Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Kraków
Region: Małopolskie
SCANMED S.A. jako jeden z największych dostawców usług medycznych w Polsce (41 placówek, 23 miasta, około 3200 pracowników) poszukuje talentów, partnerów do wspólnego kreowania rzeczywistości, ludzi z pasją, których energię do działania ciężko okiełznać, a wyzwania postrzegają jako przygodę.

Zapraszamy Cię do udziału w rekrutacji na stanowisko:
Specjalista DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy: Kraków

Główne zadania na stanowisku:

• rejestracja oraz kompleksowa obsługa Klienta/Pacjenta
• udzielanie informacji o oferowanych usługach
obsługa kasy i drukarki fiskalnej
• obsługa aplikacji komputerowych
• zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów

Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:

• posiadasz średnie lub wyższe wykształcenie
• możesz pochwalić się doświadczeniem na podobnym stanowisku (mile widziane)
• posiadasz doskonałe umiejętności komunikacyjne
• sprawnie obsługujesz komputer i urządzenia biurowe
• dobrze pracuje Ci się w zespole
• bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim
• na co dzień jesteś osobą odpowiedzialną, uprzejmą, empatyczną i cierpliwą
• praca z ludźmi to Twój żywioł

Zapraszamy Cię do naszego zespołu!

Oferujemy:

• interesującą i pełną wyzwań pracę
• miłą i przyjazną atmosferę w zgranym zespole
• możliwość awansów wewnętrznych
• pakiet benefitów (system kafeteryjny)
• pracę zmianową

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
W związku z nowym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli (zaznaczając/zamieszczając interesujące Państwa pole/pola):

"Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych, którym jest Scanmed S.A. z siedzibą w Krakowie, ul. Armii Krajowej 18, bud. Galileo, VII piętro, 30-150 Kraków, NIP: 675 - pokaż numer telefonu - 675120944 2, REGON: 351 - pokaż numer telefonu - 351618159 :

• na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta zakresie szerszym, niż wynikający z przepisów prawa pracy (art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy);

• na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych."

Aplikuj na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone rozszerzenia to .doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości