Specjalista ds. obsługi klienta i zamówień internetowych

Miejsce pracy: Kraków
Region: Małopolskie
Morele to lider polskiego rynku e-commerce w segmencie dystrybucji elektroniki użytkowej (komputery, laptopy, podzespoły komputerowe, RTV, AGD) z ponad 20-letnią historią obecności w branży. Wartości, które spajają naszą ponad 500 osobową załogę to otwartość, prawość i koleżeńskość.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz wdrażaniem nowych projektów poszukujemy ambitnych i zaangażowanych pracowników do Działu Obsługi Klienta na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta i zamówień internetowych

Nie wymagamy od Ciebie doświadczenia, jedynie pasji i chęci rozwoju – w zamian przekażemy ogromną wiedzę i cenne umiejętności, które wykorzystasz pnąc się po szczeblach kariery w morele.net.
Współtwórz z nami Grupę Morele.net - najszybciej rozwijające się sklepy internetowe. APLIKUJ!

TWOJE ZADANIA:
• udzielanie Klientom telefonicznych i mailowych informacji dotyczących zamówień
Klienci będą się z Tobą kontaktować aby uzyskać informację dotyczące swoich zamówień, np. czasu przesyłki, dostępności produktów, reklamacji itp.

• obsługa przed i po sprzedażowa
Jeżeli na naszej stronie Klient nie znajdzie tego czego szukał, Twoim zadaniem będzie zaproponowanie mu innego produktu. Będziesz doradzał, wspierał i budował długotrwałe relacje.

• przyjmowanie zamówień drogą telefoniczną oraz wycena ofert
Będziesz tworzył oferty dla naszych Klientów, wyceniał produkty i pomagał im realizować zamówienia.

NASZE OCZEKIWANIA:
• studia zaoczne w toku (warunek konieczny)
Stanowisko, na które możesz aplikować to inkubator talentów. Chcemy zatrudniać ludzi, dla których może to być nawet pierwsza praca. Będziesz miał okazję poznać kulturę pracy w naszej organizacji, a po pół roku będziesz mógł aplikować na inne stanowiska w firmie.

• świetna obsługa komputera
Będziesz pracował w firmie technologicznej, odpisywał na maile i wiadomości oraz korzystał z narzędzi informatycznych. Z tego względu wymagamy bardzo dobrej obsługi komputera.

• otwartość na nowe wyzwania
Na tym stanowisku będziesz miał okazję wiele się nauczyć. Poszukujemy osób otwartych na nowe doświadczenia, chętnych do nauki oraz wykazujących się inicjatywą. To od Ciebie będzie zależeć jak Twoja kariera się rozwinie.

• doświadczenie w obsłudze Klienta
Świetnie jeżeli masz już za sobą pierwsze doświadczenia z Klientami jednak jeżeli jest to Twoja pierwsza praca, nic nie stoi na przeszkodzie aby spróbować! Wystarczy, że łatwo nawiązujesz kontakty i masz żyłkę handlowca.

DODATKOWE ATUTY:
• zainteresowanie i znajomość sprzętów elektronicznych
Twoją dodatkową zaletą będzie znajomość branży elektroniki użytkowej lub chęć zdobycia wiedzy w tym obszarze.

CO MOŻEMY CI ZAPEWNIĆ:
• zatrudnienie w firmie o jasnych i przejrzystych wartościach, które budują naszą kulturę organizacyjną
• pracę w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku
• możliwość rozwoju i awansu do innych działów – system szkoleń oraz rekrutacje wewnętrzne
• pracę z rewelacyjnymi ludźmi, dla których praca to pasja
• ciekawą i pełną wyzwań pracę w biurze w centrum Krakowa
• benefity: karta sportowa, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej opieki medycznej

Aplikuj https://morele.elevato.net/pl/specjalista-ds-obslugi-klienta-i-zamowien-internetowych,ja,349?source=1024

Oferty pracy Morele.net

Specjalista ds. obsługi klienta Morele.net
miesiąc temu z lento.pl
Młodszy Właściciel Kategorii - komponenty komputerowe
2 miesiące temu z lento.pl
Aplikuj na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta i zamówień internetowych
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone pliki:.doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości