Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Lublin
Region: Lubelskie
Twój zakres obowiązków
- profesjonalna obsługa klienta w języku niemieckim i angielskim
- rozwiązywanie problemów związanych z obsługą kont użytkowników
- obsługa zamówień ze sklepu internetowego
- współpraca z partnerami z innych działów w celu znalezienia optymalnego rozwiązania problemu dla klienta

Nasze wymagania
- biegła znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego (min C1)
- dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin
- dyspozycyjność do pracy w weekendy (system zmianowy, praca na podstawie grafiku);
- sprawna obsługa komputera
- zdolności analityczne i łatwość rozwiązywania problemów
- skrupulatność, dokładność oraz nastawienie na realizację wyznaczonych celów
- umiejętność zorganizowania czasu pracy i wyznaczania priorytetów
- podstawowa wiedza o wartościach odżywczych, zainteresowanie zdrowym stylem życia


To oferujemy
- stabilne warunki pracy - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (w przypadku współpracy w mniejszym wymiarze godzin- praca na podstawie umowy zlecenie);
- kompleksowy system wdrożeniowy i płatne szkolenie
- pracę w godzinach 9.00-17.00 od poniedziałku do niedzieli
- możliwość pracy zdalnej- ‘’work-from-home’’
- dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń
- realną możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- możliwość rozwijania umiejętności językowych i osobistych kompetencji
- pracę w zespole otwartych i życzliwych ludzi

Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- firmowa drużyna sportowa
- brak dress code’u
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne

Voice Contact Center Sp. z o.o.
Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 4 nowoczesne centra operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 1000 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.


Jeśli dotarłeś/aś w czytaniu aż do tego momentu, to chyba oznacza że ogłoszenie Cię zainteresowało, bardzo nas to cieszy i zachęcamy do kliknięcia w ‘’Aplikuj”.
Gotowe? Świetnie! Teraz nasza kolej- do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym!

Oferty pracy Voice Contact Center Sp. z o. o.

Telefoniczny Doradca Klienta Biznesowego
4 dni temu z pracuj.pl
Specjalista ds. obsługi infolinii
tydzień temu z pracuj.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta Allegro
tydzień temu z pracuj.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim
2 tygodnie temu z gowork.pl
Trener Wewnętrzny w Contact Center
2 tygodnie temu z gowork.pl

Podobne oferty pracy:

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska..

2022-08-18 15:02:22
LeasingTeam Group
Wczoraj z hrlink.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska..

2022-08-18 12:02:41
LeasingTeam Group
Wczoraj z hrlink.pl

Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem niemieckim

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska..

2022-08-18 12:02:41
LeasingTeam Group
Wczoraj z hrlink.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska..

2022-08-18 12:02:41
LeasingTeam Group
Wczoraj z hrlink.pl

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z j...

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska..

2022-08-18 12:02:41
LeasingTeam Group
Wczoraj z hrlink.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemiecki...

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska..

2022-08-18 12:02:41
LeasingTeam Group
Wczoraj z hrlink.pl

Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim

Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych Udzielanie wsp

2022-08-17 16:42:50
Concentrix
2 dni temu z praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemiecki...

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska..

2022-08-17 12:02:24
LeasingTeam Group
2 dni temu z hrlink.pl
Aplikuj na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone pliki:.doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości