Specjalista w Centrum Obsługi Akceptanta

Miejsce pracy: Kielce
Region: Świętokrzyskie
Firma Polskie ePłatności jest jednym z liderów budujących od ponad 10 lat rynek płatności w Polsce. Działając w dynamicznie rozwijającej się branży finansowo-technologicznej oferujemy szeroki wachlarz usług z wykorzystaniem terminali płatniczych oraz nowoczesnych technologii. Obsługujemy płatności bezgotówkowe i wprowadzamy innowacje, dzięki którym transakcje płatnicze realizowane są szybko i bezpiecznie. Stale rosnąca liczba klientów, jak również powiększanie grupy kapitałowej stawia przed nami nowe wyzwania oraz tworzy wiele możliwości.
Jeżeli jesteś zainteresowany/a zdobywaniem lub też rozwijaniem swojego doświadczenia w branży FinTech dołącz do Polskich ePłatności.

Specjalista w Centrum Obsługi Akceptanta
Miejsce pracy: Kielce

Zakres obowiązków:
• obsługa (telefon, mail, livechat) klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych,
• przyjmowanie reklamacji,
• udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.

Poszukiwane kompetencje:
• dobra znajomość obsługi komputera z systemem Windows 10 oraz pakietu MS Office,
• podstawowa znajomość działania sieci komputerowych,
• umiejętność pracy w zespole,
• dyspozycyjność i chęć pracy w systemie trzyzmianowym (24/7/365),
• wysoka kultura osobista, łatwość budowania relacji i prowadzenia rozmowy z klientem,
• umiejętność działania w sytuacjach stresowych.

Oferujemy:
• ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego;
• umowę o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze i system premii kwartalnej MBO;
• program wdrożenia i opiekę mentora oraz możliwości awansu;
• szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje;
• dopłatę do pakietu świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta MultiSport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego i wiele innych…


Zachęcamy i zapraszamy do przesłania CV oraz Listu Motywacyjnego za pośrednictwem formularza aplikacyjnego:

https://eplatnosci.elevato.net/pl/specjalista-w-centrum-obslugi-akceptanta,ja,73

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.

Oferty pracy Polskie e Płatności

Aplikuj na stanowisko:
Specjalista w Centrum Obsługi Akceptanta
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone pliki:.doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości