Praca w Szpitalu LUX MED Onkologia ul. Szamocka 6, 01-748 Warszawa. Twoją rolą będzie: Kompleksowa obsługa sekretariatu; Zbieranie informacji z jednostek LX na zlecenie Członka Zarządu; Prowadzenie kalendarza Członków Zarządu; Prowadzenie rezerwacji
2024-03-29 09:20:23Twoje obowiązki na tym stanowisku: Gromadzenie, organizacja, analiza i ocena informacji Wsparcie dokumentacyjne Prace nad systematyzacją biznesu i konstrukcją procesów biznesowych Współpraca z kontrahentami (wyszukiwanie, kontrakty, kontrola realizac
2024-03-29 09:07:51Opis stanowiska Planowanie i rozliczanie płatności, wykonywanie przelewów zagranicznych Zagadnienia związane z obsługa akredytyw i obsługą inkas oraz współpraca z działem zakupów Kontakt z kontrahentami w zakresie dokumentacji i rozrachunków Elektron
2024-03-28 16:11:16Twoje zadania: Weryfikacja zakresów w placówkach podwykonawczych + sporządzanie aneksów do umowy. Weryfikacja poprawności rozliczeń placówek partnerskich. Bieżąca współpraca z placówkami w kwestiach obsługowych. Współpraca z innym działami w firmie
2024-03-28 08:32:18LUX MED Sp. z o. oDO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Rejestrowanie faktur Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym Przygotowywanie zestawień i raportów Bieżące prace administracyjne Wsparcie działu kontroli
2024-03-28 08:13:33Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów zagranicznych Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień oraz reklamacji Tworzenie ofert handlowych oraz analiz sprzedaży Przygotowywanie dokumentacji eksportowej (faktura, protokół załadunku
2024-03-26 15:20:04Twój zakres obowiązków: Realizacja zadań w obszarze rozliczeń Klientów w sposób zapewniający pełne, terminowe i efektywne ich wykonanie, Współpraca ze służbami wsparcia sprzedaży w zakresie obsługi reklamacji Klientów, Realizacja zadań związanych ze
2024-03-22 13:00:48Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Zlecanie i terminowe rozliczanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie przyłączania do sieci dystrybucyjnej nowych odbiorców. Prowadzenie korespondencji z kontrahentami p
2024-03-22 10:00:03Posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy biurowej i obsłudze klienta? Mieszkasz w Grodzisku lub okolicach?Zapraszamy do przesłania aplikacji.Oczekujemymile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,podstawowa znajomość języka angielskiego, zaawan
2024-03-29 11:53:54Asystentka ZarząduTwój zakres obowiązków Bezpośrednia współpraca i kompleksowe wsparcie Prezesa Zarządu w realizacji jego codziennych zadań Zarządzanie kalendarzem przełożonego w zakresie planowania i organizacji spotkań Bieżąca obsługa mailowa oraz
2024-03-29 11:00:23Dawtona Frozen Sp z o.oDla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko Asystentki Biura. Miejsce pracy: Sękocin Stary k. Pruszkowa Zadania: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej współpraca z pocztą, firmami kurierskimiobsługa skrzynki mailowejpr
2024-03-29 05:25:41ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Urząd mieści się w budynku zabytkowym, trzykondygnacyjnym, nie posiada windy i pochylni. Toalety nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnością. Praca biurowa związana z obsługą klienta. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
2024-03-28 22:31:14Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZakres obowiązków:wykonywanie poleceń przełożonych, dotyczących pracy, obsługiwanie i archiwizacja korespondencji firmowej lub urzędowej, sprawowanie nad nią nadzoru, przyjmowanie i obsługa interesantów (osobiście, telefonicznie i mailowe), w tym w j
2024-03-28 18:41:32Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego
2024-03-28 18:36:55GI GroupTwój zakres obowiązków, Działania marketingowe, Wsparcie Zarządu w codziennych czynnościach, Opracowywanie raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu, Kontakt z klientami i firmami współpracującymi, Współpraca z pozostałymi działami w firmie..
2024-03-28 17:40:32PGED/OW/11/24
2024-03-28 16:57:04PGE Dystrybucja S. A. Oddział WarszawaWymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w pracy biurowej Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 Znajomość pakietu Office 365 Dobra organizacja czasu pracy Wielozadanio
2024-03-28 15:22:04GI GroupTwój zakres obowiązków, Bezpośrednia współpraca i kompleksowe wsparcie Prezesa Zarządu w realizacji jego codziennych zadań, Zarządzanie kalendarzem przełożonego w zakresie planowania i organizacji spotkań, Bieżąca obsługa mailowa oraz..
2024-03-28 12:40:37Twój zakres obowiązków, DPKL Doradztwo Personalne (nr licencji 8709) dla swojego Klienta – firmy oferującej profesjonalny sprzęt medyczny – poszukuje kandydatów na stanowisko: , , ASYSTENT KONTROLERA MAGAZYNU, Miejsce pracy: Raszyn, Czas pracy: od..
2024-03-28 11:40:43Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie przedmiarów, wycen i kosztorysów na podstawie projektów, Zamawianie materiałów i kontrola nad ich przepływem, Kontrola nad obiegiem dokumentów, Współpraca z innymi działami, Przygotowywanie statystyk..
2024-03-28 09:40:40Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: wierzycielskich w Wieloosobowym Stanowisku ds. Wierzycielskich Adres urzędu: 01-513 Warszawa ul. A. Felińskiego 2b Ad
2024-03-28 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Inne wymagania: Poziom wykształcenia- minimum średnie. Wymagane co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy biurowej. Konieczna znajomość ustawy Praw
2024-03-27 22:31:41Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony... 3,1ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: pomaturalne/policealne - Uprawnienia: prawo jazdy kategoria - B,bardzo dobra organizacja pracy, obsługa komputera - pakiet programów Office - Inne wymagania: podstawy księgo
2024-03-27 22:31:41ANCOBA sp. z o.oZakres obowiązków:Sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Udział w pracach Komisji Przetargowej (w tym sprawowanie funkcji sekretarza komisji przetargowej, udział w badaniu i ocenie oferty, sporządzanie protokołów). Ar
2024-03-27 18:41:44Zakres obowiązków:Odbieranie telefonów. Ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Odpisywanie na maile w języku tureckim. Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w języku tureckim. Poszukiwanie klientów. Wymagania:Wymagania konieczne:
2024-03-27 18:41:44Zakres obowiązków:Praca w biurze rachunkowym, obsługa poczty, praca z dokumentami, współpraca z innymi działami, nadzór nad obiegiem dokumentów, nadzór nad płatnościami, obsługa sekretariatu, inne prace biurowe. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykszta
2024-03-27 18:41:44Opis zadań:- rozliczanie bieżącej produkcji,- tworzenie przesunięć magazynowych- rozliczenie opakowań- wprowadzanie danych do systemu- zadania w zakresie wsparcia w funkcjonowaniu działów produkcyjnych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: śr
2024-03-27 18:41:44Twój zakres obowiązków, przygotowanie do zaksięgowania dokumentów źródłowych tj. faktury sprzedaży, faktury zakupu, wyciągi bankowe, listy płac etc.,, kontrola dokumentów źródłowych pod względem merytorycznym i formalnym,, wprowadzanie dokumentów..
2024-03-27 16:40:35BIURO RACHUNKOWE KIW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...Twój zakres obowiązków, Prace pomocnicze - układanie kolekcji, Przyjazna obsługa klientek w oparciu o standardy Makalu, Dbałość o wizerunek Salonu, Obsługa programu komputerowego..
2024-03-27 08:40:11MAKALU FASHION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ... 4,8Twój zakres obowiązków, Asystowanie Dyrektorowi Handlowemu w codziennych zadaniach, Wspieranie procesu sprzedaży poprzez przygotowywanie dokumentów, ofert handlowych i prezentacji oraz zestawień dotyczących rozliczenia sprzedaży, Utrzymywanie..
2024-03-26 13:40:37Zakres obowiązków:Kontakt z pracownikami azerskojęzycznymi. Obsługa klientów azersko- i rosyjskojęzycznych. Obsługa urządzeń biurowych w tym: poczty elektronicznej, kserowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentów. Dbanie o porządek i zaopatrzenie bi
2024-03-25 18:41:30Twój zakres obowiązków, sporządzanie analiz i prezentacji dla potrzeb działu z wykorzystaniem narzędzi MS Office,, przygotowanie ofert handlowych,, dbanie o relacje z klientami i dobry wizerunek firmy,, realizacja zadań administracyjnych..
2024-03-22 16:40:29Opis oferty pracy: Aktywna sprzedaż doradcza na terenie dedykowanego województwa, oznacza to, że sam/ sama prowadzisz prospecting mający na celu pozyskanie klienta (cold call, cold mail), romowanie i prezentowanie oferowanych produktów lub usług Przy
2024-03-22 09:37:12Dyplomacja / Współpraca międzynarodowa: Specjalista ds. współpracy z zagranicą, Logistyka / Transport / Dystrybucja / Zakupy, Technika / Technologia / Inżynieria / Telekomunikacja / Astronomia
2024-03-22 08:55:05Firma Bidfood Farutex, lider w dystrybucji żywności i napojów dla sektor HoReCa w Polsce, należąca do międzynarodowej grupy Bidcorp, poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku:Pracownik administracji..
2024-03-20 14:07:38FARUTEX SP. Z O. OTwój zakres obowiązków, Zarządzanie zapasami,, Obsługa programu magazynowego,, Pilnowanie stanów magazynowych,, Praca z programem 'Excel’ oraz Optima,, Podstawowe prace biurowe..
2024-03-13 11:40:46ORUS to marka która należy do HRBC Group. Realizujemy projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Jeśli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy - nasza oferta jest dla Ciebie! Aktualnie dla naszego klienta, poszukujemy kandydatów zain
2024-02-21 14:23:55