Osoba zatrudniona na stanowisku Asystentki ds. Administracyjnych będzie odpowiedzialna za Obsługę procesu przyjmowania i przekazywania zgłoszeń od pracowników produkcyjnych; Obsługę systemu Help Desk; Udział w realizacji zadań działu administracyjneg
2024-05-17 13:11:02MOLLE to skonsolidowana rzeczywistość produkcyjna, Spółka powstała w 2019 roku ispecjalizuje się w recyklingu oraz produkcji re-granulatów z tworzyw sztucznych na baziepolichlorku winylu.W rzeczywistości, zespół który ją komponuje szczyci się ponad d
2024-05-18 11:00:13Molle Group Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany - Inne wymagania: Język angielski w sto
2024-05-16 07:31:03GRZEGORZ PAŁKOWSKI ELEKTRO MEDZakres obowiązków:odbieranie telefonów, identyfikacja spraw, łączenie rozmówdbanie o prawidłowy obieg dokumentów, przepływ informacji i sprawną komunikację w firmieobsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurier, skrzynka e-mail)ko
2024-05-15 18:41:25ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Inne wymagania: WYAGANIA:Znajomość narzędzi marketingowych oraz umiejętność prowadzenia działań w social mediach.Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.Pasja do branży k
2024-05-15 07:31:03Kowalczyk Izabela - SEKRETY URODYOpis zadań:Wystawianie faktur, -segregacja oraz archiwizacja dokumentów, -kompletowanie korespondencji, -sprawdzanie rejestru faktur i sprzedaży. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodoweWymagania pożądane: Wykształcenie: śred
2024-05-14 18:41:22Zakres obowiązków:Zarządzanie operacjami salonu, w tym harmonogramem pracowników i zapewnianiem doskonałej obsługi klienta.Kreowanie i wdrażanie strategii marketingowych, w tym aktywna obecność salonu w social mediach.Nadzór nad jakością usług świadc
2024-05-13 18:41:21Zakres obowiązk ów:Sporządzanie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zam ówień publicznych, w tym dokumentacji przetargowej i zapytań ofertowych,Sporządzanie innej dokumentacji, w tym tworzenie pism, raport ów i sprawozdań oraz dokument ów
2024-05-10 11:53:58Opis zadań:Pomoc w bieżących pracach oddziału, tworzenie zapisów archiwalnych, pomoc w rejestracji korespondencji urzędowej, obsługa urządzeń biurowych, obsługa programów komputerowych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym lice
2024-05-09 18:41:23Opis zadań:1. Obsługa urządzeń biurowych.2. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.3. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.4. Wprowadzanie faktur do obiegu.5. Archiwizacja dokumentów.6. Obsługa sekretariatu.7. Wsparcie przy obsłudze spotk
2024-05-09 18:41:23Opis zadań:1. Obsługa urządzeń biurowych.2. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.3. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.4. Wprowadzanie faktur do obiegu.5. Archiwizacja dokumentów.6. Obsługa sekretariatu.7. Wsparcie przy obsłudze spotk
2024-05-09 18:41:23Opis zadań:1. Obsługa urządzeń biurowych.2. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.3. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.4. Wprowadzanie faktur do obiegu.5. Archiwizacja dokumentów.6. Obsługa sekretariatu.7. Wsparcie przy obsłudze spotk
2024-05-09 18:41:23ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Inne wymagania: Wymagania: wykształcenie wyższe, studia podyplomowe w zakresie BHP, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń BHP, prawo jazdy kat.B, dy
2024-05-03 07:31:10Gala sp. z o.oZakres obowiązków:- bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych- ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy - udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego - doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy - zapew
2024-05-02 18:41:26Zakres obowiązków:Obsługa klienta na recepcji oraz restauracji hotelowej. Obsługa programu rezerwacji hotelowej i restauracyjnej. Prac w dwóch zmianach od godz. 7-15.00 i 15.00-20.00Okres próbny 3 m-ce, po okresie próbnym umowa o pracę . Wymagania:Wy
2024-05-01 18:41:28Panowie praca dla Was! Miejsce wykonywania pracy: PL (80%) + 20% (wyjazd służbowy AT) 1. Stanowisko: Pracownik administracji biurowej i organizacji projektów / Office manager. 2. Zakres obowiązków: • obsługa dokumentacji spółki, korespondencja..
2024-04-29 08:12:09O K ELEKTRO Sp. z o.oDębno, Armii Krajowej 10 a woj. zachodniopomorskie
2024-04-25 16:43:02RossmannTwój zakres obowiązków, szczegółowa analiza przekazanego projektu meblowego, zwłaszcza potencjalnych ryzyk projektu,, analiza zapisów umowy i wszystkich innych dokumentów obowiązujących podczas trwania projektu,, stała komunikacja z klientem,,..
2024-04-24 12:40:39Twój zakres obowiązków, Współtworzenie i przygotowanie komunikacji i narzędzi marketingowych – współpraca z agencjami i drukarniami,, Realizacja projektów trade marketingowych dedykowanych sprzedaży oraz materiałów POS,, Przygotowanie promocji..
2024-04-24 11:40:43Twój zakres obowiązków, Obsługa bieżących zamówień - wprowadzanie zamówień do systemu, Wspomaganie obsługi posprzedażowej, Budowanie i utrzymanie dobrych relacji z klientem - korespondencja mailowa, Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta..
2024-04-24 08:40:11Rise.pl poszukuje do pracy w jednym ze swoich biur w Krakowie. TRWA REKRUTACJA, ZAPRASZAMY! Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. administracyjnych Miejsce pracy: Kraków Praca na pól etatu do godz. 16.00 Podejmij się wyzwań!! -Bieżąca
2024-04-19 20:21:03Opis zadań:-bieżące prowadzenie recepcji: witanie klientów,-obsługa klientów zgodnie z zasadami firmy,-zapisywanie klientów telefonicznie oraz osobiście,-rozliczanie klientów,-uzupełnienie zamówień, kosmetyków, -sprzedaż kosmetyków,-dbanie o porządek
2024-04-19 18:41:19Ogłoszenie o pracę: Stanowisko: Asystentka biura z językiem niemieckim Firma: Firma O &K Elektro Lokalizacja: Miejsce pracy - Biuro firmy O &K Elektro – Brzesko ul. Elektryczna 7 Firma elektryczna O &K Elektro poszukuje kompetentnej Asystentki Biura
2024-04-16 14:30:24Opis oferty pracy: Firma SM Mlekovita w związku z zwiększeniem potrzeby kadrowej poszukuje kandydata na stanowisko referent ds. handlu w oddziale firmy w Brzesku. Specyfikacja pracy : Referent ds. handlu Zakres zadań: *przyjmowanie zamówień telefon/e
2024-03-19 10:04:12Wystawianie dokumentów sprzedaży na podstawie zamówień, Wystawianie korekt, Fakturowanie (FV, KFV, WZ, PZ, itp.) Wprowadzanie danych do systemu informatycznego, Ewidencja i weryfikowanie poprawności dokumentów (w tym faktur) oraz ich obiegu. Doświadc
2024-02-22 09:09:17Zadania: Współkształtowanie polityki rozwojowej Opieka nad wybranymi procesami rozwojowymi Opieka nad wybranymi benefitami pozapłacowymi Współuczestnictwo w procesie kształtowania kultury organizacyjnej Wymagania: Min. rok doświadczenia w HR (HR mięk
2024-01-25 09:40:01Manpower