Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem węgierskim

Miejsce pracy: Warszawa
Region: Mazowieckie
SSC Heroes to najczęściej odwiedzany portal branżowy zrzeszjący największe globalne firmy sektora SSC, oferujący klientom usługi brandingu online oraz światowej klasy rozwiązanie rekrutacyjne Magellan Pass, które zrewolucjonizowało i zautomatyzowało proces rekrutacji zapewniając firmie czołową pozycję w obszarze rekrutacji do sektora SSC.

Obecnie dla naszego klienta, światowej klasy dostawcy rozwiązań outsourcingowych, poszukujemy osoby chcącej rozwijać się w obszarze Obsługi Klienta z językiem węgierskim.

Zakres obowiązków:

Telefoniczna i mailowa komunikacja z klientami w języku węgierskim
Zarządzanie reklamacjami i zapytaniami klientów
Identyfikacja potrzeb klientów oraz proponowanie im alternatywnych rozwiązań
Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia jak najlepszej i jak najszybszej obsługi klienta
Dbanie o wysoką jakość obsługi i pozytywne relacje z klientami
Udoskonalanie i aktualizacja wiedzy związanej z produktami i procesami firmy, korzystając z dostępnych materiałów i szkoleń
Kwalifikacje i umiejętności:

Umiejętność posługiwania się językiem węgierskim (min. B2)
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
Nastawienie na współpracę i osiąganie zamierzonych celów
Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
Oferujemy:

Umowę o pracę
Pracę w międzynarodowym środowisku
Pakiet benefitów – multisport, prywatna opieka medyczna, darmowe bilety do kina,
Dodatkowe bonusy
Przyjazną atmosferę

Oferty pracy SSC Heroes Poland

Aplikuj na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem węgierskim
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone rozszerzenia to .doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości