Specjalista ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego

Miejsce pracy: Poznań
Region: Wielkopolskie
Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.

Poszukujesz stabilnej pracy w oparciu o umowę o pracę?
Możesz pochwalić się znajomością języka niemieckiego na poziomie B2+/C1?
Dobrze posługujesz się pakietem MS Office i interesuje Cię praca w międzynarodowej firmie?
Lubisz kontakt z ludźmi i zależy Ci na realnym rozwoju?
Jeśli na powyższe 4 pytania odpowiedziałaś/eś twierdząco, to ta oferta jest dla Ciebie.

Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy, prężnie rozwijającej się na Polskim rynku od wielu lat, zatrudniającej ponad 3500 osób, w 15 lokalizacjach na teranie Polski - poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego (Poznań, 3210978)

Miejsce pracy: Poznań (wielkopolskie)
NR REF.: POZ_SWK_18/jobs.pl

Interesuje Cię:

Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prestiżowym i długofalowym projekcie.
Realna możliwość rozwoju w wewnętrznych strukturach firmy - nie tylko w obszarze Obsługi klienta.
Konkurencyjne wynagrodzenie względem innych ofert na rynku poznańskim.
Praca w międzynarodowym środowisku z klientem ze Szwajcarii, Austrii i Niemiec.
Możliwość zatrudnienia w 3 wariantach: pełen etat, 3/4 etatu, 1/2 etatu.
Grafik dostosowany do Twoich preferencji.
Szkolenia językowe finansowane przez pracodawcę.
Płatny trening wdrażający pod okiem doświadczonych specjalistów.
Prywatna opieka medyczna.
Pakiet relokacyjny.
Bogaty pakiet benefitów.
Przyjazna, niekorporacyjna atmosfera pracy.

Chętnie podejmiesz się:

Telefonicznej i mailowej obsługi klienta niemieckojęzycznego; udzielaniu wsparcia klientom - tylko połączenia przychodzące.

Jesteś osobą, która:

Jest komunikatywna, lubi rozmawiać z ludźmi.
Bardzo dobrze posługuje się j.niemieckim (poziom B2+/C1).
Sprawnie pracuje z pakietem MS Office.
Posiada doświadczenie w Obsłudze klienta (dodatkowy atut).

Aplikacje prosimy składać za pomocą przycisku "Aplikuj".

Oferty pracy Jobs.pl

Aplikuj na stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone rozszerzenia to .doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości