Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 8 w Warszawie zatrudni sekretarkę na 1/4 etatu (10 h w tygodniu). Praca zmianowa od poniedziałku do piątku oraz jedna sobota pracująca w miesiącu. CV prosimy wysyłać na adres cv @ Szczegółowych informacji
2025-09-30 05:05:30Nowo powstająca Poradnia Zdrowia Psychicznego poszukuje energicznej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Sekretarki. Jeśli masz doświadczenie w pracy sekretarki/sekretarza i chcesz współtworzyć przyjazne, profesjonalne miejsce wspierające zdrow
2025-10-17 21:05:35Przedszkole na Mokotowie zatrudni sekretarkę/kadrową/księgową/kierownika gospodarczego w pełnym lub części etatu. Prosimy o oferty wyłącznie od osób posiadających doświadczenie w placówce oświatowej na jakimkolwiek stanowisku wymienionym powyżej
2025-11-24 21:05:27Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji3353126Obowiązki Cel istnienia stanowiska Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadc
2025-12-25 06:59:50ZUSTwój zakres obowiązków, obsługa kandydatów ubiegających się o przyjęcie do szkoły (telefoniczna, mailowa i osobista),, przyjmowanie, weryfikacja i kompletowanie dokumentów rekrutacyjnych,, prowadzenie rejestru zgłoszeń oraz wprowadzanie danych d
2025-12-23 16:41:06Zakres obowiązków:- obsługa sekretariatu i interesantów, - prowadzenie dokumentacji związanej z kadrami, - prowadzenie ewidencji godzin nadliczbowych i płatnych zastępstw nauczycieli EOD oraz pracowników administracyjno-obsługowych; - prowadzeni
2025-12-22 18:40:33Twój zakres obowiązków, obsługa sekretaryjna kancelarii, zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentów, archiwizacja dokumentów, kontakt w sprawach organizacyjnych z klientami, fakturowanie, wysyłka poczty, pilnowanie grafiku terminów..
2025-12-22 15:41:18Zakres obowiązków:- prowadzenie sekretariatu Wydziału Prawnego,- prowadzenie kancelarii Wydziału Prawnego, (kancelaria jawna, rejestrowanie dokumentów, przygotowywanie korespondencji do wysłania itp.);- prowadzenie ewidencji urlopów i czasu prac
2025-12-19 18:40:34Twój zakres obowiązków, bezpośrednia obsługa Pacjentów w gabinecie zabiegowym,, wsparcie Pacjenta w realizacji badań laboratoryjnych poprzez koordynowanie kolejki osób oczekujących, nadzór nad rejestracją badań, kodowaniem ich i wysyłką do..
2025-12-19 16:41:01Twój zakres obowiązków, prowadzi kalendarz Prezesa Urzędu oraz wiceprezesów Urzędu,, organizuje i obsługę spotkań i narad służbowych,, prowadzi rejestr delegacji krajowych Prezesa Urzędu, Wiceprezesów Urzędu oraz pracowników Biura Prezesa,,..
2025-12-19 12:41:18Twój zakres obowiązków, bezpośrednia obsługa Pacjentów w gabinecie zabiegowym,, wsparcie zespołu pielęgniarskiego w czynnościach niemedycznych związanych z profesjonalną i terminową obsługą Pacjentów,, nadzór nad rejestracją badań, kodowanie..
2025-12-15 16:40:57LUX MED Sp. z o. oDla naszego Klienta, europejskiego lidera w zakresie usług energetycznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystent/ka administracyjny/a Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: obsługa centrali telefonicznej i nadzór nad ko
2025-12-13 17:55:04Twój zakres obowiązków, prowadzenie kalendarza Prezesa Urzędu oraz wiceprezesów Urzędu,, organizowanie i obsługa spotkań i narad służbowych,, prowadzenie rejestru delegacji krajowych Prezesa Urzędu, wiceprezesów urzędu oraz pracowników Biura..
2025-12-12 12:41:25Butikowa kancelaria prawna z siedzibą na Mokotowie zatrudni na stanowisko: ‘sekretarka-asystent prawnika’, w niepełnym wymiarze czasu, studenta 2-4 roku prawa. Zatrudnienie na umowę zlecenia po bezpłatnym okresie próbnym ramach studenckich..
2025-12-12 10:00:41Twój zakres obowiązków, wsparcie prawników przy obsłudze zleceń Klientów kancelarii;, wsparcie pozostałych działów kancelarii w pracach związanych z obsługą naszych Klientów;, prowadzenie kalendarza przełożonego, organizacja spotkań;, prowadzeni
2025-12-10 16:41:00Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw biurowych i administracyjnych;, Wspieranie prac i opracowywanie dokumentów Zarządu;, Bieżąca współpraca z wybranymi instytucjami rynku;, Wsparcie operacji handlowych, współpraca z zarządem firmy;,..
2025-12-10 13:41:30Administracja publiczna: Pracownik administracji centralnej (Ministerstwa/inne)
2025-12-10 08:55:01Twój zakres obowiązków, Koordynacja przepływu i ewidencja obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa poczty oraz przesyłek kurierskich, Organizacja podróży służbowych pracowników (rezerwacja hoteli i biletów), Zapewnienie..
2025-12-09 14:41:37Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka
2025-12-09 08:55:02Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa recepcji i biura głównego w Warszawie oraz współpraca z biurami regionalnymi,, Obsługa centrali telefonicznej,, Przyjmowanie i obsługa interesantów firmy,, Rejestracja oraz dystrybucja korespondencji..
2025-12-08 16:41:10Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne zespołu prawnego oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji oraz ewidencjonowanie akt spraw , Organizowanie i koordynowanie spotkań, terminów
2025-12-08 13:41:40Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa administracyjna kancelarii prawnej, bieżąca pomoc w pracy prawników, korekta redakcyjna pism procesowych i dokumentów, przygotowywanie korespondencji wychodzącej i archiwizowanie korespondencji,..
2025-12-08 10:41:51Szkoła w Chmurze to więcej niż edukacja domowa. To społeczność tysięcy młodych odkrywców, którzy wiedzą, że najważniejsze to odnaleźć swoją własną drogę. W maju 2026 roku ponownie zorganizujemy największe wydarzenia edukacyjne w Polsce – egzamin
2025-12-08 05:05:26Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracji, Ekonomii lub Logistyki Szukamy osoby z dobrą znajomością angielskiego i MS Office, która wesprze zespół w obsłudze zamówień i fakturowaniu. Cenimy dokładność, komunikatywność i umiejętność pracy
2025-12-05 14:19:01Develey Polska Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, kompleksowe wsparcie dyrektora Biura w codziennej pracy;, wsparcie w działaniach bieżących koordynatora Biura oraz kierownika Ośrodka Szkolenia;, prowadzenie korespondencji – redagowanie pism, komunikatów, informacji , i
2025-12-05 13:41:26Opis stanowiska Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji szkolnej. Przygotowywanie świadectw, arkuszy ocen, legitymacji i zaświadczeń. Obsługa korespondencji z rodzicami oraz instytucjami oświatowymi. Organizacja zapisów uczniów, egzaminów, konk
2025-12-03 07:29:44Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa administracyjna kancelarii prawnej, bieżąca pomoc w pracy prawników, przygotowywanie projektów prostych pism, korekta redakcyjna pism procesowych i dokumentów, przygotowywanie korespondencji wychodzące
2025-12-02 15:41:55Twój zakres obowiązków, obsługa organizacyjno-administracyjna Kancelarii,, monitorowanie przebiegu spraw,, zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów,, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami,, wsparcie zespołu prawników w codzienn
2025-12-01 23:40:07Twój zakres obowiązków, Prawa ręka Zarządu, Realizacja zadań zlecanych przez Prezes Zarządu i jej wsparcie, Pilnowanie i egzekwowanie terminów w zakresie zadań zlecanych innym działom w firmach, Prowadzenie kalendarza, Współpraca ze wszystkimi.
2025-12-01 21:40:05Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa recepcji i biura głównego w Warszawie oraz współpraca z biurami regionalnymi,, Obsługa centrali telefonicznej,, Przyjmowanie i obsługa interesantów firmy,, Rejestracja oraz dystrybucja korespondencji..
2025-12-01 16:41:05Twój zakres obowiązków, • Utrzymanie wysokiej jakości obsługi klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych firmy,, • Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i dokumentów wewnątrz firmy,, • Prowadzenie elektronicznego rejestru faktur,,..
2025-12-01 09:41:24Zatrudnie studentów do pracy biurowej, sekretariatu. Wymagania: osoby odporne na stres, szybko uczące się, status studenta. Praca od poniedziałku do piątku od 10-17 (lub do uzgodnienia jeśli studenci dzienni)
2025-11-29 05:05:28Kancelaria Radcy Prawnego poszukuje osoby na stanowisko Sekretarka. Oczekiwania: * doświadczenie w pracy w biurze * umiejętność obsługi sprzętu biurowego i programu Worda i Excela * zainteresowanie prawem mile widziane
2025-11-28 15:05:29Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa recepcji,, Wsparcie administracyjno-organizacyjne biura,, Obsługa poczty oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, Ewidencja faktur elektronicznych , KSEF, Zakup materiałów biurowych,, Wsparcie w.
2025-11-28 11:41:46Zatrudnię sekretarkę telefonistkę w godzinach 8-16 czasami 16-20 więcej informacji udzielę w wiadomościach
2025-11-27 05:05:36Przedszkole na Mokotowie zatrudni sekretarkę/kadrową/księgową/kierownika gospodarczego w pełnym lub części etatu. Prosimy o oferty wyłącznie od osób posiadających doświadczenie w placówce oświatowej na jakimkolwiek stanowisku wymienionym powyżej
2025-11-24 21:05:27Prawo i dziedziny pokrewne: Radca prawny
2025-11-19 08:55:03Informacje podstawoweMiejsce pracy: Rakowiecka 36, 02-532 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZakres obowiązków: - realizacja prac naukowo-badawczych w zakresie działalności statutowej i projektów finansowanych ze -źródeł zewnętrzn
2025-11-14 06:59:52Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego... 3,6Administracja publiczna, Asystencka praca / Personel biurowy, Edukacja / Szkolenia
2025-11-08 08:55:04Nazwa stanowiska: Pracownik ds. obsługi spraw urzędowych Twoje obowiązki: - Składanie dokumentów do urzędów - Odbieranie dokumentów z urzędów - Praca z dokumentacją i procesami wewnętrznymi w biurze - Realizacja wyjazdów służbowych do urzędów w..
2025-10-31 11:23:38Nowo powstająca Poradnia Zdrowia Psychicznego poszukuje energicznej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Sekretarki. Jeśli masz doświadczenie w pracy sekretarki/sekretarza i chcesz współtworzyć przyjazne, profesjonalne miejsce wspierające zdrow
2025-10-17 21:05:35Asystent/ka biuraTwój zakres obowiązków obsługa sekretariatu biura administracja i koordynacja obiegu dokumentów obsługa korespondencji kontakt telefoniczny, mailowy oraz bezpośredni z klientami oraz pracownikami firmy zakupy/ zamówienia biurowe
2025-10-04 06:59:53DEKRA Praca Sp. z o. o 4,9Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 8 w Warszawie zatrudni sekretarkę na 1/4 etatu (10 h w tygodniu). Praca zmianowa od poniedziałku do piątku oraz jedna sobota pracująca w miesiącu. CV prosimy wysyłać na adres cv @ Szczegółowych informacji
2025-09-30 05:05:30Administracja publiczna
2025-09-17 08:55:03Budownictwo / Architektura
2025-09-13 08:55:04Zatrudnię sekretarkę telefonistkę w godzinach 8-16 czasami 16-20 więcej informacji udzielę w wiadomościach
2025-11-27 05:05:36Kancelaria Radcy Prawnego poszukuje osoby na stanowisko Sekretarka. Oczekiwania: * doświadczenie w pracy w biurze * umiejętność obsługi sprzętu biurowego i programu Worda i Excela * zainteresowanie prawem mile widziane
2025-11-28 15:05:29ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres odpowiedzialności: - obsługa centrali telefonicznej, - organizacja spotkań na terenie biura, - obsługa gości, - nadzór nad korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą, - współpraca z firmami kurierskimi, - zamawianie ma
2025-12-25 07:30:07Grafton Sp. Z o.oMin 5-7 lat doświadczenia w pracy z SmartPlant P &ID (SPID) w roli administratora min 5-7 lat doświadczenia w pracy z oprogramowaniem inżynierskim / IT w branży oil & gas (Owner/Operator lub EPC) doświadczenie w tworzeniu dokumentacji i procedur
2025-12-24 10:26:31ITFS sp. z o. oMin 5–7 lat praktycznego doświadczenia z AVEVA P &ID i/lub AVEVA Engineering (jako administrator lub zaawansowany użytkownik) bardzo dobra znajomość schematów P &ID, projektowania procesów, tagowania, klasyfikacji sprzętu oraz specyfikacji linii
2025-12-24 10:26:31ITFS sp. z o. oWykształcenie co najmniej średnie Znajomość MS Office Umiejętności analityczne i dobra organizacja pracy Zainteresowanie tematyką funduszy inwestycyjnych i produktów finansowych ProService Finteco jest miejscem dla tych, którzy poszukują wyzwań
2025-12-19 10:25:15ProService FintecoGrupa Medyczna Wigor to zespół zakładów opieki zdrowotnej zlokalizowanych w Legionowie (dogodny dojazd z Warszawy zarówno samochodem, jak i szybką koleją miejską SKM – przeciwny kierunek dojazdu do większości..
2025-12-19 18:07:50NZ ZOZ WIGOR Sp. z o.oZakres obowiązków:- przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji,- obsługa telefonów,- obsługiwanie urządzeń biurowych- protokołowanie spotkań/posiedzeń,- realizowanie zamówień publicznych,- prowadzenie archiwum zakładowego Wymagania:Wymagania
2025-12-12 18:40:39Twój zakres obowiązków, Przygotowanie dokumentów księgowych: gromadzenie i przygotowywanie dokumentów (faktury, paragony) dla zewnętrznego biura księgowego., Administracja kadrowa: obsługa wniosków urlopowych i przekazywanie ich do biura..
2025-12-02 15:41:55Poszukuję asystentki do towarzyszenia mi podr óżach służbowych. Preferowany wiek pomiędzy 30 a 45 lat
2025-12-27 04:10:00Twój zakres obowiązków, • profesjonalna obsługa klientek (bezpośrednia i telefoniczna),, • prowadzenie kalendarza wizyt oraz umawianie klientek,, • dbanie o wizerunek salonu i wysoki standard obsługi,, • przyjmowanie zamówień, kontrola stanów..
2025-12-26 19:40:05Oferta idealna dla: osób z obszaru Medycyna i zdrowie, Administracja i zarządzanie Jeśli lubisz kontakt z ludźmi i masz doświadczenie w obsłudze klienta, ta oferta jest dla Ciebie! Będziesz dbać o pozytywne doświadczenia pacjentów, umawiać wizyt
2025-12-26 14:19:00MedicoverOferta idealna dla: osób z obszaru Medycyna i zdrowie Szukasz pierwszej pracy lub chcesz zdobyć cenne doświadczenie w stomatologii? Ta oferta jest dla Ciebie! Jeśli dobrze radzisz sobie ze stresem, jesteś samodzielny/a i komunikatywny/a, a do te
2025-12-26 14:19:00MedicoverOpis stanowiska realizacja zadań z zakresu gospodarki lokalami mieszkalnymi, kontrola lokali pod względem wykorzystania ich zgodnie z umową, nadzór związany z utrzymaniem właściwego stanu porządkowego posesji, budynków i lokali, będących w admin
2025-12-26 13:50:33Opis stanowiska Skuteczna realizacja polityki Spółdzielni w zakresie gospodarki mieszkaniowej. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem regulaminów i utrzymaniem porządku na terenie administrowanym. Zarządzanie i kierowanie pracą zespołu gospodar
2025-12-26 13:41:02Jeśli chcesz dołączyć do grona specjalistów IMGW-PIB na poszukiwane przez nas stanowisko powinieneś poznać: Kluczowe obowiązki: Zapewnienie ciągłości działania klastrów obliczeniowych SAWA i KRAK Zapewnienie ciągłości działania rozległej sieci W
2025-12-26 11:12:16Jeśli chcesz dołączyć do grona specjalistów IMGW-PIB na poszukiwane przez nas stanowisko powinieneś poznać: Kluczowe obowiązki: wykonywanie prac związanych z utrzymaniem czystości w pomieszczeniach biurowych, technicznych, socjalnych i sanitaria
2025-12-26 11:02:03Twój zakres obowiązków, Wsparcie prawników w przygotowywaniu i kompletowaniu dokumentacji imigracyjnej , Komunikacja z klientami oraz urzędami w sprawach związanych z postępowaniami imigracyjnymi , Monitorowanie terminów i bieżące informowanie.
2025-12-26 09:40:47Twój zakres obowiązków Udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego Poznanie obowią
2025-12-26 09:22:47Opis stanowiska: Nadzór nad audytami specjalistów Ppoż. i dyżurnych pięter. Przygotowywanie szkoleń dla pracowników i koordynacja ich terminowego wykonania. Przygotowywanie raportów z zakresu Ppoż. oraz komunikacja z pracownikami dotycząca aspek
2025-12-25 16:41:03Opis stanowiska Wsparcie kierownika kontraktu przy realizacji projektów inwestycyjnych. Udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej oraz pracach komisji przetargowych. Pozyskiwanie decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji inwes
2025-12-25 14:25:02Opis stanowiska Wsparcie kierownika kontraktu przy realizacji projektów inwestycyjnych. Udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej oraz pracach komisji przetargowych. Pozyskiwanie decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji inwes
2025-12-25 14:19:03Twoje zadania: zarządzanie treściami publikowanymi na stronie internetowej; redagowanie aktualności i współpraca przy tworzeniu materiałów informacyjnych; koordynacja publikacji z zespołem komunikacji i innymi działami; dbanie o dostępność cyfro
2025-12-25 10:10:02Twoje zadania: pomoc w organizacji pracy Project Managerów (spotkania, korespondencja, dokumentacja projektowa), tworzenie raportów, prezentacji i zestawień, wprowadzanie danych do systemów projektowych, udział w spotkaniach i przygotowywanie no
2025-12-25 09:10:06Zakres obowiązków: analiza danych technicznych i dokumentacji projektowej; wykonywanie obliczeń geotechnicznych; wsparcie przy opracowywaniu i weryfikacji dokumentacji geotechnicznej dla projektów drogowych; przygotowywanie planów badań geologic
2025-12-25 08:30:02Administrative Assistant - M/F/D112_25000Q2Q-enObowiązki Providing administrative assistance to senior Global Banking and Advisory leadership in Paris and worldwideEnd-to-end travel coordination for our European teams, including booking transpor
2025-12-25 06:59:53Societe Generale SA Oddzial w PolsceStanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji (SER-1_Warszawa III)Z3353280Obowiązki Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych-1 Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw
2025-12-25 06:59:50ZUSStanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji (SER-2_Warszawa III)Z3353281Obowiązki Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych-2 Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw
2025-12-25 06:59:50ZUSStanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji (SER-1_Z_Warszawa III)Z3353208Obowiązki Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych-1 Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spra
2025-12-25 06:59:50ZUSTwój zakres obowiązków, Obsługa Klienta, Bieżąca obsługa skrzynek mailowych i ich monitorowanie, Potwierdzanie i przekazywanie otrzymywanych zleceń, Kontakt z innymi działami w firmie, Budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z Klientami..
2025-12-24 15:41:11Twój zakres obowiązków, Informowanie i koordynacja działań zespołu w poszczególnych krajach w celu zapewnienia zgodności ustaleń między klientem a zespołem Key Account Management (KAM)., Wsparcie administracyjne w przygotowywaniu budżetu, w tym
2025-12-24 11:41:16