Wykonawcy., Sporządzanie raportów dotyczących stanu BHP., Prowadzenie szkoleń dla pracowników., Współpraca ze służbami BHP z ramienia..
2025-12-02 12:41:38Specjalista_Specjalistka IT Nowy Styl Sp. z o.o.Miejsce pracy: JasłoNr ref.: IT/12/25Twój zakres zadań:- monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT- udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki- praca w systemie ticketowym- za
2025-12-01 16:25:01Zakres obowiązków:- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu projektami (najlepiej w branży rafineryjno-petrochemicznej), Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo, inżynieria, m
2025-11-21 18:40:38Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa naszego Klienta zgodnie z wytycznymi firmy GEERS Dobry Słuch, Realizacja planów sprzedażowych, nastawienie na cel i osiągnięcie budżetu,, Badanie słuchu, dobór aparatów słuchowych i urządzeń oraz..
2025-11-19 18:03:22Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako niezależny Partner biznesowy. Aktywne pozyskiwanie klientów w kanałach online oraz offline. Sprzedaż
2025-10-31 10:59:46GO-leasing Sp. z o.o 5,0Opublikowana 10:59:13. Twój zakres obowiązkówPrzygotowanie danych i fakturowanie wizyt serwisowych silników zgodnie z… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-10-03 08:04:58EME AeroZakres obowiązkówKoordynowanie i organizowanie obiegu dokumentów biurowych, w tym przygotowywanie raportów i zestawieńWspieranie zespołów projektowych w zakresie administracyjnym, technicznym oraz organizacyjnymPrzygotowywanie, edytowanie i
2025-09-16 08:23:01WymaganiaDoświadczenie w pracy na produkcji.Umiejętność pracy zespołowej i dobra komunikacja.Podstawowa znajomość obsługi komputera
2025-09-11 19:07:12Praca.plWymagania Mile widziane wykształcenie w jednej z tych dziedzin jak: administracja, zarządzanie, fin
2025-08-26 08:23:00Doświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsDoświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Weryfikacja i kontrola dokumentów księgowych, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym i przyjętymi u pracodawcy procedurami, - Dokonywanie kwalifikacji podatkowej kosztów na podstawie zgromadzonych dowodów, wprowadzanie faktu
2025-12-08 18:30:02RECTUS POLSKA Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Kontakt z klientami - Wsparcie w kontaktach z Urzędem Skarbowym - Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów kancelarii WYMAGANIA: - Doświadcz
2025-12-03 07:30:06Gi Group SATwój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa Gości,, rozwiązywanie bieżących problemów w sposób zapewniający satysfakcję Gości,, zarządzanie rezerwacjami,, obsługa programów hotelowych i połączeń telefonicznych,, informowanie Gości o warunkach..
2025-12-16 12:41:33Zakres obowiązków:Osoba zatrudniona na tworzonym stanowisku pracy będzie odpowiedzialna za organizację pracy biura, komunikację wewnętrzną, zarządzanie dokumentacją (archiwizacja, obieg dokumentów), obsługę korespondencji przychodzącej i wychodz
2025-12-19 18:40:33Twój zakres obowiązków, Nadzór nad prawidłowym utrzymaniem ruchu w zakładzie, w szczególności nad pracą wszystkich urządzeń technicznych w celu zapewnienia bezawaryjnego prowadzenia procesu produkcji, Nadzór techniczny i technologiczny nad..
2025-12-19 14:41:26Zakres obowiązków:Praca w dziale księgowości - mile widziana umiejętność obsługi programu OPTIMA , sporządzanie przelewów , księgowanie dokumentów, sporządzanie sprawozdań GUS, deklaracji podatkowych, uzgadnianie kont księgowych, współpraca z ko
2025-12-17 18:40:33Opis stanowiska: doradzanie klientom w wyborze sprzętu i przedstawianie produktów w sposób zrozumiały i pomocny prezentowanie usług dodatkowych oraz rozwiązań, które zwiększają komfort korzystania z elektroniki prowadzenie rozmów sprzedażowych z
2025-12-16 07:28:03Twój zakres obowiązków, Miejsce pracy: ul. Zdrojowa 28, 33-380 Krynica-Zdrój, Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, 1 etat, system równoważnego czasu pracy, Twoje zadania:, przygotowanie korespondencji do doręczenia,, doręczanie listów, paczek
2025-12-12 12:41:25Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu
2025-12-11 21:25:19Twój zakres obowiązków, Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem zakładu, w tym nadzór nad realizacją planów produkcyjnych, monitorowanie wyników oraz wdrażanie działań naprawczych w przypadku odchyleń od założeń;, Wdrażanie, optymalizacja i nadzó
2025-12-11 11:41:46Hotel Restauracja Jaś Wędrowniczek (Rymanów) Poszukujemy doświadczonej, odpowiedzialnej i komunikatywnej osoby na stanowisko Kierownik Recepcji. Zakres obowiązków: • Organizacja i nadzór pracy zespołu recepcji oraz służby pięter (grafiki, zadani
2025-12-05 15:05:26Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży hotelarskiej. Umiejętność zarządzania zespołem i organizacji pracy. Wysoka kultura osobista, komunikatywność i nastawienie na obsługę Gościa
2025-12-04 14:27:05Twój zakres obowiązków, prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji związanej z zatrudnieniem;, przygotowywanie i ewidencja umów o pracę, aneksów i innych dokumentów kadrowych;, nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy oraz.
2025-12-04 13:41:24Zakres obowiązków:weryfikacja dokumentów, wprowadzanie danych do komputeraKONTAKT Z PRACODAWCĄ : CV NA e- mail : ewela0704@gmail.com Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa komputera - pakiet pr
2025-12-03 18:40:30Twój zakres obowiązków, Organizacja kalendarza, wsparcie w bieżących zadaniach, Nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów, Przygotowanie treści pism, edycja oraz formatowanie dokumentów,, Porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i..
2025-12-03 09:41:17Zakres obowiązków:-WYSTAWIANIE ZLECEŃ TRANSPORTOWYCH-KONTROLA ICH RELIZACJI-ROZWIĄZYWANIE BIEŻĄCYCH PROBLEMÓW-KONTAKT Z KLIENTAMI: MAILOWY ,TELEFONICZY, OSOBISTY Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, inneUprawnienia: OB
2025-12-01 18:40:31Do prac w domu i ogrodzie, dorywczo zatrudnię ul.Witosa 18. 36-200 Brzozów. tel. 663 313 663
2025-11-29 21:05:25Twój zakres obowiązków, Czym będziesz się u Nas zajmować na początku? Twoim głównym celem będzie nauka i wsparcie starszych księgowych. Do Twoich zadań należeć będzie:, - wstępna segregacja, weryfikacja i porządkowanie dokumentów księgowych –..
2025-11-28 12:41:43Jana III Sobieskiego
2025-11-27 16:59:07ActionTwój zakres obowiązków, Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie przede wszystkim za prowadzenie sklepu medycznego, obsługę klienta oraz realizację wniosków NFZ..
2025-11-27 08:40:33Zakres obowiązków:ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH (SEKRETARIAT)- obsługa sekretariatu biura rachunkowego,- przyjmowanie i wydawanie dokumentów klientom,- segregowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentów (obsługa skanera i urządzeń bi
2025-11-26 18:40:39Zakres obowiązków:Obsługa recepcji, przyjmowanie rezerwacji, rozliczanie gości z pobytu, wystawianie FV, obsługa kasy fiskalnej. System pracy 12-godzinny: 07:00-19:00 i 19:00-07:00. Praca w Krynicy-Zdroju. Mile widziane doświadczenie w pracy na
2025-11-26 18:40:37Twój zakres obowiązków, Nadzór nad operacjami i procesami biznesowymi,, Współtworzenie i wdrażanie wraz z Dyrektorem Operacyjnym strategii rozwoju organizacji, inicjowanie projektów wzrostowych, rozwój nowych produktów, analiza i otwieranie nowy
2025-11-26 10:41:36Szukamy recepcjonistki z doświadczeniem do pracy w hotelu w Krynicy-Zdrój. CV - proszę przesłać email. Nie udzielamy informacji tel
2025-11-24 15:05:27Twój zakres obowiązków, Odbieranie i dostarczanie posiłków/zakupów, Dostawy kurierskie małych przesyłek (Xpress Delivery), Zabezpieczanie przesyłek przed ewentualnymi uszkodzeniami, Utrzymywanie dobrych relacji z klientami..
2025-11-24 09:41:26Zakres obowiązków:- samodzielne wprowadzanie dokumentów księgowych do Comarch ERP Optima,- weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów,- bieżący kontakt z klientami w sprawach księgowych,- obsługa OCR i praca z dokumentami elektronicznymi
2025-11-20 18:40:33