Śląski Oddział Wojewódzki NFZ

15 ocen
Joel
18 lipiec 2023 13:21
bardzo Mila Obsluga - pan Pawel Pietrzyk mega kompetentny i przemiły .. dziękujemy
pokaż więcej...
Łukasz Chudy
13 lipiec 2023 15:03
pokaż więcej...
Bartosz Więckowski
15 czerwiec 2023 21:37
Od lat współpracuję z Funduszem i bardzo sobie cenię pracowników tam pracujących. Pracownicy wielokrotnie byli pomocni i wychodzi z inicjatywą w moim interesie, co buduje profesjonalny i przyjazny wizerunek. Bardzo dziękuję i trzymam kciuki, żeby udało się tą jakość utrzymać.
pokaż więcej...
Agnieszka K
22 maj 2023 11:42
Bardzo miła obsługa, poprawienie błędu szpitala ( brak nadania kodu kreskowego) na skierowanie załatwione od ręki.
pokaż więcej...
jarek płatek
10 maj 2023 20:17
Super
pokaż więcej...
Mateusz Paluch
27 kwiecień 2023 09:58
Przyszedłem wyrobić kartę EKUZ z wcześniej wypełnionym wnioskiem w domu. Nie było nikogo w kolejce, więc cała procedura trwała jakąś minutę. Pierwszy raz jestem zadowolony z usług NFZ
pokaż więcej...
Wieslaw l
18 kwiecień 2023 15:51
Nie mam zdania o tym miejscu. Natomiast mam pytanie do śląskiego oddziału NFZ. Czy weryfikuje się miejsca sanatoryjne? Byłem ze skierowania w Szczawnie-Zdroju, byłem ja I nie tylko ja zbulwersowany smogiem jaki tam panuje zimą. Okna w sanatorium są stare, dym z kominów przenika do pokoi. W nocy nie można oddychać.Dlaczego pobiera się tam klimatyczne? Ale głównie dlaczego NFZ wysyła tam ludzi, żeby ich truć?? Zweryfikujcie to miejsce. Sam dom zdrojowy mam wrażenie, że to młynek do kasy z NFZ. Bo wszystko inne włącznie ze wstrętnym jedzeniem ludziom nie służy. Natomiast mam pytanie do samego NFZ. Dlaczego skierowanie do sanatorium. Bądź nie bądź to jednak leczenie, mam pokrywać moim urlopem wypoczynkowym a nie L4? To jednak pobyt leczniczy. Jakbym chciał wypoczywać, pojechałbym np nad Bałtyk zaszaleć. Gdzie można złożyć skargę ? Na okradanie mnie z czasu, który jest mój, zapracowany na mój prywatny czas i wypoczynek.
pokaż więcej...
Walid Khaled
24 marzec 2023 09:13
Mili pracownicy. Ochroniarz to dobra osoba, która pomaga i pokazuje właściwe miejsce, w którym może mówić po angielsku, a także są pracownicy, którzy też mówią. Dostałem ubezpieczenie w mniej niż 10 minut. Pracownicy są przyjaźni i niesamowici
pokaż więcej...
Maryla Skupien
07 marzec 2023 16:57
Nowy budynek
pokaż więcej...
Krzysztof Niedbała
24 luty 2023 13:22
NFZ w Katowicach odwiedzilem pełen obaw jednak w punkcie obsługi zostałem zakoczony przez miła, uprzejmą i bardzo pomocna Panią Marzenę A. Dziękuję za chęć pomocy, mam nadzieję ze pozostali pracownicy NFZ wezma z Pani przykład. Bo tak naprawdę to jakbyśmy wszyscy byli milsi dla siebie to wszystkim nam wyszłoby to na dobre. Polecam i serdecznie pozdrawiam.
pokaż więcej...
Beata Kwiatkowska
18 październik 2022 16:15
Byłam 18.10 2022r.w budynku B Formularze Unijne w pokoju 15 obsługiwał mnie bardzo sympatyczny pan wszystko wyjaśnił, załatwiłam od ręki to co potrzebowałam. Bardzo pozytywnie
pokaż więcej...
Anna Kłyż
14 październik 2022 15:41
Właśnie zostałam obsłużona przez bardzo miłego Pana (ubezpieczenia na terenie UE). Pełen profesjonalizm. Jeszcze nigdy nikt nie przekazał mi tyle wyczerpujących informacji na dany temat. Jestem pod dużym wrażeniem. Każdemu petentowi życzę takiej obsługi w każdym urzędzie.
pokaż więcej...
Kazik M
03 wrzesień 2022 08:05
Załatwiałem sprawy związane z ubezpieczeniem zagranicznym i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Można umówić się na wizytę na określoną godzinę, od drzwi już można uzyskać pomoc i informację, a personel jest uprzejmy i kompetentny. Oby tak było w każdym urzędzie.
pokaż więcej...
E. Rubik
29 lipiec 2022 10:05
Ciężko się skontaktować telefonicznie z wydziałem d/s leczenia sanatoryjnego! A jak się już dodzwonisz to pani zaleca przyjazd i osobiste załatwienie sprawy. ☹️ Wynika z tego, że najlepiej przyjechać na wózku lub przyjść o kulach! Sprawdza się stara maksyma "żeby się leczyć w Polsce niestety, ale trzeba być zdrowym". Urząd potęgą jest i basta.
pokaż więcej...
martti palkins
05 lipiec 2019 20:11
Załatwienie sprawy w Biurze Obsługi Ubezpieczonych w budynku B przebiegło bez żadnych problemów Do odebrania miałem karty EKUZ oraz wymiana karty NFZ wszystko zajęło ok 15 minut. Panie pracujące w biurze bardzo miłe, pomocne i grzeczne. Oby tak było w każdej placówce NFZ
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Śląski Oddział Wojewódzki NFZ

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Śląski Oddział Wojewódzki NFZ
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości