ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie - udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu - przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu WY
2025-01-24 15:30:13ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KCzego wymagamy? Samodzielności- nie poprowadzimy Cię za rękę, ale damy wsparcie, dzięki któremu znajdziesz trasę i przejdziesz tą drogę; Cyklu PDCA i zasady Pareto jako Twojej filozofii życiowej; Umiejętności priorytetyzacji; Sprawnego wykonywan
2025-01-23 10:25:15Zautomatyzujmy.toUmiesz pisać ciekawe i angażujące treści. Masz zmysł estetyczny i potrafisz tworzyć proste grafiki w programie Canva. Potrafisz nagrywać i montować krótkie formaty wideo. Dobrze znasz social media – wiesz, jak prowadzić profile, tworzyć posty i
2025-01-23 10:25:15KIS ListZOBACZ CZY TO O TOBIE! Wierzysz, że sukces w biznesie buduje się na zaangażowaniu, otwartości i zaufaniu. Potrafisz pracować zarówno samodzielnie, jak i w zespole, inspirując innych swoją energią. Umiesz organizować swoją pracę, działając elasty
2025-01-23 10:25:15LABRA sp. z o.oOpis stanowiska obsługa infolinii oraz odpowiadanie na mailowe zapytania, utrzymywanie relacji z klientami, przestrzeganie procedur, dążenie do realizacji planów infolinii
2025-01-25 08:34:02LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-01-24 18:36:08LeasingTeam Group 2,8Twój zakres obowiązków, telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń szkód i roszczeń;, rejestracja przyjmowanych zgłoszeń w systemie informatycznym;, udzielanie informacji o statusie prowadzonych szkód i roszczeń;, udzielanie informacji o polisach i..
2025-01-24 15:40:53Wymagania: Znajomość pakietu Office Łatwość w nawiązywaniu kontaktów Dobra organizacja pracy Zaangażowania w wykonywanych zadaniach Znajomość języka angielskiego Doświadczenie w pracy z kliente
2025-01-24 11:54:04Lava GroupSpecjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckimTwój zakres obowiązków Odpowiadanie na pytania klientów telefonicznie oraz mailowo, Koordynacja procesu realizacji usługi u klienta od podpisania umowy do pełnej realizacji zadania, Rozwiązywanie pr
2025-01-24 11:01:17NOWIMA sp. z o.oWymagania Czego od Ciebie oczekujemy: Znajomości języka niemieckiego na poziomie B2 - umożliwiającej swobodną komunikację. Otwartości na naukę - nie wymagamy doświadczenia, wszystkieg
2025-01-23 16:49:03Arche Consulting 4,9Obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy
2025-01-23 15:43:17Opis stanowiska Obsługa klienta dotycząca zamówień online, zapytań o produkty, wsparcie posprzedażne oraz doradztwo w zakresie napraw Kontakt telefoniczny, e-mail, chat, WhatsApp z klientami Aktualizacja danych w systemie Doradztwo w doborze ide
2025-01-23 15:04:02Twój zakres obowiązków, Koordynacja pracy działu, Weryfikacja rozliczeń z klientami, Organizacja spotkań zespołowych, Sporządzanie raportów okresowych, Koordynacja działań marketingowych, Obsługa umów z administratorkami / administratorami,..
2025-01-23 14:40:38Opis stanowiska Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wyko
2025-01-23 12:57:02Opis stanowiska Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wyko
2025-01-23 12:52:02Zadania: Obsługa klientów oraz zarządzanie ich zamówieniami, Wpis danych do systemu oraz aktualizacja klientów o progresie zamówień, Przygotowywanie propozycji handlowych we współpracy z działem sprzedaży, Zarządzanie zapasami magazynowymi, Akty
2025-01-23 12:40:02Co zyskasz?gwarantowaną stawkę 30,50 zł/h bruttobogaty system premiowy – nawet do 3000 zł !w pełni płatne szkolenie wdrażające, zatrudnienie w ramach umowy zlecenie z nastawieniem na dłuższą wsp ółpracę!atrakcyjny pakiet benefit ów (m.in. firmow
2025-01-23 11:53:51Cartrack Polska jest częścią międzynarodowej organizacji Cartrack Holding, globalnego dostawcy usług telemetrycznych do pojazdów. Cartrack to przejrzystość i uczciwość – usługa na najwyższym poziomie. Globalnie obsługujemy ponad 2 miliony pojazd
2025-01-23 07:01:23Cartrack Polska Sp. z o. o 4,1Twój zakres obowiązków, Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za kompleksową realizację procesu obsługi klienta biznesowego, rozumianą jako realizacja zamówień i zleceń sprzedażowych, koordynacja dostaw do klientów/dystrybutorów, rozliczenie i
2025-01-22 12:40:49Twój zakres obowiązków, Bieżąca telefoniczna i mailowa obsługa Klientów sklepu internetowego, perfumerii stacjonarnych Douglas oraz Programu Lojalnościowego Karty Douglas;, Obsługa formularzy dotyczących Karty Douglas,, Rozwiązywanie problemów.
2025-01-22 10:41:22Twój zakres obowiązków, Telefoniczny kontakt ze stałymi klientami i dbanie o to, by ich przygoda z CANAL+ trwała jak najdłużej., Pomoc w wyborze najlepszych rozwiązań i dopasowanie ofert, które sprawią, że każdy klient poczuje się jak w pierwszy
2025-01-21 13:40:46Twój zakres obowiązków, kompleksowa realizacja procesu obsługi klientów krajowych i zagranicznych;, wsparcie techniczne klientów;, prowadzenie rozmów i korespondencji z klientami w celu wdrożenia usługi;, utrzymywanie i dbanie o dobre relacje z
2025-01-21 11:40:46Specjalista ds. Obsługi KlientaTwój zakres obowiązków Obsługa posprzedażowa Klienta poprzez kontakt mailowy Procesowanie reklamacji, zwrotów, przedłużeń i wymian voucherów Budowanie relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi Kontakt z partn
2025-01-21 11:01:17Super Prezenty Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Telefoniczna obsługa zgłoszeń o awariach urządzeń (windy oraz schody ruchome) - połączenia przychodzące od klientów zgłaszających usterki,, Komputerowa obsługa zgłaszanych usterek (rejestracja monitorowanie, zamykanie..
2025-01-20 16:40:32Opis stanowiska Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta (czat, e-mail, telefon); Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja celów ustalonych przez zarządzanie i klienta; Przestrzeganie procedur i polityk firmy zapewniających jakość;
2025-01-20 13:40:02Twój zakres obowiązków, 1. Obsługa konsumentów i uczestników loterii:, • Rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na zapytania klientów, głównie za pośrednictwem e-maila i telefonu., • Szybkie i rzeczowe udzielanie pomocy zgodnie z regulaminami..
2025-01-20 11:40:43Twój zakres obowiązków, Profesjonalna i uprzejma obsługa telefoniczna i mailowa klientów, Aktywne monitorowanie statusu zamówień oraz informowanie klientów o postępach, Rozpatrywanie reklamacji i koordynowanie procesów zwrotów, Współpraca z..
2025-01-20 08:40:18Twój zakres obowiązków, telefoniczny kontakt z klientami (infolinia przychodząca), rozwiązywanie spraw klientów, udzielanie informacji dotyczących oferty firmy oraz produktów, obsługa systemu CRM oraz innych narzędzi pracy, utrzymywanie wysokiej
2025-01-19 17:40:30INNO GLOBAL CLUSTER jest nową organizacją wchodząca w skład grupy UnityHUB, skupiająca się na wsparciu rozwoju start-upów technologicznych w następujących dziedzinach: bioTech, medTech, eduTech, roboTech oraz ai. Klaster aktywnie kształtuje zesp
2025-01-17 21:06:45Twój zakres obowiązków, Diagnozowanie potrzeb Klienta i doradztwo,, Sprzedaż produktów wchodzących w skład oferty firmy,, Aktywne oferowanie naszych usług na bazie naszych klientów,, Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,,..
2025-01-17 15:41:06