ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Opis stanowiska: - bieżąca weryfikacja faktur i innych dokumentów księgowych, - dekretacja i księgowanie dokumentów, - rozliczanie krajowych i zagranicznych delegacji służbowych, - sporządzanie dokumentacji płacowej i ZUS, - przygo
2024-04-16 18:30:20BIURO RACHUNKOWO-DORADCZE BOŻENA GROMADZKA-ARCIKIEWICZOferujemy:zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,wsp ółpracę od poniedziałku do piątku po 8h dziennie,stawkę godzinową w wysokości 30,90 zł/h brutto,przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym środowisku,możliwość rozwoju oraz zdobycia cennego doświ
2024-04-17 11:53:56WYNAGRODZENIE OD 4 TYS NETTO W ZALEZNOSCI OD DOSWIADCZENIA I UMIEJĘTNOSCI Firma OMEGA poszukuje pracownikow na stanowiska geodeta/ asystent goedety w miejscowości Pruszcz Gdański. Zakres obowiązków kandydata na stanowisko geodeta to wykonywanie pomia
2024-02-13 13:44:34Zakres obowiązków:Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rod
2024-04-12 18:41:29Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu sprzedaży w obsłudze zleceń od klientów zagranicznych, współpraca z działem produkcji, magazynem, Obsługa dokumentacji eksportowej (w tym poza UE) oraz Kompletowanie dokumentacji po każdej transakcji,..
2024-04-18 13:40:34Twój zakres obowiązków, Assistant to CEO and chairman of the board, , We are looking for a responsible, self-motivated person with high communication skills who loves to work in dynamic, ever-changing business environment. , , You will be..
2024-04-17 09:40:41Twój zakres obowiązków, Aktywna współpraca z agencjami modellingowymi w zakresie bookingu modeli do produkcji kontentu oraz wdrażanie ich na plan produkcyjny, Komunikowanie się z hotelami i innymi podmiotami współpracującymi (bus, travel offcie,..
2024-04-16 11:40:32Twój zakres obowiązków, Sporządzenie dokumentów, pism, procedur i instrukcji operacyjnych, Przygotowywanie dokumentacji na obrady organów kolegialnych, Przygotowywanie pism i dokumentów korporacyjnych spółek prawa handlowego, Przygotowywanie..
2024-04-12 08:40:12Twój zakres obowiązków, Zajmowanie się sprzętem fotograficznym, utrzymywanie go w dobrym stanie, czyszczenie, inwentaryzacja, Współpraca z zespołem fotografów, Dbanie o studio, Przygotowywanie sprzętu na sesje różnego typu..
2024-04-15 15:40:36Twój zakres obowiązków, Głównym zadaniem na tym stanowisku będzie wsparcie administracyjno-biurowe w procesie zakupów produktów aluminiowych...
2024-04-17 09:40:42Twój zakres obowiązków, Organizacja pracy sekretariatu oraz wspieranie pracy biura (koordynowanie obiegu dokumentów i korespondencji elektronicznej), Sprawna obsługa recepcji w zakresie przekierowywania rozmów telefonicznych, przyjmowania..
2024-04-12 08:40:12Twój zakres obowiązków, Przygotowanie i koordynacja dokumentów podróży., Organizacja podróży, wydatków i inspekcji dla niezależnych wykonawców oraz wewnętrznego/zewnętrznego zespołu zarządzającego., Zarządzanie przydzielonymi niezależnymi..
2024-04-19 14:40:46Twój zakres obowiązków, fotografowanie produktów, obróbka zdjęć i grafik w Photoshopie, katalogowanie zdjęć oferowanych produktów, przygotowywanie opisu oferty, wystawianie produktów na kilka rynków/krajów, dbanie o aktualność oferty, dbanie o..
2024-04-03 09:40:36Twój zakres obowiązków, Sporządzanie wycen i kosztorysów na podstawie dokumentacji projektowej, Analiza zapytań ofertowych i dokumentacji elektrycznej..
2024-03-28 15:40:43Twój zakres obowiązków: Uczestnictwo w pełnym procesie projektowym od fazy koncepcji do fazy projektu wykonawczego włącznie Współudział w opracowywaniu projektów koncepcyjnych, budowlanych i wykonawczych Przygotowywanie analiz chłonności pod kątem mo
2024-04-18 14:20:49ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Odpowiadanie na zapytanie telefoniczne i mailowe , - Obsługa zamówień - Bieżąca obsługa klientów - Wystawianie faktur i atestów WYMAGANIA: - Preferowane wyższe wyksztalcenie (lub w trakcie studiów) mile widziane studia techniczne
2024-04-21 07:30:16Fajer Zawiesia i Liny Jacek FajerZakres obowiązków:Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, udzielanie pomocy w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi. Wspieranie aktywności społecznej rodzin. Udzielanie pomocy w poszukiwani
2024-04-18 18:41:20Zakres obowiązków:Przygotowywanie i realizowanie wydarzeń firmowych, koordynowanie eventów, współpracowanie z hotelami, restauracjami oraz animatorami. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-17. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: ś
2024-04-19 18:41:25Twój zakres obowiązków, Powitanie Gości i udzielanie niezbędnych informacji o poszczególnych działach, Kontakt telefoniczny z Klientami, Potwierdzanie wizyt, Raporty telefoniczne, Nadzorowanie harmonogramu przyjęć aut do serwisu, Prowadzenie..
2024-04-24 10:40:36Twój zakres obowiązków, wprowadzanie danych oraz ich weryfikacja,, aktualizacja danych w systemach firmowych,, prowadzenie dokumentacji firmowej,, rezerwowanie noclegów w Polsce i za granicą,, terminowa realizacja zleconych zadań..
2024-04-24 10:40:35Twój zakres obowiązków, Umawianie spotkań, Prowadzenie kalendarza, Praca w terenie , Kontakt z klientem ..
2024-04-23 13:40:35Oferujemy: pracę w prestiżowym salonie mody męskiej dla marki segmentu premium, krótki proces rekrutacyjny odbywający się online, zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie, możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy, uczestnictwo w szkoleniach i
2024-04-23 11:30:22Działy przygotowania produktu są sercem LPP. Projektujemy ubrania, akcesoria i artykuły wyposażenia wnętrz, analizujemy trendy oraz współpracujemy z dostawcami z Polski i całego świata. Dbamy o to, by..
2024-04-23 07:52:28LPP S.A 2,7Twój zakres obowiązków, obsługa telefoniczna połączeń przychodzących i wychodzących,, budowanie relacji z Klientami,, obsługa poczty - przygotowywanie i wysyłka korespondencji bieżącej oraz uzupełnianie ksiąg nadawczych,, wsparcie biurowe i..
2024-04-22 17:40:30Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie pod nadzorem Specjalisty ds. Handlowych wniosków leasingowych., Kompletowanie dokumentów potrzebnych do umów związanych z procesem sprzedaży leasingowej,, Przygotowywanie raportów wewnętrznych., Telefoniczne..
2024-04-22 16:40:34Twój zakres obowiązków, Telefoniczna sprzedaż energii elektrycznej i paliwa gazowego dla przedsiębiorców., Praca w systemie CRM., Wsparcie klientów w zakresie ich decyzji zakupowych., Aktywne pozyskiwanie nowych klientów., Realizowanie planów..
2024-04-22 12:40:41Twój zakres obowiązków, Budowanie, wdrażanie oraz realizacja strategii sprzedażowej powiązanej ze strategią firmy, Wdrażanie nowych grup produktowych w mechanizmy sprzedaży, Prowadzenie zespołu sprzedażowego – zarządzanie pracownikami..
2024-04-22 12:40:40Zakres obowiązków:Udzielanie wsparcia pacjentom poprzez:- uczestniczenie w spotkaniach z lekarzem,- wysłuchanie, rozmowę, dzielenie się osobistym doświadczeniem związanym z chorowaniem i zdrowieniem,- dzielenie się praktyczną wiedzą na temat przezwyc
2024-04-19 18:41:25Praca w Centrum Medycyny Rodzinnej przy ulicy Pomorskiej 96 w Gdańsku.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie.Twoją rolą będzie:bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym,umawianie..
2024-04-19 16:15:39LUX MED Sp. z o. oZakres obowiązków:- prowadzenie sekretariatu oraz zapewnianie sprawnego funkcjonowania biura,- zaopatrzenie biura w materiały biurowe, spożywcze i eksploatacyjne,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz centrali telefonicznej,- organ
2024-04-18 18:41:20Adrenaline.pl to nie tylko sieć sklepów sportowych, to społeczność oparta na wspólnym zainteresowaniu sportową pasją i ciągłym kontakcie z drugim człowiekiem. Osoby, które tworzą #teamadr
2024-04-18 15:37:31Adrenaline.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością...Twój zakres obowiązków, Zarządzanie administracją firmy czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem biura, Obsługa połączeń telefonicznych oraz firmowego konta mailowego, Nadzór, tworzenie i zarządzanie obiegiem dokumentów oraz ewidencja..
2024-04-18 14:40:35Twój zakres obowiązków, Pomoc w organizacji i koordynacji działań związanych z realizacją kontraktów,, Organizowanie i koordynowanie spotkań, konferencji i szkoleń,, Przygotowywanie prezentacji, raportów i innych materiałów,, Nadzorowanie obiegu..
2024-04-18 13:40:34Zakres obowiązków:Wsparcie koordynatora w realizacji projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych UE (m.in. w realizacji poszczególnych działań merytorycznych, związanych z zamówieniami publicznymi, promocją projektu, rekrutacją uczestników
2024-04-17 18:41:28Asystent Działu Księgowości Międzynarodowej - German Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokalizowan
2024-04-17 05:25:38Twój zakres obowiązków, wprowadzanie danych i zarządzanie systemem CRM oraz ofertami;, tworzenie raportów i zestawień na bieżące potrzeby;, kontakt z innymi działami firmy i centralą;, obsługa klienta (głównie zdalnie);, przetwarzanie i analiza..
2024-04-16 14:40:33Witam szukam astytenki na Targi Motoryzacje hostessy
2024-04-16 13:51:53Poszukujemy kobiety na stanowisko asystentki do firmy zajmującej się wynajmem i sprzedażą nowych samochod ów marek premium. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie
2024-04-16 11:11:55Poszukujemy kobiety na stanowisko asystentki do firmy zajmującej się wynajmem i sprzedażą nowych samochod ów marek premium. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie
2024-04-16 11:10:54Firma Nord Energy Poland S.A poszukuje asystenta księgowości, która/y będzie odpowiedzialna/y za weryfikację faktur, płatności, tworzenie raportów finansowych oraz współpracy z biurem rachunkowym. Stanowisko pracy: Asystent księgowościObowiązki Współ
2024-04-16 11:00:17NORD ENERGY POLAND S.ATwój zakres obowiązków, Otwarcie Rekrutacji !!!, , Poszukujemy ambitnych pracowników do biura zlokalizowanego w gdańskiej Oliwie. Jeśli oczekujesz więcej od życia niż nieciekawej i monotonnej pracy, zapraszamy do naszego biura! Jeśli jesteś gotowy..
2024-04-16 08:40:09Poszukujemy Fashion advisor (doradcy klienta) do naszego sklepu w Gdańsku na cały etat (40 godz./tydz.) Ze skutkiem natychmiastowym! Zastanawiasz się, kim jesteśmy Desigual to miejsce otwarte na kreatywność, talent i innowacje. Z mieszanki i kontrast
2024-04-16 07:17:08Twój zakres obowiązków, Powitanie Gości i udzielanie niezbędnych informacji o poszczególnych działach, Kontakt telefoniczny z Klientami, Potwierdzanie wizyt, Raporty telefoniczne, Nadzorowanie harmonogramu przyjęć aut do serwisu, Prowadzenie..
2024-04-15 16:40:31