Twój zakres obowiązków, obsługa korespondencji, zarządzanie pocztą,, archiwizacja dokumentów w formie elektronicznej oraz papierowej,, przygotowywanie dokumentów notarialnych,, pomoc notariuszowi w codziennych obowiązkach i zarządzaniu biurem,,..
2024-03-24 00:40:08Opis zadań:wg stanowiska Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: obsługa komputera MS OFFICEWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Stypendium brutto: 1 790,3 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyO
2024-03-22 18:41:17Opis zadań:protokołowanie,prace kancelaryjno - biurowe,porządkowanie materiału aktowego,kopertowanie korespondencji,sporządzanie wezwań, zawiadomień, Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 1 790,3 PL
2024-03-21 18:41:31Twój zakres obowiązków, Poszukujemy osoby na stanowisko: sekretarki/sekretarza/asystentki/asystenta notariusza w Kancelarii Notarialnej we Wrocławiu., , Zakres obowiązków:, -obsługa sekretariatu,, -prowadzenie Repertorium,, - sporządzanie prostych..
2024-03-21 11:40:44Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa sekretariatu, w tym wsparcie w prawidłowym obiegu informacji bezpośrednio, jak i pośrednio przez system informatyczny,, Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurierzy),..
2024-03-18 13:40:42Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Przyjmowanie i przekazywanie telefonów oraz zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji, Odpowiedzialność za powierzone zadania, Pomoc w przygotowywaniu dokumentów,..
2024-03-14 12:40:37Twój zakres obowiązków, prowadzenie dokumentacji medycznej związanej z działalnością Ośrodka , ewidencja ruchu chorych i świadczeń medycznych, prowadzenie, przechowywanie i udostępnianie dokumentacji pacjentów, sprawdzenie poprawności i..
2024-03-13 17:40:36Twój zakres obowiązków, sporządzanie list płac, umów, rozliczanie umów , prowadzenie administracji personalnej, sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PFRON, US, PPK, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, sporządzanie raportów i analiz kadrowo –..
2024-03-13 17:40:36Twój zakres obowiązków, Obsługa sekretariatu, kontakt z klientami, pełna biurowość, przygotowywanie projektów dokumentów ..
2024-03-13 16:40:29Twój zakres obowiązków, obsługa i prowadzenie sekretariatu Kancelarii, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja dokumentów, skanowanie oraz wprowadzanie dokumentacji do systemu,..
2024-03-13 14:40:48Twój zakres obowiązków, Praca biurowa związana ze sprzedażą części samochodowych, Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwój sprzedaży , Obsługa aktualnych klientów , Wystawianie zamówień oraz faktur sprzedażowych, Prowadzenie i terminowe..
2024-03-12 11:40:37Zakres obowiązków:Prace biurowe Wymagania: Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonySposób aplikowania:bezpośrednio do pracodawcyPracodawca:Przedsiębiorstwo wielobranżowe alicja sp. z o.o.Miejsce pracy: 55-110 Sko
2024-03-11 18:41:12Twój zakres obowiązków, obsługa i zapewnianie sprawnego funkcjonowania sekretariatu,, wykonywanie zadań biurowych,, rejestracja i organizacja wizyt gości, obsługa spotkań,, prowadzenie kalendarza spotkań,, odbieranie telefonów i obsługa..
2024-03-11 00:40:10Oferta dla :Wiek do 25Pełna dyspozycyjnośćWięcej info priv
2024-03-10 14:18:50Szukam sekretarki ze znajomością angielskiego. Praca polega na wystawianiu ogłoszeń, prowadzeniu social media, pozycjonowaniu stron. Więcej informacji na priv. Miejsce pracy: Jaworzyna Śląska Strona firmy: www.Adam-Leather.com tel. 697 309 269
2024-03-10 11:37:18Twój zakres obowiązków, Szukamy osoby, która pomoże nam ogarnąć biuro i działania naszej organizacji. Kogoś kto zaplanuje nasze spotkania, wprowadzi więcej systematyczności w nasze codzienne działania i zapanuje nad strumieniem płynącej do nas..
2024-03-07 21:40:04Twój zakres obowiązków, Obsługa kancelaryjna (korespondencji przychodzącej i wychodzącej) i połączeń telefonicznych;, Zapewnianie sprawnego przepływu informacji i dokumentów;, Przyjmowanie interesantów, kontrahentów, gości;, Wsparcie i organizacja..
2024-03-05 16:40:24Twój zakres obowiązków, Organizacja i zarządzanie recepcją oraz administracją biura,, Obsługa korespondencji i dokumentacji biura, Odbieranie, przygotowywanie do wysyłki i wysyłanie korespondencji, materiałów i sprzętów firmowych, dokumentów itp...
2024-03-01 15:40:41Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa sekretariatu,, nadzór nad prawidłowym obiegiem akt i dokumentów,, odbieranie, rejestrowanie i wysyłanie przesyłek,, kontakt z sądami i urzędami,, kontakt z klientami,, obsługę urządzeń biurowych,, obsługę..
2024-02-29 12:40:31EXPERUM Human Resources jest firmą doradztwa personalnego, która od ponad 29 lat wspiera swoich Klientów w rekrutacji i realizacji projektów doradczych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.Dla naszego Klienta, firmy z branży energetycznej, poszuku
2024-02-01 11:00:14Experum HR 5,0Ogłoszenie o Pracę: Asystent/Pomocnik przy Odwiertach w Belgii Firma zajmująca się branżą odwiertów poszukuje osoby na stanowisko Asystenta/Pomocnika do pracy w Belgii. Obowiązki: -Wsparcie przy operacjach związanych z odwiertami oraz pracami ziemnym
2023-12-12 22:55:09