Opis stanowiska rozwijanie i zarządzanie siecią partnerów w ramach platformy benefitowej pozyskiwanie nowych współpracowników biznesowych i negocjowanie warunków handlowych przygotowywanie promocji oraz dbałość o atrakcyjność ofert dostępnych dl
2025-12-07 14:16:02Opis stanowiska Świadczenie najwyższego poziomu obsługi klienta za pośrednictwem czatu, poczty elektronicznej oraz połączeń telefonicznych. Udzielanie wsparcia pacjentom korzystającym ze specjalistycznego sprzętu medycznego. Odbieranie połączeń
2025-12-07 13:20:02Co będziesz robić: Prowadzić rozmowy z aktualnymi klientami w celu rozszerzenia współpracy Doradzać w zakresie rozwiązań reklamowych i wspierać klientów w podejmowaniu decyzji Wyszukiwać nowe możliwości sprzedażowe i rozwijać portfel klientów Re
2025-12-07 12:10:02Zakres obowiązków: Aktywna obsługa klienta i budowanie pozytywnych doświadczeń zakupowych. Wspólne realizowanie celów sprzedażowych oraz dbanie o wyniki sklepu. Wsparcie zespołu: motywowanie, przekazywanie wiedzy, koordynacja pracy podczas zmian
2025-12-07 09:20:02Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional:
2025-12-07 07:30:33Do Twoich zadań należeć będzie: aktywna sprzedaż i promowanie oferty Vision Express zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta na najwyższym poziomie dbanie o prawidłową ekspozycję i wizualny aspekt Salonu
2025-12-07 07:30:33Twój zakres obowiązków Kompleksowe przygotowanie ofert do Inwestorów i skoordynowanie finalnej oferty na bazie współpracy międzybranżowej, Szczegółowa analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji oraz zgłaszanie ewentualnych uwag, Rozsyłanie z
2025-12-07 07:30:33