Technik ds. napraw i obsługi klienta

Miejsce pracy: Poznań
Region: Wielkopolskie
Job Impulse to Agencja zatrudnienia działająca na polskim rynku od 2006 roku (nr wpisu do rejestru: 3000). Dzięki nam podejmiesz pracę tymczasową lub znajdziesz stałe zatrudnienie. Za naszym pośrednictwem miesięcznie pracuje kilka tysięcy osób w całej Polsce. Prowadzimy procesy rekrutacyjne na stanowiska wszystkich szczebli, również w ramach projektu TAKpełnosprawni promującego zatrudnianie i integrację osób z niepełnosprawnością.

Dla naszego Klienta poszukujemy odpowiednich osób na stanowisko:

Technik ds. napraw i obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: TN/Poznań/122018/MK

Nasza oferta:
- umowa o pracę tymczasową, praca na pełen etat
- wynagrodzenie miesięczne 3500zł brutto
- praca pięć dni w tygodniu w godz. 10-18 (praca od wtorku do niedzieli, oprócz niedziel bez handlu; wolne poniedziałki i jeden inny ustalony dzień w tygodniu)
- zdobycie cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie
- możliwość bezpośredniego zatrudnienia w firmie po okresie próbnym

Zadania:
- przeprowadzanie procesu naprawy telefonów komórkowych oraz bieżącą obsługę Klienta
- obsługa klientów z zaangażowaniem oraz zgodnie ze standardami firmy
- diagnozowanie usterek telefonów na poziomie modułów
- wymiana elementów mechanicznych i kompletnych modułów elektronicznych
- wykonywanie aktualizacji oprogramowania
- testowanie urządzeń po dokonaniu naprawy
- wystawianie ekspertyzy urządzeń

Nasze oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane w dziedzinie elektroniki)
- znajomość podstaw elektroniki, elektrotechniki oraz zdolności manualne i dokładność (warunek konieczny)
- umiejętność testowania, diagnozowania i naprawy urządzeń mobilnych (mile widziana)
- dobra znajomość obsługi komputera
- znajomość języka angielskiego (mile widziana)
- umiejętność pracy w grupie
- dobra organizacja pracy
- zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli
Klauzula wymagana: (upoważnia do przetwarzania CV w związku z bieżącą rekrutacją):
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez administratora danych osobowych – Job Impulse Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Ptasiej 10, zawartych w moim CV w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Job Impulse Polska Sp. z o.o. Podanie danych jest dobrowolne, a podstawą prawną przetwarzania danych jest art 6 ust.1 lit. a) RODO czyli moja zgoda. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom zajmującym się obsługą informatyczną Job Impulse Polska Sp. z o.o. oraz podmiotom wspierającym Job Impulse Polska Sp. z o.o. w prowadzeniu rekrutacji – zewnętrzne podmioty rekrutujące. Wiem, że mam prawo do wycofania zgody w każdej chwili co pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu odwołania zgody w celach rekrutacyjnych, a po jej odwołaniu - przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących administratorowi danych i w stosunku do niego.
Mam prawo żądania od Job Impulse Polska Sp. z o.o. dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z naszym Inspektorem Ochrony Danych: iodo(at)jobimpulse.pl

Oferty pracy Job Impulse Poznań

Aplikuj na stanowisko:
Technik ds. napraw i obsługi klienta
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone rozszerzenia to .doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości