Pracownik Działu Obsługi Klienta Aquapark w Polkowicach

Miejsce pracy: Polkowice
Region: Dolnośląskie
Zakres obowiązków:

obsługa klientów Spółki w Dziale Obsługi Klienta:

1. Prowadzenie kasy zgodnie z przepisami obrotu pieniężnego i zasadami gospodarki kasowej.

2.Wystawianie faktur VAT zgodnie z zasadami podatkowymi. 3.Rozliczanie klientów z pobytu na hali basenowej, z uwzględnieniem: czasu pobytu, zakresu usług z jakich korzystali zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem. 4.Przygotowywanie posiłków,
prowadzenie sprzedaży towarów oraz artykułów spożywczych w wyznaczonych przez pracodawcę miejscach oraz obsługa
gastronomiczna.

5.Obsługa klienta w zakresie sprzedaży usług basenowych oraz rekreacyjnych.

6.Pomoc klientom w prawidłowym poruszaniu się po obiekcie oraz nadzorowanie prawidłowego korzystania przez klientów i urządzeń znajdujących się na obiekcie.

7.Budowanie dobrych relacji z klientami

8.Udzielanie klientom informacji związanych z usługami

Wymagania:

Wykształcenie:
- wykształcenie zawodowe lub średnie
- badania sanitarno-epidemiologiczne

Umiejętności i uprawnienia:
- obsługa komputera,
- mile widziana praca w obsłudze klienta i gastronomii

Inne wymagania:
- doświadczenie w pracy z klientem i umiejętność rozpoznawania jego potrzeb,
- otwartość na ludzi, komunikatywność, zaangażowanie, odpowiedzialność, entuzjazm i energiczność.
Aplikuj na stanowisko:
Pracownik Działu Obsługi Klienta Aquapark w Polkowicach
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone pliki:.doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości