Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Siedlce
Region: Mazowieckie
Zakres obowiązków:
Bieżące prowadzenie sekretariatu i dokumentacji szkoły.
Pozyskiwanie słuchaczy do szkół przez zlecone lokalne działania marketingowe.
Kompleksowa i profesjonalna obsługa klientów – zgodna ze standardami przyjętymi w firmie.
Bezpośredni i telefoniczny kontakt z kadrą i słuchaczami szkoły.
Przygotowanie materiałów szkoleniowych, przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz rejestracja uczestników.
Porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentów.
Wymagania:
Umiejętność pozyskiwania nowych klientów.
Inicjatywa, charyzma, kreatywność, dynamizm, samodzielność.
Obsługa urządzeń biurowych.
Bardzo dobra obsługa MS Office.
Pozytywne myślenie, dobra organizacja pracy własnej, chęć do nauki i miłe usposobienie.
Mile widziane kwalifikacje pedagogiczne.

Aplikuj na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone rozszerzenia to .doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości