Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim

Miejsce pracy: Warszawa
Region: Mazowieckie
Miejsce pracy: Warszawa

Elefanco to zespół, który mediuje między pracodawcą, a pracownikiem. Na co dzień upraszczamy drogę do podjęcia nowej pracy. Nasze oferty pochodzą od sprawdzonych pracodawców. Zawierając z nami współpracę gwarantujemy bezpieczeństwo oraz wzorową obsługę.

Poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim. Praca polega na kompleksowej obsłudze klientów obcojęzycznych przez telefon. Jest to stanowisko sprzedażowe usług, które klient już zna. Na wynagrodzenie składa się stała stawka godzinowa oraz wysokie prowizje sprzedażowe.

Oferujemy:
Nowoczesne biuro w samym centrum Warszawy – na ostatnim piętrze taras z widokiem na panoramę miasta,
Elastyczny grafik. Indywidualnie ustalany z Team Leaderem zespołu,
Pakiet szkoleń prowadzonych przez wewnętrznych trenerów,
Benefity: dofinansowanie do karty Multisport lub prywatnej opieki medycznej Medicover,
Świetnie zaopatrzona kuchnia: nowoczesne ekspresy, duży wybór herbat, świeże zioła,
„Owocowe wtorki” – darmowe, świeże owoce w każdy wtorek,
Darmowa Coca-Cola w każdy piątek,
Dział Entertainment organizujący różnego rodzaju wydarzenia,
Sala relaksu dostępna dla każdego: ping-pong, play station, sala komputerowa do grania.

Oczekujemy:
Znajomości języka na poziomie minimum C1,
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (obsługa klienta),
Bardzo dobrą umiejętność obsługi klienta,
Wysoką komunikatywność i umiejętności interpersonalne,
Motywacja i zaangażowanie.

Obowiązki:
Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów obcojęzycznych
Przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień,
Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty,
Sprzedaż dodatkowych produktów, powiększanie zamówień,
Udzielanie informacji na temat dokonywanych zamówień, rozwiązywanie problemów.


W CV proszę o dołączenie poniższej klauzuli bez której Państwa aplikacje nie będą brane pod uwagę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Oferty pracy Elefanco Sp. z o. o.

Praca - specjalista ds. obsługi klienta/ weekend
wczoraj z lento.pl
Mid Front-end Developer w Elefanco Sp. z o.o
tydzień temu z students.pl
tydzień temu z Nuzle
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem...
tydzień temu z lento.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem...
tydzień temu z lento.pl
Aplikuj na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone rozszerzenia to .doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości