ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - bezpośrednia obsługa gości w recepcji hotelowej - przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i mailowych - naliczanie i wystawianie dokumentów sprzedaży - zapewnienie wysokiego poziomu obsługi gości w recepcji - dbałość o pozytywna a
2024-04-22 07:30:11Jakub Kobylec Recruitment & ConsultingZAKRES OBOWIĄZKÓW: - planowanie działań związanych z usługami rozliczania ciepła i wody - ustalanie pracy w oparciu o otrzymane zlecenia przy optymalnym wykorzystaniu dostępnych zasobów - koordynacja i optymalizacja całego procesu rozliczeń ciepła i
2024-04-21 07:30:16Brunata ZENNER Sp. z o.o 2,4ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Wykonywanie analiz i badań laboratoryjnych; - Autoryzacja badań; - Obsługa aparatury medycznej; - Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej. WYMAGANIA: - Wykształcenie wyższe kierunkowe; - Czynne prawo wykonywania zawodu; - Doświad
2024-04-21 07:30:16Synevo Sp.z.o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie - opracowywanie i analiza danych - monitorowanie przebiegu procesu - opracowywanie zleceń wewnętrznych WYMAGANIA: - znajomość języka niemieckiego (szukamy osób na wielu poziomach zaawa
2024-04-21 07:30:03Brunata ZENNER Sp. z o.o 2,4Doświadczenie w pracy na stanowisku spedytora (nie dyspozytora !, nie plannera !) min. 2 lata w branży Aktualna i aktywna baza własnych Zleceniodawców Motywacja do realizacji wysokiego poziomu premii Made-Trans to 15 lat doświadczenia w budowaniu prz
2024-01-24 12:24:46Made - TransTwój zakres obowiązków, Utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami i dostawcami;, Przeprowadzanie klienta przez proces rozwiązywania problemów, zapewnianie wsparcia w obrębie przychodzących zapytań i kwestii związanych z procesem..
2024-04-23 15:40:40Twój zakres obowiązków, obsługa kancelaryjna Zespołu Projektu Inwestycyjnego, zapewnienie obiegu raportów z postępu prac na budowie, tworzenie planu i harmonogramu narad koordynacyjnych, współpraca z Inwestorem w zakresie kompletacji i przekazania..
2024-04-23 14:40:40Do Twoich obowiązków będzie należało:prowadzenie rejestru dostawkontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentacji magazynowejdziałania operacyjne w magazynietworzenie awizacji dostarczanych towarówOczekujemy:znajomości obsługi komputera i programów MS O
2024-04-23 11:54:04Twój zakres obowiązków, obsługa oraz utrzymywanie trwałych kontaktów z kontrahentami,, wprowadzanie danych klientów, warunków umów handlowych, zakładanie kartotek pozyskanych klientów – baza danych ( SAP),, przyjmowanie i ewidencja zamówień,,..
2024-04-23 11:40:41Opis zadań:- wstępna weryfikacja składanych przez podatników deklaracji dotyczących Sd i PCC,- obsługa systemu CRCM pod kątem wpływających aktów notarialnych,- wstępna segregacja i przygotowanie dokumentów do archiwizacji Wymagania:Wymagania konieczn
2024-04-22 18:41:21Opis zadań:- porządkowanie i archiwzowanie dokumentów,- pomoc przy cofaniu zezwoleń dla UO i UW (uprawnionych odbiorców i uprawnionych wysyłających) Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: Obsługa komputera
2024-04-22 18:41:21Opis zadań:- uzupełnianie akt rejestracyjnych podatników i płatników,- przygotowanie akt rejestracyjnych i wymiarowych do archiwizacji,- sporządzanie projektów korespondencji do innych organów podatkowych/instytucji oraz podatników i płatników,- komp
2024-04-22 18:41:21InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb
2024-04-22 18:37:06InterKadra Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw administracyjnych biura, przygotowywanie dokumentów,, Wsparcie pracowników biura w wykonywaniu codziennych zadań,, Utrzymywanie relacji z partnerami zewnętrznymi,, Aktywne uczestnictwo w organizacji..
2024-04-22 16:40:34Jeśli łatwo nawiązujesz relacje, lubisz wyzwania i wiesz jak kreować pozytywny wizerunek naszej firmy – to jest stanowisko dla Ciebie. Jakie zadania na Ciebie czekają? bieżąca organizacja pracy Biura Zarządu, osobista i telefoniczna obsługa interesan
2024-04-22 13:50:04Obowiązki:- uzgadnianie i weryfikacja danych niezbędnych do wystawienia faktury- zapewnienie terminowego wystawiania faktur;- nadz ór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji niezbędnej do odpraw celnych;- tworzenie dokument ów przewozowych typu CMR, WZ
2024-04-22 11:54:00Twój zakres obowiązków, przygotowywanie ofert dla handlowców, wsparcie działu handlowego, utrzymywanie bieżących kontaktów z klientami;, sprawdzanie i modyfikowanie zamówień;, nadzór nad procesem realizacji zamówienia, przygotowywanie dokumentów..
2024-04-22 09:40:37Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent w Dziale Spraw Wierzycielskich w Urzędzie Skarbowym Łódź-Śródmieście Adres urzędu: 90-436 Łódź al. Kościuszki 83 Adres
2024-04-22 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w ŁodziTwój zakres obowiązków, prowadzenie repertorium aktów notarialnych , kontakt z klientami, obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie wypisów aktów notarialnych ..
2024-04-20 18:40:03Twój zakres obowiązków: Obsługa kancelaryjna Spółki, w tym obsługa systemów eKancelaria i eNadawca, Prowadzenie rozliczeń kosztów przesyłek pocztowych i kurierskich, Wykonywanie analiz, raportów z obszaru administracji, Udział w opracowywaniu i aktua
2024-04-19 11:21:08Twój zakres obowiązków, Obowiązki:, , Zarządzanie aktami osobowymi pracowników., , Planowanie i ustalanie grafików pracy., , Aktywne poszukiwanie i rekrutowanie nowych pracowników., , Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń i..
2024-04-19 08:40:11Opis zadań:- zapoznanie z regulaminami organizacji pracy i przepisami BHP,- obsługa urządzeń biurowych,- wysyłka korespondencji z biura- obsługa beneficjentów Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 1
2024-04-18 18:41:14Twój zakres obowiązków, Kompleksowa organizacja spotkań biznesowych, udział w konferencjach, zapewnienie niezbędnych zasobów i materiałów na spotkania, Przygotowywanie i sporządzanie dokumentacji związanej z obsługą umów, Zarządzanie zapytaniami..
2024-04-18 15:40:35Poszukujemy Asystentek do obsługi klienta więcej informacji w korespondencji. Jeśli jesteś zainteresowana zostaw nr kontaktowy. Stanowisko asystenki biznesowej. ŁÓDŹ
2024-04-18 11:07:38Witam, zaangażuje atrakcyjną dziewczynę jako asystentkę . Możliwość elastycznego grafiku. Stałe zlecenie. Kieszonkowe 10 tys mc. Więcej na priv. Pozdrawiam
2024-04-18 10:02:48Twój zakres obowiązków, koordynacja prac sekretariatu i kompleksowa jego obsługa, , współpraca z zarządem,, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami/biurami w firmie, , prowadzenie kalendarza spotkań, , odbiór i..
2024-04-18 09:40:34Twój zakres obowiązków, Obsługa sekretariatu,, Koordynacja obiegu dokumentów, faktur, zleceń i informacji,, Zakupy i zaopatrzenie biura,, Tworzenie prezentacji, pism i dokumentów,, Obsługa Klientów, udzielanie informacji o ofercie Spółki,..
2024-04-18 08:40:12Zakres obowiązków:• rozpatrywanie wniosków i podań składanych w sprawach mieszkaniowych,• przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i podania mieszkańców,• przyjmowanie mieszkańców i udzielanie informacji w zakresie prowadzonych spraw,• opracow
2024-04-17 18:41:21Zakres obowiązków:Osoba na tym stanowisku:- prowadzi książki WKT, Dziennik Podawczy, Rejestry, Skorowidze, Spisy Spraw w celu właściwej rejestracji wpływającej korespondencji, przydzielania i obiegu dokumentacji w Wydziale, a co za tym idzie właściwe
2024-04-17 18:41:21Twój zakres obowiązków, · weryfikacja kontrahentów, · organizacji zleceń w programie VMS, · wystawianie dokumentów w programie Symfonia , · obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej, · dbanie o poprawność..
2024-04-17 16:40:26Opis stanowiska Organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych, Dbanie o prawidłowy przebieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Obsługa poczty elektronicznej biura, Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, Przyg
2024-04-17 14:10:03Twój zakres obowiązków, Przegotowywanie raportów i zestawień w Excel, Przygotowywanie ofert cenowych, Przygotowywanie prezentacji Power Point, Praca w systemie CRM – funkcja Key User w GEALAN Polska - szkolenia dla nowych i obecnych użytkowników,..
2024-04-16 11:40:32Twój zakres obowiązków, Opracowywanie planu transportu towarów i organizacja dostaw,, Przygotowywanie dokumentów transportowych,, Kontaktowanie się z dostawcami i klientami w sprawach logistycznych,, Monitorowanie przepływu towarów oraz..
2024-04-04 13:40:36