Od lat współpracuję z Funduszem i bardzo sobie cenię pracowników tam pracujących. Pracownicy wielokrotnie byli pomocni i wychodzi z inicjatywą w moim interesie, co buduje profesjonalny i przyjazny wizerunek. Bardzo dziękuję i trzymam kciuki, żeby udało się tą jakość utrzymać.
Przyszedłem wyrobić kartę EKUZ z wcześniej wypełnionym wnioskiem w domu. Nie było nikogo w kolejce, więc cała procedura trwała jakąś minutę. Pierwszy raz jestem zadowolony z usług NFZ
Nie mam zdania o tym miejscu. Natomiast mam pytanie do śląskiego oddziału NFZ. Czy weryfikuje się miejsca sanatoryjne? Byłem ze skierowania w Szczawnie-Zdroju, byłem ja I nie tylko ja zbulwersowany smogiem jaki tam panuje zimą. Okna w sanatorium są stare, dym z kominów przenika do pokoi. W nocy nie można oddychać.Dlaczego pobiera się tam klimatyczne? Ale głównie dlaczego NFZ wysyła tam ludzi, żeby ich truć?? Zweryfikujcie to miejsce. Sam dom zdrojowy mam wrażenie, że to młynek do kasy z NFZ. Bo wszystko inne włącznie ze wstrętnym jedzeniem ludziom nie służy. Natomiast mam pytanie do samego NFZ. Dlaczego skierowanie do sanatorium. Bądź nie bądź to jednak leczenie, mam pokrywać moim urlopem wypoczynkowym a nie L4? To jednak pobyt leczniczy. Jakbym chciał wypoczywać, pojechałbym np nad Bałtyk zaszaleć. Gdzie można złożyć skargę ? Na okradanie mnie z czasu, który jest mój, zapracowany na mój prywatny czas i wypoczynek.
Mili pracownicy. Ochroniarz to dobra osoba, która pomaga i pokazuje właściwe miejsce, w którym może mówić po angielsku, a także są pracownicy, którzy też mówią. Dostałem ubezpieczenie w mniej niż 10 minut. Pracownicy są przyjaźni i niesamowici
NFZ w Katowicach odwiedzilem pełen obaw jednak w punkcie obsługi zostałem zakoczony przez miła, uprzejmą i bardzo pomocna Panią Marzenę A. Dziękuję za chęć pomocy, mam nadzieję ze pozostali pracownicy NFZ wezma z Pani przykład. Bo tak naprawdę to jakbyśmy wszyscy byli milsi dla siebie to wszystkim nam wyszłoby to na dobre. Polecam i serdecznie pozdrawiam.
Byłam 18.10 2022r.w budynku B Formularze Unijne w pokoju 15 obsługiwał mnie bardzo sympatyczny pan wszystko wyjaśnił, załatwiłam od ręki to co potrzebowałam. Bardzo pozytywnie
Właśnie zostałam obsłużona przez bardzo miłego Pana (ubezpieczenia na terenie UE). Pełen profesjonalizm. Jeszcze nigdy nikt nie przekazał mi tyle wyczerpujących informacji na dany temat. Jestem pod dużym wrażeniem. Każdemu petentowi życzę takiej obsługi w każdym urzędzie.
Załatwiałem sprawy związane z ubezpieczeniem zagranicznym i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Można umówić się na wizytę na określoną godzinę, od drzwi już można uzyskać pomoc i informację, a personel jest uprzejmy i kompetentny. Oby tak było w każdym urzędzie.
Ciężko się skontaktować telefonicznie z wydziałem d/s leczenia sanatoryjnego! A jak się już dodzwonisz to pani zaleca przyjazd i osobiste załatwienie sprawy. ☹️ Wynika z tego, że najlepiej przyjechać na wózku lub przyjść o kulach! Sprawdza się stara maksyma "żeby się leczyć w Polsce niestety, ale trzeba być zdrowym". Urząd potęgą jest i basta.
Załatwienie sprawy w Biurze Obsługi Ubezpieczonych w budynku B przebiegło bez żadnych problemów Do odebrania miałem karty EKUZ oraz wymiana karty NFZ wszystko zajęło ok 15 minut. Panie pracujące w biurze bardzo miłe, pomocne i grzeczne. Oby tak było w każdej placówce NFZ