Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

Miejsce pracy: Kraków
Region: Małopolskie
PROFIL PRACOWNIKA

wykształcenie wyższe (lub studenci V roku)
Odpowiedzialność, dokładność i samodzielność w wykonywaniu zadań
Język angielski będzie dodatkowym atutem
mile widziane doświadczenie w pracy z klientem

TWOJE OBOWIĄZKI

Realizacja zamówień klientów/partnerów na systemy Comarch ERP
Rozwiązywanie problemów klientów w zakresu dystrybucji oprogramowania
Kreowanie procesów biznesowych poprzez rozwój aplikacji je wspierających (testy i inicjowanie zmian) oraz udział w działaniach logistycznych

DLA CIEBIE

Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking
Okres wdrożeniowy dostosowany do potrzeb

Oferty pracy Comarch SA

Aplikuj na stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone rozszerzenia to .doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości