Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa
Region: Mazowieckie
Opis stanowiska:
• telefoniczna obsługa przedsprzedażowa i posprzedażowa klientów;
• kontakt z firmą kurierską w celu obsługi wysłanych paczek;
• przyjmowanie i wstępne rozpatrywanie reklamacji;
• aktualizacja bazy danych i cykliczne raportowanie do przełożonego;
• utrzymanie najwyższej jakości obsługi klienta;

Wymagania:
• dobra znajomość pakietu MS Office;
• mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta; • komunikatywność i dobra organizacja pracy;

Oferujemy:
• pewne wynagrodzenie podstawowe 15 zł /h brutto + premie i bonusy
• do 50% zniżek na wszystkie firmowe produkty;
• ciekawy i zróżnicowany zakres obowiązków;
• możliwość zdobycia cennego doświadczenia w rozwijającej się firmie;
• stabilne zatrudnienie w godz. 8-16 lub 9-17 – umowa o pracę po okresie próbnym;
• miejsce pracy: Warszawa-Mokotów

Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie, administrowanie i archiwizowanie moich danych osobowych w celu realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji i selekcji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.).” Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Oferty pracy Level Work

Pakowacz/ka koszy prezentowych
wczoraj z pracuj.pl
Lider zespołu produkcyjnego
2 dni temu z lento.pl
Konsultant telefoniczny
3 dni temu z trojmiasto.pl
Aplikuj na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone rozszerzenia to .doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości