Sekretarka / Pracownik AdministracyjnyTwój zakres obowiązków Wspieranie Zarządu w pracach związanych z funkcjonowaniem firmy Przygotowywanie spotkań biznesowych oraz prowadzenie kalendarza spotkań Przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespond
2024-02-24 07:00:35jt stal serwis spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 5,0Zakres obowiązków:Wykonywanie prac biurowych, tłumaczeń dokumentów, selekcja pracowników, pomoc w zakwaterowaniu; gotowość do częstych delegacji; Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Prawo jazdy kat. C, Prawo jazdy kat. BWymagania pożądane: Wy
2024-04-19 18:41:27Zakres obowiązków:Wykształcenie: wyższe lub średnie (administracja, ekonomia, zarządzanie lub podobne); mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku i w pracy w ad, samorządowej/publicznej, prawo jazdy kat. B, podstawowa znajomość obsłu
2024-04-19 18:41:27Zakres obowiązków:Gromadzenie dokumentów dla firmy księgowej (faktury), do działu kadr, dokonywanie płatności, kontrola faktur.Praca od poniedziałku do piątu od godziny 09:00 do 17:00.Umowa o pracę na okres próbny - 2 miesiące, docelowo umowa o prace
2024-04-19 18:41:27Twój zakres obowiązków, Odbieranie i obsługa telefonów oraz maili firmowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Przygotowywanie i wprowadzanie dokumentów do systemów wewnętrznych - SALDEO, Przygotowywanie pism , Zarządzanie..
2024-04-19 16:40:31Twój zakres obowiązków, Terminowe wprowadzanie faktur do systemu oraz dokumentów magazynowych, Prowadzenie spraw administracyjnych w biurze, zamawianie artykułów biurowych, spożywczych i sanitarnych, Obsługa korespondencji przychodzącej i..
2024-04-19 11:40:43Twój zakres obowiązków, przyjmowanie zgłoszeń dot. usterek energetycznych, ciepłowniczych, chłodniczych i agregatu prądotwórczego oraz przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji, przygotowanie zleceń konserwacji aparatury, urządzeń i instalacji..
2024-04-19 11:40:42Twój zakres obowiązków, bieżąca aktualizacja ogłoszeń najmu wolnych lokali na portalach ogłoszeniowych (olx, MarketPlace itp.), nadzór nad aktualizacją strony internetowej, bieżąca komunikacja z osobami zainteresowanymi najmem oraz z aktualnymi..
2024-04-19 08:40:11Twój zakres obowiązków, wprowadzanie danych do systemu, obsługa dokumentów i zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów, wsparcie administracyjno - organizacyjne, nadzór nad prawidłowym przepływem dokumentów i korespondencji..
2024-04-18 17:40:24Twój zakres obowiązków, prowadzenie sekretariatu oraz zapewnianie sprawnego funkcjonowania biura, zaopatrzenie biura w materiały biurowe, spożywcze i eksploatacyjne, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz centrali telefonicznej,..
2024-04-18 11:40:40Biuro Projektu Caritas Archidiecezji Katowickiej realizuje projekt „Aktywni w pracy”, skierowany do osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, niepracujących, które nie biorą udziału w innym projekcie finansowanym ze środków..
2024-04-18 09:37:42Biuro projektów Caritas Archidiecezji Katowickiej 4,8ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca administracyjno-biurowa - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie - użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokume
2024-04-17 22:31:15Izba Administracji Skarbowej w Katowicach 3,3ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - Praca administracyjno-biurowa - Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie - Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokume
2024-04-17 22:31:15Izba Administracji Skarbowej w Katowicach 3,3Twój zakres obowiązków, zapewnienie prawidłowej i kompleksowej obsługi nieruchomości, bezpośredni oraz telefoniczny kontakt z najemcami, tworzenie ofert oraz zestawień na potrzeby firmy, spotkania z potencjalnymi najemcami w celu przedstawienia..
2024-04-17 19:40:06Zakres obowiązków:- obsługa klienta;- bsługiwanie rejestracji;- prace biurowe;- archiwizacja dokumentów;- obsługa sprzętów biurowych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcąceUprawnienia: miła aparycja;
2024-04-17 18:41:30Twój zakres obowiązków, prowadzenie Zakładowej Składnicy Akt WPR ze szczególnym uwzględnieniem lokalizacji w Rybnik lub Katowicach według zasad określonych w Instrukcji kancelaryjnej, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania składnicy..
2024-04-17 17:40:33Twój zakres obowiązków, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz centrali telefonicznej,, organizacja obiegu dokumentów, właściwa ich rejestracja oraz archiwizacja,, przygotowanie zestawień oraz faktur,, kontakt telefoniczny z..
2024-04-17 17:40:33Twój zakres obowiązków, wsparcie Channel Managera w procesach administracyjnych (sporządzanie wycen, kontakt z klientami, którym kończą się licencje),, realizowanie działań handlowych zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi procedurami,, współpraca..
2024-04-17 12:40:37Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:Wprowadzanie dokument ów źr ódłowych w systemie,Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej,Księgowanie dokument ów finansowych,Wsparcie zespołu księgowości w realizacji zad
2024-04-17 11:53:58Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:Weryfikację merytoryczną i formalną dokument ów księgowych oraz ich rejestrację w programie księgowym,Kontrolę i analizę zapis ów księgowych,Księgowanie faktur sprzedaży i zakupu,Wprowadzan
2024-04-17 11:53:57Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:Prowadzenie kalendarza spotkań oraz planowanie czasu pracy Zarządu,Wsparcie w bieżących działaniach administracyjnych,Organizację zebrań, szkoleń oraz spotkań,Koordynację komunikacji z klie
2024-04-17 11:53:55Pracownik biurowy#1112182 Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu (skanowanie)Weryfikacja prawidłowości odczytu dokumentuUzgadnianie nr kont, weryfikacja dokumentówDbałość o prawidłowy obieg dokumentów w firmie Doświadczenie w pracy biurowejDoś
2024-04-17 11:00:10Hrappka.plSMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Dla naszego Klienta – firmy..
2024-04-17 10:30:23Smart-HR 4,3Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: obsługi bieżącej w Referacie Obsługi Bezpośredniej (SOB) Adres urzędu: 40-022 Katowice ul. Damrota 25 Adres pracy
2024-04-17 08:00:03Izba Administracji Skarbowej w Katowicach 3,3Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: postępowań podatkowych w Drugim Dziale Podatków Dochodowych, Majątkowych i Sektorowych (IOD-2) Adres urzędu: 40-022
2024-04-17 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w Katowicach 3,3Twój zakres obowiązków, prowadzenie sekretariatu: nadzór nad odpowiednim przepływem informacji i dokumentów, koordynacja pracy sekretariatu;, planowanie spotkań, przygotowywanie prezentacji, organizacja podróży służbowych, przygotowywanie..
2024-04-16 19:40:06Opis zadań:Szkolenie BHP, ppoż, szkolenie stanowiskowe oraz w zakresie zasad ochrony przetwarzania danych osobowych, wykonywanie prostych czynności biurowych związanych z zagadnieniami dotyczącymi pracy organu podatkowego, wprowadzanie danych do syst
2024-04-16 18:41:24Zakres obowiązków: Obsługa klientów w organizacji transportów, Budowanie relacji z klientami i pozyskiwanie nowych, Kontrola procesów spedycyjnych
2024-04-19 15:02:40Twój zakres obowiązków, Obsługa przesyłek w transporcie morskim i kolejowym., Bieżący kontakt handlowy z klientami, podwykonawcami i agentami., Przygotowywanie ofert dla klientów i agentów., Prowadzenie dokumentacji spedycyjnej., Dbanie o wysoką..
2024-04-19 14:40:46Opis stanowiska Aktywne, skuteczne pozyskiwanie nowych przewoźników i klientów, Realizacja zleceń transportowych i monitorowanie ich przebiegu, Zaangażowanie w terminowe wykonywanych usług transportowych, Dbanie o dobre relacje z klientami, Rzetelne
2024-04-19 12:40:02Poszukujemy osób na stanowisko Spedytora Drogowego, do naszych istniejących już oddziałów we Wrocławiu, Starachowicach, Żorach i Piasecznie, a także jesteśmy otwarci na osoby z innych lokalizacji, z myślą o utworzeniu biur spedycji w innych miastach
2024-04-19 08:00:02Twój zakres obowiązków, organizacja dokumentów biurowych;, pomoc w przygotowaniu ofert handlowych (domów prefabrykowanych z konstrukcji szkieletowej);, udział w prezentowaniu ofert handlowych w czasie spotkań z klientem;, telefoniczna obsługa oraz..
2024-04-18 09:40:34Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie dokumentacji projektowej, Wykonywanie obliczeń technicznych oraz dobór materiałów, Współpraca z zespołem projektowym oraz z klientami, w celu uzyskania niezbędnych informacji i uzgodnień, Rozwiązywanie..
2024-04-17 19:40:06W związku z rozwojem naszego klienta poszukuję osoby na stanowisko: Asystent/ Asystentka działu sprzedaży. Wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w branży materiał ów hutniczych lub w podobnym segmencie rynku,Umiejętność prowad
2024-04-17 11:53:58Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00,bardzo atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w przedziale5 000 zł – 8 500 zł brutto/mc,atrakcyjną premię uzależnioną od wynik ów,atrakcyjny pakiet
2024-04-17 11:53:57Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:Planowanie, organizację i koordynację transport ów międzynarodowych i krajowych,Realizację zleceń złożonych przez klient ów i zapewnienie ich terminowego wykonania,Aktywne pozyskiwanie klie
2024-04-17 11:53:55Twój zakres obowiązków, organizacja przewozów krajowych, utrzymywanie i rozwój współpracy z klientami i podwykonawcami firmy, pozyskiwanie nowych klientów – sprzedaż usług spedycyjnych, poszerzanie bazy podwykonawców firmy..
2024-04-17 10:40:34Zakres obowiązków:Ważenie samochodów, wypisywanie dokumentów WZ dla samochodów, prowadzenie magazynu, wprowadzanie faktur do komputera w programie SYMFONIA, wystawianie faktur sprzedażowych, zakupowych, drukowanie faktury kosztowej, przygotowywanie d
2024-04-16 18:41:24Opis zadań:MikoMłodziMiejsce odbywania stażu: Orzesze, Czas pracy stażysty: pon- pt 7-14:35Okres stażu: 5 miesięcyZatrudnienie po zakończonym stażu: min. 1 miesiąc, umowa o pracęProwadzenie kolejki oczekujących oraz związanej z tym dokumentacją;rejes
2024-04-16 18:41:24Opis zadań:Praca administracyjno-biurowa; Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Stypendium brutto: 1 790,3 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za
2024-04-16 18:41:24Opis zadań:Udzielanie informacji paszportowej, obsługa klienta, układanie paszportów w ciągu alfabetycznym w depozycie, faksowanie, kserowanie dokumentacji paszportowej, wykonywanie innych czynności zleconych przez opiekuna; Wymagania:Wymagania konie
2024-04-16 18:41:24Opis zadań:Szkolenie BHP, ppoż, szkolenie stanowiskowe, obsługa komputera i urządzeń biurowych, segregowanie i analiza dokumentów, wprowadzanie danych do programu księgowego. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUpraw
2024-04-16 18:41:24Opis zadań:kontakt z klientem, praca na programie SUBIEKT, przygotowywanie dokumentacji dla biura rachunkowego, praca w godzinach 8.00-16.00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: wykształcenie średnie
2024-04-16 18:41:24Opis zadań:Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 1 790,3 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:
2024-04-16 18:41:24Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu (skanowanie), Weryfikacja prawidłowości odczytu dokumentu, Uzgadnianie nr kont, weryfikacja dokumentów, Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów w firmie..
2024-04-16 16:40:28Twój zakres obowiązków, Organizacja pracy biura, Kierowanie obiegiem korespondencji, Organizacja i obsługa spotkań, Wsparcie dla działu prawnego, Wsparcie dla działu sprzedaży nieruchomości..
2024-04-16 14:40:33Twój zakres obowiązków, docelowo: PRACOWNIK DO DZIAŁU KSIĘGOWEGO, prowadzenie spraw związanych z gospodarką finansową i ekonomiczną Spółdzielni zgodnie z przepisami, prowadzenie rozliczeń z tytułu podatków, rozliczeń z posiadaczami praw do lokali,..
2024-04-16 14:40:33Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu
2024-04-16 14:37:58Twój zakres obowiązków, wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów polskich oraz partnerów zagranicznych, sporządzanie raportów oraz zestawień na potrzeby działu, dbanie o właściwy obieg i archiwizację dokumentów, bieżące wsparcie pracowników..
2024-04-16 12:40:36Twój zakres obowiązków, planowanie i organizacja przewozów krajowy, nawiązywanie długofalowych relacji z Klientami i podwykonawcami firmy, przygotowywanie zleceń i nadzór nad dokumentacją transportową, poszerzanie bazy podwykonawców, zapewnienie..
2024-04-16 12:40:36Twój zakres obowiązków, Opis stanowiska, · wsparcie oraz doradztwo techniczne dla przedstawicieli zagranicznych, · przygotowywanie ofert oraz współpraca z działem projektowym, · koordynacja działań dotyczących realizacji..
2024-04-16 11:40:33Pracownik biurowy - rekruter Agencja Pracy Tymczasowej ROLIXUS Job Sp. z o.o. poszukuje kandydata na stanowisko Specjalista ds. rekrutacji pracowników tymczasowych. Specjalizujemy się w zatrudnieniu pracowników ze Wschodu (Ukraina, Białoruś, Kazachst
2024-04-16 11:00:17Rolixus job sp. z o.oTwój zakres obowiązków, wsparcie techniczne podczas prac montażowych,, analiza dokumentacji technicznej i projektowej,, bezpośredni nadzór pracowników fizycznych,, obsługa dostaw,, kontrola certyfikatów materiałowych,, przygotowywanie ofert..
2024-04-16 09:40:32