Specjalista w Centrum Obsługi Akceptanta

Miejsce pracy: Kielce
Region: Świętokrzyskie
Polskie ePłatności to lider branży Fintech, działający na rynku od 11 lat. Firma znajduje się w pierwszej trójce największych na polskim rynku procesorów płatności bezgotówkowych oraz jest częścią międzynarodowej Grupy Nets - lidera europejskiej branży płatniczej.
Działając w dynamicznie rozwijającej się branży finansowo-technologicznej oferuje szeroki wachlarz usług i obsługi transakcji bezgotówkowych dokonanych za pomocą terminali POS!
Jeżeli jesteś zainteresowany/a zdobywaniem lub rozwojem doświadczenia w dynamicznej branży FinTech dołącz do Polskich ePłatności.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko - Specjalista w Centrum Obsługi Akceptanta

Zakres obowiązków:
• obsługa (telefon, mail, livechat) klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych,
• przyjmowanie reklamacji,
• udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.

Oferujemy:
• ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego;
• umowę o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze i system premii kwartalnej MBO;
• program wdrożenia i opiekę mentora oraz możliwości awansu;
• szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje;
• dopłatę do pakietu świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta MultiSport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego i wiele innych…

Poszukiwane kompetencje:
• dobra znajomość obsługi komputera z systemem Windows 10 oraz pakietu MS Office,
• dyspozycyjność i chęć pracy w systemie trzyzmianowym (24/7/365), (zdecydowana większość zmian w godzinach 7:00-20:00)
• podstawowa znajomość działania sieci komputerowych,
• umiejętność pracy w zespole i działania w sytuacjach stresowych.
• wysoka kultura osobista, łatwość budowania relacji i prowadzenia rozmowy z klientem

Oferty pracy PEP

Aplikuj na stanowisko:
Specjalista w Centrum Obsługi Akceptanta
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone pliki:.doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości