ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Odpowiadanie na zapytanie telefoniczne i mailowe , - Obsługa zamówień - Bieżąca obsługa klientów - Wystawianie faktur i atestów WYMAGANIA: - Preferowane wyższe wyksztalcenie (lub w trakcie studiów) mile widziane studia techniczne
2024-04-10 15:30:18Fajer Zawiesia i Liny Jacek FajerOferujemy:zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,wsp ółpracę od poniedziałku do piątku po 8h dziennie,stawkę godzinową w wysokości 30,90 zł/h brutto,przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym środowisku,możliwość rozwoju oraz zdobycia cennego doświ
2024-04-17 11:53:56Zakres obowiązków:Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rod
2024-04-12 18:41:29Twój zakres obowiązków, Przygotowanie i koordynacja dokumentów podróży., Organizacja podróży, wydatków i inspekcji dla niezależnych wykonawców oraz wewnętrznego/zewnętrznego zespołu zarządzającego., Zarządzanie przydzielonymi niezależnymi..
2024-04-19 14:40:46Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu sprzedaży w obsłudze zleceń od klientów zagranicznych, współpraca z działem produkcji, magazynem, Obsługa dokumentacji eksportowej (w tym poza UE) oraz Kompletowanie dokumentacji po każdej transakcji,..
2024-04-18 13:40:34Twój zakres obowiązków, Assistant to CEO and chairman of the board, , We are looking for a responsible, self-motivated person with high communication skills who loves to work in dynamic, ever-changing business environment. , , You will be..
2024-04-17 09:40:41Twój zakres obowiązków, Sporządzenie dokumentów, pism, procedur i instrukcji operacyjnych, Przygotowywanie dokumentacji na obrady organów kolegialnych, Przygotowywanie pism i dokumentów korporacyjnych spółek prawa handlowego, Przygotowywanie..
2024-04-12 08:40:12Twój zakres obowiązków, Aktywna współpraca z agencjami modellingowymi w zakresie bookingu modeli do produkcji kontentu oraz wdrażanie ich na plan produkcyjny, Komunikowanie się z hotelami i innymi podmiotami współpracującymi (bus, travel offcie,..
2024-04-16 11:40:32Twój zakres obowiązków, Zajmowanie się sprzętem fotograficznym, utrzymywanie go w dobrym stanie, czyszczenie, inwentaryzacja, Współpraca z zespołem fotografów, Dbanie o studio, Przygotowywanie sprzętu na sesje różnego typu..
2024-04-15 15:40:36Twój zakres obowiązków, Głównym zadaniem na tym stanowisku będzie wsparcie administracyjno-biurowe w procesie zakupów produktów aluminiowych...
2024-04-17 09:40:42Twój zakres obowiązków, Organizacja pracy sekretariatu oraz wspieranie pracy biura (koordynowanie obiegu dokumentów i korespondencji elektronicznej), Sprawna obsługa recepcji w zakresie przekierowywania rozmów telefonicznych, przyjmowania..
2024-04-12 08:40:12ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Opis stanowiska: - bieżąca weryfikacja faktur i innych dokumentów księgowych, - dekretacja i księgowanie dokumentów, - rozliczanie krajowych i zagranicznych delegacji służbowych, - sporządzanie dokumentacji płacowej i ZUS, - przygo
2024-04-16 18:30:20BIURO RACHUNKOWO-DORADCZE BOŻENA GROMADZKA-ARCIKIEWICZTwój zakres obowiązków: Uczestnictwo w pełnym procesie projektowym od fazy koncepcji do fazy projektu wykonawczego włącznie Współudział w opracowywaniu projektów koncepcyjnych, budowlanych i wykonawczych Przygotowywanie analiz chłonności pod kątem mo
2024-04-18 14:20:49Zakres obowiązków:Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, udzielanie pomocy w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi. Wspieranie aktywności społecznej rodzin. Udzielanie pomocy w poszukiwani
2024-04-18 18:41:20Twój zakres obowiązków, fotografowanie produktów, obróbka zdjęć i grafik w Photoshopie, katalogowanie zdjęć oferowanych produktów, przygotowywanie opisu oferty, wystawianie produktów na kilka rynków/krajów, dbanie o aktualność oferty, dbanie o..
2024-04-03 09:40:36WYNAGRODZENIE OD 4 TYS NETTO W ZALEZNOSCI OD DOSWIADCZENIA I UMIEJĘTNOSCI Firma OMEGA poszukuje pracownikow na stanowiska geodeta/ asystent goedety w miejscowości Pruszcz Gdański. Zakres obowiązków kandydata na stanowisko geodeta to wykonywanie pomia
2024-02-13 13:44:34Zakres obowiązków:Przygotowywanie i realizowanie wydarzeń firmowych, koordynowanie eventów, współpracowanie z hotelami, restauracjami oraz animatorami. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-17. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: ś
2024-04-19 18:41:25Zakres obowiązków:Udzielanie wsparcia pacjentom poprzez:- uczestniczenie w spotkaniach z lekarzem,- wysłuchanie, rozmowę, dzielenie się osobistym doświadczeniem związanym z chorowaniem i zdrowieniem,- dzielenie się praktyczną wiedzą na temat przezwyc
2024-04-19 18:41:25Zakres obowiązków:- prowadzenie sekretariatu oraz zapewnianie sprawnego funkcjonowania biura,- zaopatrzenie biura w materiały biurowe, spożywcze i eksploatacyjne,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz centrali telefonicznej,- organ
2024-04-18 18:41:20Adrenaline.pl to nie tylko sieć sklepów sportowych, to społeczność oparta na wspólnym zainteresowaniu sportową pasją i ciągłym kontakcie z drugim człowiekiem. Osoby, które tworzą #teamadr
2024-04-18 15:37:31Adrenaline.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością...Twój zakres obowiązków, Zarządzanie administracją firmy czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem biura, Obsługa połączeń telefonicznych oraz firmowego konta mailowego, Nadzór, tworzenie i zarządzanie obiegiem dokumentów oraz ewidencja..
2024-04-18 14:40:35Twój zakres obowiązków, Pomoc w organizacji i koordynacji działań związanych z realizacją kontraktów,, Organizowanie i koordynowanie spotkań, konferencji i szkoleń,, Przygotowywanie prezentacji, raportów i innych materiałów,, Nadzorowanie obiegu..
2024-04-18 13:40:34Zakres obowiązków: - obsługa korespondencji wewnętrznej..
2024-04-18 11:54:01Twój zakres obowiązków, Obsługa biura (ewidencja korespondencji, rejestracja dokumentów, obsługa systemów informatycznych), Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, Kontakt z kierownikami Działów Realizacji Usług, Współpraca z innymi..
2024-04-18 10:40:31Zakres obowiązków:Wsparcie koordynatora w realizacji projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych UE (m.in. w realizacji poszczególnych działań merytorycznych, związanych z zamówieniami publicznymi, promocją projektu, rekrutacją uczestników
2024-04-17 18:41:28Poszukujemy osoby pełnej wigoru i zapału, która dołączy do naszego zespołu na stanowisko: Asystenta ds. Administracyjnych (m-k) Zakres obowiązków: - obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, - asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach Spó
2024-04-17 16:16:38Asystent Działu Księgowości Międzynarodowej - German Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokalizowan
2024-04-17 05:25:38Twój zakres obowiązków, wprowadzanie danych i zarządzanie systemem CRM oraz ofertami;, tworzenie raportów i zestawień na bieżące potrzeby;, kontakt z innymi działami firmy i centralą;, obsługa klienta (głównie zdalnie);, przetwarzanie i analiza..
2024-04-16 14:40:33Witam szukam astytenki na Targi Motoryzacje hostessy
2024-04-16 13:51:53Oferujemy: pracę w prestiżowym salonie mody męskiej dla marki segmentu premium, krótki proces rekrutacyjny odbywający się online, zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie, możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy, uczestnictwo w szkoleniach i
2024-04-16 11:30:02Poszukujemy kobiety na stanowisko asystentki do firmy zajmującej się wynajmem i sprzedażą nowych samochod ów marek premium. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie
2024-04-16 11:11:55Poszukujemy kobiety na stanowisko asystentki do firmy zajmującej się wynajmem i sprzedażą nowych samochod ów marek premium. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie
2024-04-16 11:10:54Firma Nord Energy Poland S.A poszukuje asystenta księgowości, która/y będzie odpowiedzialna/y za weryfikację faktur, płatności, tworzenie raportów finansowych oraz współpracy z biurem rachunkowym. Stanowisko pracy: Asystent księgowościObowiązki Współ
2024-04-16 11:00:17NORD ENERGY POLAND S.ATwój zakres obowiązków, Otwarcie Rekrutacji !!!, , Poszukujemy ambitnych pracowników do biura zlokalizowanego w gdańskiej Oliwie. Jeśli oczekujesz więcej od życia niż nieciekawej i monotonnej pracy, zapraszamy do naszego biura! Jeśli jesteś gotowy..
2024-04-16 08:40:09Poszukujemy Fashion advisor (doradcy klienta) do naszego sklepu w Gdańsku na cały etat (40 godz./tydz.) Ze skutkiem natychmiastowym! Zastanawiasz się, kim jesteśmy Desigual to miejsce otwarte na kreatywność, talent i innowacje. Z mieszanki i kontrast
2024-04-16 07:17:08Twój zakres obowiązków, Powitanie Gości i udzielanie niezbędnych informacji o poszczególnych działach, Kontakt telefoniczny z Klientami, Potwierdzanie wizyt, Raporty telefoniczne, Nadzorowanie harmonogramu przyjęć aut do serwisu, Prowadzenie..
2024-04-15 16:40:31Twój zakres obowiązków, Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy Prezesem Zarządu, a innymi jednostkami organizacyjnymi w firmie., Koordynowanie organizacji posiedzeń Zarządu, sporządzania podsumowań, monitorowania wykonania., Nadzorowanie obiegu..
2024-04-15 14:40:42Twój zakres obowiązków, realizacja prac asystenckich, prowadzenie kalendarza spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie prezentacji biznesowych, raportów, notatek ze spotkań oraz redagowanie pism służbowych, zarządzanie obiegiem..
2024-04-15 12:40:38Twój zakres obowiązków, Bieżący wsparcie techniczne dla Pracowników w całej Polsce (stacjonarnie i zdalnie, mogą też pojawić się wyjazdy do biur na terenie Trójmiasta oraz sporadyczne wyjazdy do biur na terenie całej Polski), Współpraca z..
2024-04-15 10:41:10Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej w Gdańsku poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Asystent Do spraw: zaopatrzenia w Sekcji Gospodarki Transportowej Wydziału Techniki i Za
2024-04-15 08:00:02Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku 4,3Zakres obowiązków:Współpraca z działem księgowości oraz wsparcie administracyjne. Dbanie o estetykę i porządek w biurze.Kontakt z dostawcami oraz zarządzanie zamówieniami. Utrzymywanie porządku w magazynie i nadzór nad stanem zapasów. Praca od ponied
2024-04-13 18:41:30Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Asystent Do spraw: obsługi kancelarii w Wydziale Obsługi Klientów Adres urzędu: 02-106 Warszawa ul. Pawińskiego 17/21 Adres pracy: ul
2024-04-13 08:00:03Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w Warszawie