Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim

Miejsce pracy: Gliwice
Region: Śląskie
Opis stanowiska
· Wsparcie techniczne i doradztwo dla klientów francuskojęzycznych
· Profesjonalne doradztwo produktowe (systemy osłonowe)
· Wsparcie techniczne działu serwisu
· Udział w przygotowaniu ofert, umów, cenników
· Pozyskiwanie informacji o zmianach w działaniu konkurencji i otoczeniu rynkowym
· Reprezentowanie firmy podczas targów branżowych
· Zbieranie informacji o nowościach w branży systemów osłonowych
· Ścisła współpraca z handlowcem (komunikacja w j. francuskim)

Wymagania:
· Bardzo dobra znajomość j. francuskiego – warunek konieczny
· Doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży i/lub obsługi klienta francuskojęzycznego
· Czynne prawo jazdy kat. B
· Praktyczna znajomość MS Office
· Komunikatywność i umiejętność budowania dobrych relacji z klientami
· Samodzielność
· Przejawianie własnej inicjatywy
· Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów

Korzyści:
• stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
• atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• benefity: karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe itd.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Proszę o umieszczenie w CV następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych potrzeb związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO)."
Aplikuj na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone rozszerzenia to .doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości