Pracownik Obsługi Klienta w Dziale Reklamacji

Miejsce pracy: Kalisz
Region: Wielkopolskie
Firma PORTOS z Kalisza wiodący producent rolet zewnętrznych, nadstawnych oraz bram rolowanych, poszukuje kandydatów na stanowisko:

Pracownik Obsługi Klienta w Dziale Reklamacji
Praca w godzinach w systemie jednozmianowym.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Telefoniczna oraz mailowa obsługa zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich weryfikacja,
• Zapewnienie profesjonalnej i szybkiej obsługi klientów, bieżący kontakt z Klientem w zakresie obsługi reklamacji
• Troska o zadowolenie klienta i dobry wizerunek firmy,
• Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi firmy w celu usunięcia reklamacji
• Analiza przyczyn niezgodności wyrobów na etapie produkcji/dostawy
• Przygotowywanie raportów i analiz,
• Archiwizacja dokumentów.
WYMAGANIA:
• Wykształcenie minimum średnie techniczne,
• Biegła znajomość obsługi komputera Ms Office,
• Samodzielność, zaangażowanie, dokładność,
• Umiejętność rozwiązywania problemów i współpracy w zespole,
• Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.-

OFERUJEMY:

-Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę,
-Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
-Konkurencyjne wynagrodzenie,
-Możliwość rozwoju i zdobywania cennych doświadczeń zawodowych

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883.)

Oferty pracy PORTOS

Aplikuj na stanowisko:
Pracownik Obsługi Klienta w Dziale Reklamacji
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone rozszerzenia to .doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości