Specjalista ds. wsparcia klienta (j. niemiecki)

Miejsce pracy: Toruń
Region: Kujawsko-pomorskie
(Nr licencji 7933)

Naszym Klientem, jest szanowany w regionie Pracodawca, o zasięgu międzynarodowym z branży logistycznej i transportowej.

Jeśli chciałabyś/byś rozwijać się w takiej branży i zostać częścią takiego zespołu, zapraszamy Cię do tej rekrutacji.

Zakres obowiązków:
-Kompleksowa obsługa klienta niemieckojęzycznego w branży transportowej
-Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta zagranicznego (połączenia przychodzące)
-Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów
- Pomoc w dokonywaniu płatności mandatów oraz bieżący kontakt z Urzędami i instytucjami w Niemczech
-Administracja biurowa
-Prowadzenie i nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnątrzzakładowej

Poszukiwane kompetencje:
-Warunek konieczny: dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (min. poziom to B2)
-Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta
-Dobra organizacja czasem pracy
-Wysoka kultura osobista oraz komunikatywność
-Lojalność, uczciwość, zaangażowanie i odpowiedzialność
-Wykształcenie min. średnie
-Mile widziane osoby z różnych branży

Oferujemy:
-Atrakcyjne i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-Zatrudnienie od zaraz
-Niezbędne narzędzia pracy
-Możliwość rozwoju zawodowego i podwyższanie kwalifikacji
-Stałą pracę w młodym, dynamicznym i międzynarodowym zespole
-Dofinansowanie do Pakietu socjalnego (ubezpieczenie zdrowotne, karta Multisportu)
-Premie świąteczne i stażowe


Nasze ogłoszenia cieszą się dużą popularnością, w związku z czym nie jesteśmy w stanie zadzwonić do każdego aplikującego Kandydata. Uprzejmie więc informujemy, że w pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, których profil zawodowy jest najbliższy oczekiwaniom naszego Klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość.



W CV prosimy o umieszczenie następującej klauzuli:

,,Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i liście motywacyjnym przez Administratora Danych Osobowych, którym jest: Corson s.c. (dalej CorsonHR) z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Przemysłowej 4A lok. 315 (kod pocztowy: 85-758),l w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko Specjalista ds. wsparcia klienta (j.niemiecki). Wyrażam także zgodę na przekazanie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji."

Oferty pracy CorsonHR

Specjalista ds. Personalnych - Bydgoszcz
3 dni temu z lento.pl
Kierownik ds. Kluczowych Klientów - wielkopolskie
3 dni temu z lento.pl
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim-Toruń
3 dni temu z lento.pl
Aplikuj na stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia klienta (j. niemiecki)
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone pliki:.doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości